Goede auto, maar wat slordig

Ik merkte op dat de borg die op de website staat 300 euro bedraagt, maar dat de bevestigingsmail spreekt over 400 euro. Dat zou volgens de medewerker liggen aan 'iets met de website'. Maar vorig jaar november was dat ook al zo, zag ik in mijn mails. Ook de vanaf huurprijs op de reclame op de auto klopt niet meer. Niet netjes. De stoelbekleding van de auto was ronduit vies, wat de medewerker overigens bij het uitlenen ook al opmerkte. Maar hij zou zo vaak weg zijn, dat ze daar niet aan toekwamen. Maar ja, dan moet je hem m.i. gewoon een keer niet uitlenen maar poetsen. De antenne van de auto was weg, merkte de medewerker op en was maar vervangen door een bout. Maar daardoor was de radio-ontvangst wel heel matig. Na de retour kreeg ik al snel een overzicht toegestuurd waaruit bleek dat ik gelukkig geen schades veroorzaakt had. Maar de afrekening liet vervolgens wel een week op zich wachten. Pas nadat ik gebeld had werd binnen 24 uur dit alsnog geregeld.

• Medewerkers

Uitstekende service van hele aardige staff

Prima bus gehuurd. Heel tevreden over prijs kwaliteit en service.

• Medewerkers

Vlotte service en betrouwbare auto

Aanvankelijk werd de borg bepaald op EUR 500, maar tijdens ophalen van de auto werd de borg op EUR 650 vastgesteld. Daarnaast werd ineens gesteld dat de milieusticker voor Duitsland op mijn rekening zou komen, terwijl nu alle volgende klanten ‘gratis’ naar Duitsland kunnen rijden. Kortom de verschillende medewerkers, waarmee wij spraken, zetten de interne communicatie enigszins onder druk. De auto was betrouwbaar en wij hopen op een spoedige en overzichtelijke afhandeling van de huur.

Fijn bedrijf

Vriendelijk en zorgzaam beter kan niet

• Medewerkers

alles gaat super snel en eenvoudig makkelijk top service!!!

netjes en snel nette wagens en alles digitaal dus mooi snel en netjes geregeld. volgende keer weer hier een wagen huren .

• Medewerkers

Snelle afhandeling van de te huren voertuig. Snelle terug storten borg.

Alles goed geregeld

Alles was goed geregeld. Maar een personele bezetting is wel van belang voor de uitstraling en de klantgerichtheid. Bij het ophalen en afleveren van de bakwagen was er steeds niemand aanwezig.

Snel en deskundig

Snel Duidelijk Goed Meedenkend

Prima service en goede prijzen

Prima service en goede prijzen

• Medewerkers

Snelle, duidelijke, vriendelijke en kundige service

Een heel goede ervaring. Duidelijke uitleg, alles wordt goed doorgenomen en gaat snel en overzichtelijk. Terugbetaling van borg ook heel snel weer terug. Een absolute aanrader.

Prima verhuurder

Denkt mee en is zeer behulpzaam

Professioneel

De huurauto bij INQAR regelen verliep snel, efficiënt en zonder problemen. Nog diezelfde dag ontving ik een goed onderhouden en schoongemaakte bus om te gebruiken voor mijn verhuizing. Ik beveel de diensten van INQAR van harte aan.

• Medewerkers

tevreden over de auto's en goede service

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Keurige boudel

Mooi vlot een huurauto met trekhaak kunnen regelen.

Snel een fijne zgan C1 beschikbaar

Even een 2e auto nodig voor 1 middag en avond? 's nachts afleveren is mogelijk Huur promo auto voor 1 dag, wordt netjes snel gefactureerd. Voor maar € 29 euro heb je even een 2e auto ter beschikking. Ik heb maar ca. 10 x per jaar een extra auto nodig. Dan is dit een leuke oplossing!

• Medewerkers

Op de dag zelf een busje gehuurd voor het verhuizen van een vriendin. Binnen 10 minuten stond ik buiten met de sleute. Beviel uitstekend en ook een goede prijs. Alles werd ook duidelijk uitgelegd door de medewerker.

• Medewerkers

Uitermate vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Ook aan de balie vriendelijke medewerker. Leuke auto meegekregen waar ik een week heerlijk in heb gereden ! Enig minpuntje is,dat na het wassen van de auto door het verhuurbedrijf, de instap niet is schoongemaakt.

Klantgericht!

Bereikbaar, oplossingsgericht, afspraken nakomen. Top ervaring!

Super positief!!!!

Ik heb voor de verhuizing een ford transit bus gehuurd. Op dinsdagavond de bus gehaald en op woensdag om 23.45 uur ingeleverd door de sleutel in de brievenbus te gooien. Dat voor 1 dag huur. De bus zelf was luxe, airco, cruisecontrol, goede verlichting achter in de bus maar wat ik nog belangrijker vind is dat en niet een grote reclame op de bus zit. Een bescheiden sticker op de deur was alles. De volgende ochtend de eind afrekening en ook deze klopte helemaal. Dallinga is zeker aan te raden als je een auto wilt huren.

• Medewerkers

Goede service en alles prima geregeld

Korte lijntjes. Persoonlijk Duidelijkheid Bereikbaarheid super Keurige leenauto Nette afhandeling. Reserveren makkelijk.

Korte lijntjes, behulpvaardig

Ben keurig geholpen, geen onduidelijkheden, afspraak is afspraak

• Medewerkers

Zeer vriendelijk en klantgericht , een goede auto meegekregen op wintersport.

Wordt vakkundig geadviseerd , en denkt met je mee.

• Medewerkers

effectief, efficient, afspraak is afspraak, transparantie

Prima ervaring, klantgericht. Geen problemen gehad, dus weet ook niet hoe de service was geweest als er wél problemen waren. Zou dit verhuurbedrijf aanraden.

Prettig geregeld!

Al jaren naar volle tevredenheid contact met Inqar Meppel, eenvoudige communicatie; goed advies; nooit problemen. Vanwege onze ritten naar Duitsland wordt goed meegedacht vwb winterbanden, milieustickers etc. Altijd weer prettig geregeld !

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.