Super service

Last minut een busje kunnen huren aardige man die me geholpen heeft echt top service

• Medewerkers

Goed wagenpark. Vriendelijk geholpen.

• Medewerkers

Goede service met een uitstekend systeem!

Zeer tevreden! Bedrijf is voorzien van een goede service en een handig systeem.

Slecht

Ik kreeg een vieze auto niet schoongemaakt Ben daarin mij telefoon oplader vergeten toen ik de auto terug bracht. Ik heb contact opgenomen en aangegeven dat ik mijn lader in de auto vergeten ben, helaas ontvang ik geen reactie

Top service

Zoals altijd afspraak is afspraak

• Medewerkers

Altijd schone en frisse auto!

Als uitstekend ervaren.

Klantgericht, denken met je mee naar een passende invulling van je wensen.

Snelle service, prima auto

2 uur van tevoren een auto kunnen reserveren die al klaar stond toen ik daar aan kwam. Prima auto, vriendelijke service!

In één woord: TOP

Correcte en vlotte afhandeling door medewerker Y.U. Klantgericht en zeer vriendelijk. Duidelijke uitleg bij het ophalen van de Ford Transit. Communicatie via de mail en administratieve afhandeling perfect! Gehuurde bus: prima kwaliteit.

• Medewerkers

Voor de tweede keer gehuurd bij Huurmij. De communicatie is top! ze staan klaar voor onduidelijkheden of vragen. Bussen rijden gemakkelijk, zelfs voor mij (drie jaar rijbewijs). Sterk aan te raden!

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg, mooie ondersteuning voor ons goede doel.

TOP GEREGELD!!!

Top geregeld !!!

• Medewerkers

Nette service en goede prijzen

Hoewel we dit keer geen gebruik konden maken van de diensten van Inqar - vanwege het wegvallen van opdrachten door een irritant virus - werd ook hierop snel en adequaat gereageerd en werd de boeking netjes geannuleerd zonder verdere kosten. Dus tot de volgende keer mannen !

Top.

Goede service en zeer klantvriendelijk.

• Medewerkers

Goede vrachtwagen, geen gedoe bij verhuur

Simpele procedure, vrachtwagen stond voor ons klaar, makkelijk af te tanken met tankstation dichtbij en huurprijs werd verrekend met borg.

was prima service en vlotte afhandeling

was prima service en vlotte afhandeling

Prima.

Prima. Zorgvuldig en auto was netjes. Geen minpunten. Ga zo door!

Uitstekende service

De auto bus 6m3 die was gereserveerd door mij was er niet, andere groter bus meegekregen top geregeld. Enige min punt dat ik niet de borg met mijn AMEX Card kon voldoen, waardoor ik op dat moment even een probleem had.

• Medewerkers

Goede service op centraal gelegen huurlocatie

Reserveren ging vlot en probleemloos, het ophalen van de auto + gehuurde spullen eveneens. Aardige medewerkers die de tijd namen om alles uit te leggen en nu tijdens corona alles schoon te maken. Handige centrale locatie, dichtbij tankstation om af te tanken. Top!

• Medewerkers

Auto was goed, de service was rommelig

De auto was in goede conditie, en de prijs/kwaliteitsverhouding is top. Puur op basis van de auto zou ik dus zeker terugkomen, maar bij het online reserveren en meekrijgen van de auto was er van alles aan de hand. In de reserveringsbevestiging zat een fout ten opzichte van het formulier dat ik had ingevuld online, waardoor er een extra huurdag bij kwam. Op locatie in de vestiging werd er nog een fout gemaakt ten opzichte van de reserveringsbevestiging, waardoor de huurperiode nog langer werd. Ook waren er andere extra opties die we hadden aangevraagd verwijderd (ik heb naderhand in mijn mail nog gecheckt of de fout niet bij ons lag, maar de automatische kopie van het formulier klopte perfect met wat de bedoeling was). Er werd geen tijd genomen om rustig door de opties te lopen om te checken of alles klopte, ook al was het erg rustig in de vestiging. Daarnaast hadden we aangegeven de auto in te willen leveren buiten sluitingstijd, maar liet de medewerker ons niet de sleutelkluis zien, zoals wel was aangekondigd in de mail. Gelukkig was dit ter plaatse makkelijk op te lossen.

• Medewerkers

Prima geholpen, goede bus.

Prima geholpen, goede bus

• Medewerkers

Als ik een busje nodig heb dan huur ik die eigenlijk altijd hier, het is gemakkelijk om online te reserveren en ophalen en wegbrengen gaat snel.

• Medewerkers

Alles volgens afspraak verlopen.

Gebeld voor een reservering. Auto afgehaald. Alles volgens afspraak. Keurig geholpen. Ik kan Inqar Ad Melisant zeker aanbevelen

Erg goed

De auto was goed en alles was goed geregeld.

• Medewerkers

Prima service, ook op dagen dat t bedrijf gesloten is.

Geen andere verhuurder wilde op koningsdag een busje verhuren voor die 1ene dag. Bij andere verhuurders zoals bo-rent werd gezegd dat ik dan maar meerdere dagen moest huren. Bij Ad Melissant was het prima geregeld. 3 dagen het busje en maar 1 dag betalen!

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.