Great

Zoals hier boven staat

Prima.

Goede service.

• Medewerkers

Prima ervaring/ verliep allemaal soepel en goed

------

Geweldig!!!!

Alles prima geregeld Dank Inqar Dallinga!!!!

Super goed klantgericht bedrijf

We huren en leasen aantal bussen bij Inqar Meppel voor de goede prijs kwaliteit verhouding moet je Inqar Meppel zijn

No nonsense

Prima bedrijf. Alles makkelijk en vlot geregeld. Kan ik iedereen aanbevelen. Zonder extra zorgen een bakwagen met laadklep gehuurd. Afhandeling verliep vlekkeloos en vlot.

• Medewerkers

Snelle afhandeling en tevreden over de huur.

Goed geholpen, prijs is goed en duidelijk waar je de auto weer moet inleveren. De auto was schoon en verder geen opmerkingen.

prima service en uitleg.

Op tijd staat de auto klaar. De papieren zijn in orde gebracht. De controle bij de inlevering van de auto gebeurt professioneel. De afrekening is snel afgehandeld inclusief terug betaling van de borg.

• Medewerkers

Heel erg prettig geholpen. Erg klantvriendelijk.

Zie boven.

• Medewerkers

Vriendelijke behulpzame medewerkers Bus met nodige gebruikssporen (34) maar in uitstekende conditie. Afhandeling vlot en professioneel Ik kom zeker terug.

• Medewerkers

Ik werd vriendelijk geholpen door het personeel

Ze hebben mij keurig en vriendelijk geholpen Als goed uitgebreid uitgelegd

• Medewerkers

bijzonder goede organisatie met aandacht voor de klant .

altijd meedenken wat de juiste keuze is voor bijvoorbeeld een vakantie. goede service

• Medewerkers

Snel geholpen en de auto was perfect ik had hem een dagdeel maar na twee uur was ik klaar maar betaalde voor een dagdeel dit was minder leuk

• Medewerkers

Zoals sinds jaar en dag wederom positief en probleemloos

Het huren via de site is vrij eenvoudig. Alles wijst zichzelf ook als je niet zeker weet welke capaciteit je nodig hebt. Er wordt voldoende informatie geleverd om de juiste keuze te maken. Ben je te laat met reserveren dan is er (in mijn ervaring)vaak nog wel een werkbaar alternatief

• Medewerkers

Auto was netjes en borg werd ook snel terugbetaald

Kundig en snel geholpen.

Prima geregeld

Vriendelijke ontvangst. Bus prima in orde. Borg erg snel teruggestort.

prima service

op zaterdag gebeld en op zondagochtend busje opgepikt; kantoor open op zondagochtend, zeer efficient, maar 1 dag huur nodig. keurig geholpen en zondagavond geretourneerd en sleutel in kluisje gedaan. Maandagochtend vroeg afrekening al per email ontvangen

snelle service prima personeel

alls snel geregeld. geen problemen ondervonden

• Medewerkers

Alles uitstekend geregeld. Alleen het schadeformulier is verwaarend: er stond een nieuwe schade op maar dat was niet een schade die ik veroorzaakt had: de schade was al aanwezig toen ik de bus 's ochtends kwam ophalen. TiP: maak het schadeformulier wat duidelijker, het woord "nieuw" is verwarrend. En als de berijder geen schade heeft veroorzaakt, stuur dan dit schadeformulier niet op.

• Medewerkers

Vriendelijke medewerker, en alles word goed uitgelegd

• Medewerkers

Dicht bij mij in de buurt goed geholpen ,volgende keer als ik een busje nodig heb ga ik weer naar hu

Voor mij de beste optie in de buurt, hebben wat ik nodig heb, namelijk een auto of busje met trekhaak.

• Medewerkers

Waardeloze service en onvriendelijk personeel!

Bij het terugbrengen van de bus was de prijs hoger als vooraf gezegd. Toen ik hier naar vroeg werd ik afgesnauwd door het zéér onvriendelijke personeel. De bus is 300 meter voor het verhuurbedrijf vol gegooid met diesel. Bij het bedrijf ging er ineens nog voor 5€ in, en de rede die ze gaven was dat de pomp anders afgesteld is. Dat is wel lekker makkelijk geld verdienen! Er lag een lijst met alle bussen die terug gebracht waren en ik was degene met het laagste bedrag op die lijst, dit terwijl de prijs voor een liter een stuk hoger lag dan bij een normale pomp. Belachelijk en weer zeer onvriendelijk te woord gestaan door de 2 personeelsleden, waar vooral de vrouw zeer kortaf en onprofessioneel reageerde. Aangezien ik geen keus had omdat ik anders mijn reservering niet terug gestort zou krijgen heb ik het met tegenzin betaald. De reservering is geannuleerd, maar nu 2 weken later heb ik dit bedrag nog steeds niet terug ontvangen van sloothaak. Ik heb contact gehad met het bedrijf en, wederom zeer kortaf en onvriendelijk, verwezen ze me naar mijn eigen bank. Echter is het zo dat het bedrijf, sloothaak, deze reservering moet terugstorten en dat de bank hier los van staat, enkel na 20 dagen pas. Ik kom hier absoluut niet meer terug, waardeloze service, onvriendelijk personeel en bussen die helemaal onder de deuken en krassen zitten!

• Medewerkers

Beste heer, Tot onze spijt geeft u nu aan dat u niet tevreden bent, dat spijt ons natuurlijk. We proberen voor iedere klant het beste te doen, dit doen wij door altijd een voertuig na een huurperiode bij inleveren te tanken, zodat we zeker weten dat de bus/ auto weer volledig afgetankt mee gaat met de nieuwe huurder. De prijs die u betaald heeft is conform de gecommuniceerde prijzen op de site, het is zelfs nog zo dat we u een dag cadeau hebben gedaan. U heeft alleen op het allerlaatst gekozen voor verlagen eigen risico, waardoor u premie heeft betaald. De borg is een reservering op de creditcard, die hebben we na uw betaling per pin direct geannuleerd, bij de ene creditcard ziet de klant dat direct, bij de andere klant kan dit tot dertig dagen duren weten we uit ervaring.

super upgrade bij ophalen, maar geen bericht vooraf.

goede nieuwe bus en fijne service. Bij afhalen van de auto kregen we een upgrade naar een grotere auto, voor dezelfde prijs. geen bericht vooraf dus even switchen naar de grotere bus, maar achteraf super fijn. (prijs kwaliteit na upgrade overigens wel hoger)

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.