Hebben niks gedaan met mijn reserveringsaanvraag

Denk je een auto te hebben gereserveerd via de website, blijkt dat niet zo te zijn. Daarna redelijk onbeschoft te woord gestaan dat ik dan maar had bellen als ik geen bevestiging krijg. Echt een waardeloos bedrijf. Boek hier nooit iets!

Prima bedrijf

Huur hier al jaren auto’s, nooit problemen mee gehad. Tot de volgende keer!

• Medewerkers

Prima auto. Zelfs een upgrade gekregen van een luxere 9 persoonbus en zo mijn dochter een geweldige dag kunnen bezorgen. Omdat zij ook een rijbewijs heeft mocht zij OOK in die auto rijden. Haar diploma uitrijking werd zo heel bijzonder. De auto werd voor afleveren nog even gewassen en de afwijkende bediening (van de Mercedes) helder uitgelegd. De vriendelijke behandeling was een fijne start van onze feestdag.

• Medewerkers

er was weer een goede service en de auto zag er weer erg piekfijn uit

Ik ben wederom goed geholpen en het was een fijne auto om in te rijden en de service was uitstekend De auto zag er goed onderhouden uit en was erg schoon van binnen kortom ,ik ga in september weer een auto huren Nog bedankt groetjes Gerard

Goed verhuur adres!

Ik kan Dallinga INQAR aanbevelen voor zowel zakelijk als privé. Fijne dienstverlening en snelle afhandeling.

Voor herhaling vatbaar

Al jaren huur ik een cabrio bij dit bedrijf. Altijd goede service en ben dik tevreden.

• Medewerkers

Een goede en vlotte service.

Ik had een kleine bestelbus gevraagd. Deze was niet voorradig dus kreeg ik een grotere bus mee voor de zelfde prijs. Prima hoor.

2e keer terug!

2e keer terug! Geweldige service, aardige mensen, geweldige prijs, fantastisch voertuig. Bedankt Team!

Super service

Zelfs op zondag een bus kunnen regelen het bedrijf kijkt alle mogelijkheden om je te helpen

Uitstekend .

Een nette en een hele goede service .

• Medewerkers

Heel vriendelijk en heel makkelijk.

Mooie verzorgde auto mee gekregen. Vriendelijk man die ons hielp. Helemaal niets op aan te merken. Vrijdagavond gehaald zaterdagavond terug gebracht en maandag hadden we de borg terug gestort. Zeker voor herhaling vatbaar.

Klantvriendelijk

Het huren, ophalen en terugbrengen ging prima. Wel bijzonder dat pas na ruim een week de afrekening wordt opgemaakt en het creditbedrag wordt teruggeboekt.

• Medewerkers

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vorige week een mooie A4 gehuurd. Goede service. Volgende keer weer.

Prima auto en communicatie

• Medewerkers

Alles volgens afspraak. Prima bus, goed geregeld

zie boven

In 1 woord, uitstekend!

Afgelopen zaterdag een busje gehuurd voor een vrijgezellenfeest. Erg vriendelijke onthaald door 2 jonge mannen. Duidelijke uitleg en service m.b.t. de verhuur, de kosten en het materiaal. Ik kom hier zeker weer!

Altijd correct

Fijne wagens, en altijd goed contact met Clark. Veel mogelijk, en goede klantenservice.

Super!

Een mooie, schone, luxe bestelbus mee gekregen. Reed perfect, geen rariteiten. De uitgifte en inname verliepen snel en soepel. Voor ik weer thuis was had ik de eindafrekening al in de mail en stond het geld alweer op m'n rekening. Aanrader!

geweldige service

adequate dienstverlening!

• Medewerkers

Oude auto met slechte remmen.

Afspraken prima. Procedure aan balie kan veel korter. Vul alles online in en klaar. Auto is wel afgeschreven. Remmen waren niet best. Maar allemaal gelukt dus prima.

Prettige communicatie, snelle beschikbaarheid

Ik had binnen een paar dagen een bestelbus met laadklep nodig. Dit was zonder problemen mogelijk. De tijd die ik had afgesproken was 12:00 uur, echter liep dit voor mij uit. Na een telefoontje was het geen probleem. De bus stond klaar en eigenaar zag mij vanzelf wel verschijnen. De bus was erg luxe en netjes. Op voorhand alles even bij langs gelopen en heldere afspraken gemaakt. Al met al zeker een aanrader.

• Deskundigheid N.v.t.

Heerlijk gereden!

Even heen en weer naar Uithuizen in Groningen. Met een kleine, pittige, frisse en nette Citroen C1 van Inqar......en zuinig dat ie was! Even snel gerekend....1 op ruim 21.5 km. Goed voor mijn portemonnee èn voor het milieu! En de C1 mag dan klein zijn....hij rijdt als een sedan! Gewoon voor herhaling vatbaar!

Prima!

Op korte termijn een goede auto van alle gemakken voorzien

Prima!

Eenvoudig reserveren, goede service en instructie, materiaal in orde. Gehuurde bus was een beetje aftands, maar dat was pech: alle andere bussen op de locatie zagen er prima uit. Overigens deed de bus het uitstekend, reed prima en deed wat-ie moest doen.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.