Uitstekend!

Perfect en snel geregeld

Had een 9 persoonsbusje nodig , alles keurig in orde en duidelijk. Vriendelijk personnel

Heel erg klantvriendelijk

Heel erg klant vriendelijke en lieve menen helpen goed super tevreden een aanrader weer autote huren bij jullie

Afspraak = afspraak

Altijd een luisterend oor Altijd de oplossing zoeken Altijd zeer nette auto s Altijd behulpzaam Altijd opgewekte en enthousiaste medewerk(st)er

• Medewerkers

Bij aankomst was de auto niet gereed, moest eerst nog gewassen en van binnen schoongemaakt worden. De auto rijdt goed. De terug reis ging niet goed, waardoor ik met pech kwam te staan. Ik ben netjes te woord gestaan door de medewerkers, toen ik melden dat ik op de vluchtstrook stond. Zij hebben alles netjes geregeld voor me. Een top service hoe alles verlopen is. Volgende keer weer bij Inqar, als ik een auto moet huren.

geweldige service en zeer vriendelijk personeel

geweldige service en zeer vriendelijk personeel

top!

2x een vrachtwagen gehuurd, prima in orde. Eigenlijk hadden we de eerste keer alleen een bus nodig, maar die was niet beschikbaar. We kregen de vrachtwagen voor de prijs van de bus terwijl we niet gereserveerd hadden. Erg netjes en heel fijn. Volgende keer komen we weer bij jullie.

Hele fijne ervaring

Om een groot hok op te halen had ik een bestelbusje nodig. Er werd heel goed meegedacht welk busje daar het beste voor te gebruiken. Heel fijn. Is ook allemaal prima gegaan. Als ik weer een vervoersmiddelen nodig heb dan weet ik waar ik naartoe ga en kan iedereen aanraden naar Inqar Adrie Jonk in Heerhugowaard te gaan.

• Medewerkers

Keurig netjes en vlot geregeld.

Net bedrijf. Vlot geregeld en een mooie auto meegekregen.

Super snel geregeld

Bedoeling was voor 1 dag auto te huren, uiteindelijk toch met 2 dagen moeten verlengen. Gebeld en het was meteen in orde. Vriendelijk personeel en ook het inleveren ging snel.

Fijne communicatie en service

Prettige service en fijne schone auto

• Medewerkers

Makkelijk, vriendelijk en snel!

Alles goed geregeld, oppikken gaat snel, auto goed, borg gelijk terug, heel tevreden mee!

Zoals gewoonlijk….Top!

Vrijwel nieuwe auto meegekregen, goede afspraken kunnen maken over de huurperiode, en overall prima ervaring.

Goed en vlot.

Betrouwbaar met jonge wagens. Personeel geschikt voor de begeleiding.

• Medewerkers

Prima! Exact wat ik nodig has een zeer behulpzaam

Alles gaat vlot. Krijg een betere vervanging als hetgeen ik wil niet aanwezig is. De dame op locatie Groningen, die mag van mij wel loonsverhoging krijgen. Ze wist nog wie ik was, ook al ben ik 1x eerder bij hen geweest. Ze is heel vriendelijk. Dergelijke medewerkers zijn een aanwinst voor een bedrijf en door moet je koesteren.

• Medewerkers

Klantvriendelijk en behulpzaam. Auto was keurig in orde en reed prima.

• Medewerkers

Supergoede service tegen betaalbare prijs

Wordt veel moeite voor je gedaan en supervriendelijk geholpen. Goede prijs en prima service

• Medewerkers

Nog nooit zo'n goed en flexibel autoverhuur bedrijf gehad!

Sinds twee jaar ben ik klant bij Inqar en ik heb nog nooit meegemaakt dat een verhuurbedrijf zo flexibel en goed te werk gaat. Bij spoedjes denken ze graag met je mee. Nemen altijd contact op als je de auto wat eerder op kan halen. Ik kan het met een woord omschrijven en dat is: Geweldig!

Super service

Wij huren regelmatig en zijn erg te spreken. Goede service. Meedenkend en klantvriendelijk bedrijf. Absoluut een aanrader.

Heel erg goed

Mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam, kortom zeer tevreden

Helemaal prima

Prima bus....

• Medewerkers

Snel gehandeld door INQAR Dallinga.

Ondanks de drukte voor de Paasdagen, wist Dallinga Veendam toch nog een prima auto te regelen voor de volgende dag. Alles was/ ging overeenkomstig hetgeen was afgesproken. Werkelijk prima!

Top service!

Voor 1 dag een auto gehuurd , schone en goed rijdende auto. Ook was alles goed geregeld en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.