Zeer goede en vriendelijke service, nette prijzen en goede auto's.

Erg prettig personeel en een goede service. Ik bestelde mijn bus voor 3 dagen maar bracht hem eerder terug. Netjes maar 2 dagen hoeven af te rekenen. Ook een snelle reactie als er geen voertuig beschikbaar is. Al met al een erg fijn bedrijf om een auto te huren.

Uitstekende service

8m3 busje was niet aanwezig, kreeg kosteloos een upgrade baar 11m3. Samen met een medewerker langs alle bestaande schade gelopen, helder. Goedwerkende en schone bus.

• Medewerkers

snel op weg met jonge auto

Niets toe te voegen

• Medewerkers

Prima service. Snelle afhandeling qua betaling.

• Medewerkers

Prima service, snel en gemakkelijk

Perfecte behandeling.

Goede vrachtauto en geweldige uitleg en service en zeer klantvriendelijk. Goede verhuur mogelijkheden op zeer korte termijn in mijn geval. Voor herhaling vatbaar.

Prettige ervaring!

Welkom was prettig en duidelijk over de voorwaarden. Ook bij terugkomst afhandeling van de overeenkomst. Totaal beeld een fijne ervaring en komt zeker terug. Bij de aanvraag had ik de verkeerde datum ingevuld en werd gebeld wanneer ik kom halen. Het was vergissing en hebben telefonisch gecorrigeerd. Dit was top en geen extra kosten berekend. Dus service een dikke pluim.

• Medewerkers

Transparant en alles volgens afspraak

Duidelijke website en voorwaarden. Goed geholpen.

Zorvuldig en snel

Op korte termijn een auto tegen een dagprijs, waarvoor je nog eens terugkomt

• Medewerkers

Super service, met fijne communicatie. Last minute wensen zoals winter banden monteren binnen 24 uur werd gewoon verzorgd. Als we terug gebeld moest worden, werden we dat ook altijd netjes. Respect voor dit team!

• Medewerkers

Plezierige omgang met het personeel.

Ervaring was positief maar: - er was geen rondje om de auto om de stand van schade-zaken op te nemen (had ik zelf ook niet aan gedacht maar toch) - tijdens het rijden kreeg ik een melding over een tekort aan Cool Blue (??) waarvan mij niet was uitgelegd wat dat betekende. - ook verdere werking van de auto was summier. Kortom: plezierige mensen maar neem wat meer tijd om te informeren.

prima goede serves

helemaal goed geholpen prima wagen 2 weken gehuurd klein foutje in de afrekening maar na 1 kort belletje direct opgelost ga zeker weer huren als nodig

Klantvriendelijk en vlot

We hadden een benzine middenklasse bestelt. Die was niet beschikbaar dus kregen we een diesel voor dezelfde prijs. Vooraf werden alle aandachtspunten en aspecten van de auto doorgenomen. Aanwezige schade, reparatie kits, kentekenbewijs en schadeformulieren etc. Er werd vlot en helder uitgelegd hoe ik de auto weer in moest leveren.

Snel geregeld

Prima auto Alleen antenne ontbrak

• Medewerkers

Prettige service en nieuw materiaal

Splinternieuwe Mercedesbus meegekregen, prettige service, tevreden klant. Heel prettig om na sluitingstijd te kunnen retourneren.

Buitengewoon vriendelijk

Deskundige en vriendelijke, klantvriendelijke meedenkende mensen en ook nog een betrouwbaar mooi wagenpark

Vriendelijk en behulpzaam.

Aardig personeel.

• Medewerkers

Super goed, ik ben super tevreden

perfecte dienstverlening; supergoed medewerking, top klantsvriendelijkheid, aandachtig luisteren naar de klant en meedenken, kortom een Top Bedrijf.

• Medewerkers

Correct, effciënt en ter zake.

Positief

fantastisch

Ophalen en retourneren ging vlot en gemakkelijk, de wagen was mooi schoon en goed onderhouden. En de borg was netjes de eerst volgende werkdag terug gestort.

Prima auto, goede service

De medewerkers staan je netjes te woord en hebben veel ervaring. Ik had een personenauto gehuurd, deze was bijna nieuw nog. Netjes schoon ook en dat is in deze tijd ook extra fijn. Zou het zeker aanraden hier een voertuig te huren.

• Medewerkers

Zeer tevreden over duidelijke documenten, voorwaarden en uitleg.

Prettig bedrijf. goed op orde. Zeer tevreden over duidelijke documenten, voorwaarden en uitleg. Ook over de mail een duidelijke facuur.Wel even schrikken als ik per mail een PDF krijg genaamd:"Bijlage schaderapport" Toen dacht ik dat er een valkuil was. Maar het ging over het eerdere schade verleden van voorgaande gebruikers. Dit formulier kan beter de naam hebben: "Inzicht over uw schadevrije gebruik" Of iets dergelijks. Het duurde lang voordat ik de bevestiging binnen had na de reservering via de overigens zeer goede en duidelijke website. Ik ben toen zelf gaan bellen.

Perfect geholpen

Perfect geholpen

Alles naar wens

Vlotte service, correcte afhandeling.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.