super voor elkaar alles goed en snel geregeld

Onmogelijk is mogelijk geworden!

Tjalle en Arnaud hebben ons geweldig geadviseerd en begeleid bij ons traject. Van A tot z keurig en netjes geregeld. Top . Heel erg bedankt.10steren .

zeer goed geregeld

fijn contact met adviseur

Perfecte hulp op maat!

Goede service, heldere communicatie en een nette afhandeling!

Uitmuntend!!

Arnaud Satter heeft ons fantastisch geholpen! Echt een aanrader. Goed zaken doen goede communicatie en weten van doorpakken. Kortom Super! Slijptechniek Beusichem / Lintzagenopmaat.nl

Betrokken, deskundig, geduldig en doortastend

Zeer prettig contact met Harm vanaf moment een. Niet aflatende energie en steeds oplossend gericht meedenken, het was een lang traject maar samen met Harm zijn we erin blijven geloven wat uiteindelijk een positief resultaat heeft opgeleverd. Een nieuw traject zou ik zo weer met Harm aangaan en ik zal hem overal van harte aanbevelen.

Perfect!

Snel en adequaat toch een complexe verzoek afgehandeld. Binnen enkele dagen geregeld. Waar vele tekort schoten is het Arnaud toch gelukt! Zeker aan te bevelen.

Kundig advies

Deskundig advies met een zeer fijne begeleiding!

Tjalle heeft mij zeer goed geholpen met zijn expertise op het gebied van bedrijfsfinanciering. Zijn uitgebreide kennis en toewijding waren van onschatbare waarde bij het verkrijgen van een zakelijke financiering in een, voor mij, erg complexe wereld. Tjalle luisterde naar mijn zakelijke doelen en uitdagingen en bood vervolgens advies dat niet alleen doordacht en deskundig was, maar vooral ook praktisch en haalbaar. Ik kan zijn diensten zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar deskundig advies op het gebied van bedrijfsfinanciering.

Zeer tevreden, eerlijk en goed advies.

Onlangs een tweede aanvraag gedaan en wederom naar tevredenheid alles afgewikkeld. Goede communicatie, begeleiding en advies.

Bob heeft uitmuntend werk geleverd.

geen woorden voor.

Zeer goed geholpen

Ben heel goed geholpen door stefan Raad hem zeker bij anderen aan

Prima begeleiding, snel geregeld

Snel contact, geen belletje was te veel. Uiteindelijk snel geregeld.

Persoonlijke aandacht met kennis van zaken.

Wij zijn door Ralph zeer vakkundig, met oog voor de mens achter de vraag geholpen. Goede adviezen en een keurig passende oplossing, binnen een fijn tijdsbestek!

Uitstekend!

Advies en begeleiding zijn uitstekend, Bastiaan reageert snel en accuraat en levert goed werk! Ik kan hem bij iedereen aanraden!

Fijne samenwerking

De aanvraag voor een financiering is dankzij Arnaud en Tjalle snel realiseerbaar. Ze zit bovenop de aanvraag en schakelen snel tussen alle partijen. De onderlinge communicatie verloopt erg prettig.

Fijne gesprekspartner met veel ervaring

Ik heb Patrick gesproken in een kennismaking over een eventuele aankoop van een pand. Hij heeft mij vanuit al zijn kennis en ervaring op een rustige manier meegenomen wat belangrijk is in dit traject. Ik heb hier veel aan gehad.

Gaan door waar andere stoppen

Arnaud en Tjalle hebben mij voor de 2e keer geholpen met een lening voor mij bedrijf. De communicatie was duidelijk, en de lening was sneller geregeld dan verwacht. Deze heren gaan door waar andere stoppen en kunnen vaak dan ook meer regelen dan anderen. Dat is dan ook de reden waarom ik hun met 5 sterren aanbeveel.

Very efficient, personalized and friendly service

Bob really took care of us to find out what we needed and come up with a solution in very short time frame. He is very easy to get in touch with, follows up quickly and manages to whole process of getting a loan in am friendly, service full and efficient way. This is like night and day compared to any contact with the banks during the last 10 or more years. Would highly recommend him for any financing needs.

Ik heb niets aangevraagd

Ik heb net goed aangevinkt,maar iemand heeft mijn gegevens gebruikt om iets aan te vragen. Misschien iets voor te controleren

Beste meneer Broeders, Vervelend dat iemand anders uw klantgegevens heeft achtergelaten op onze website bij het maken van een berekening van de maandlasten van een zakelijke hypotheek. Wij bellen de ondernemer die zo'n berekening heeft gemaakt altijd even na om te vragen of alles duidelijk is en of er wellicht nog vragen zijn. Er komt iets lekkers jullie kant op voor het ongemak en om jullie kostbare tijd goed te maken. Geniet er van! En mochten we in de toekomst toch iets kunnen betekenen op het gebied van financieren, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Joey Gosenson Financieringsgilde Breda

Geweldige ervaring, snel en concreet

Het is een top bedrijf echt een aanrader. ze zijn snel en concreet , komen alle afspraken perfect na .

Een buitengewone prestatie door Arnoud en zijn team!

In de wereld van financiering, waar complexiteit en snelheid vaak hand in hand gaan, zijn er maar weinig teams die echt boven de rest uitstijgen. Arnoud en zijn team behoren zonder twijfel tot die elite. Waar andere financieringspartijen aarzelden en het lieten afweten, daar hebben Arnoud en zijn team een meesterlijke prestatie geleverd door binnen slechts drie dagen een zeer complexe financiering rond te krijgen bij informele investeerders. De vastberadenheid, deskundigheid, en het vermogen om snel te handelen zonder de kwaliteit van het werk in gevaar te brengen, zijn kenmerken die Arnoud en zijn team in ruime mate bezitten. Hun benadering, gekenmerkt door professionaliteit en een diepgaand begrip van de financieringswereld, stelt hen in staat om daar te slagen waar anderen falen. Wat deze prestatie des te opmerkelijker maakt, is de context waarin deze is behaald. In een markt die steeds sceptischer en terughoudender wordt ten aanzien van complexe financieringsaanvragen, hebben Arnoud en zijn team bewezen dat ze niet alleen de uitdagingen aankunnen, maar deze ook kunnen ombuigen in succesvolle uitkomsten voor alle betrokken partijen. Het is niet alleen hun deskundigheid die indruk maakt, maar ook hun communicatieve vaardigheden. Ze hielden alle partijen continu op de hoogte, waardoor een sfeer van vertrouwen en transparantie werd gecreëerd die cruciaal is in dergelijke onderhandelingen. Deze prestatie van Arnoud en zijn team verdient niet alleen erkenning, maar ook lof. Ze hebben bewezen dat ze een betrouwbare partner zijn voor iedereen die op zoek is naar financiering, zelfs onder de meest uitdagende omstandigheden. Hun succes is een testament van hun harde werk, toewijding, en onwrikbare geloof in hun vermogen om resultaten te leveren.

Davy kan veel bereiken echter communicatie was niet best.

Davy ken ik als een gedreven persoon, echter heeft hij dit maal echt niet de doelstelling kunnen waarmaken. Niet het juiste rentepercentage (zoals voorgespiegeld) niet op tijd, veel extra spanning, etc. Ik heb best veel kosten moeten maken om dit op te vangen. Ik had op meer coulance gerekend bij de afrekening.

Toppers

Arnaud en Tjalle hebben samen mijn bedrijf en privé weer ademruimte gecreëerd. De communicatie was super en werd ook goed op de hoogte gehouden. Ook werd alles goed uitgelegd waar ze mee bezig waren en hoelang die stappen konden duren. Wat ons betreft een DIKKE TIEN !!!

Betrokken en meedenkend!

Wij kwamen bij onze huidige bank niet verder. En kregen via via het nummer van Martin Kanon. Bel hem maar eens luidde het. Naar een aangename eerste kennismaking ging Martin voor ons aan de slag. En al gauw was er een oplossing gevonden. Bij alle stappen is Martin heel betrokken. Dit wordt zeer gewaardeerd. Van begin tot het einde zeer goede ondersteuning van Martin gehad. Een echte aanrader.