Erg fijn en heel erg behulpzaam

Daniel leerde ik via Hans joosten kennen en Daniel heeft mij erg geholpen zowel kennis opgedaan als uiteindelijk de financiering rond krijgen. Ik ben daar Daniel erg dankbaar voor! Daniel dankjewel.

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met Martin Kanon. Transparant, eerlijk en snel. Daar houden wij van.

Duidelijk en snel.

Duidelijk en snel.

Professioneel

Adequaat, klantvriendelijk, snel en professioneel

Sublieme kennis, ervaring & betrokkenheid

Ik heb onlangs samengewerkt met Financieringsgilde Arnhem en ik kan met zekerheid zeggen dat het een uitstekende ervaring was. De heren van Financieringsgilde Arnhem, Arnaud Satter en Tjalle Bomers, hebben mij bij elke stap van het financieringsproces begeleid en hebben laten zien dat ze een diepgaande kennis hebben van de (zowel bancaire als non-bancaire) financiële wereld. Wat mij vooral bij blijft, is hun klantbetrokkenheid. Ze luisterden naar mijn wensen en behoeften en werkten nauw met mij samen om de beste financieringsoplossing(en) te vinden. Ze namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en hadden op iedere vraag van mij een duidelijk antwoord, wat voor mij erg waardevol was. Ik ben dan ook zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen van Arnaud Satter en Tjalle Bomers. Ik kan hen van harte aanbevelen aan iedere ondernemer, die op zoek is naar professioneel en deskundig financieel advies. Bedankt voor alles heren!

Binnen 1 dag onze bakwagen laten financieren!

Tjalle heeft ons weer fantastisch geholpen. Binnen 24 uur was de financiering rond voor onze bakwagen en stond het geld op de rekening! Toppers!

Praktisch en doelgericht

Ewout heeft ons bij de opstart van Mobiele Units uitstekend geholpen. Hij denkt mee en is helder in zijn advisering, ook als dat niet precies was wat we graag wilden horen. Hierdoor hebben we nu wel de best passende financiering en een eerlijke adviseur voor de toekomst.

Doener, man van woord en daden!

Ik ben met Gijs in contact gekomen via een adviseur vam mij. Gijs heeft ons met de Bilal Group naar een hogere level getilt. Ik ben Gijs en de financieringsgilde enorm dankbaar. Ik adviseer dan ook iedereen die succesen wil boeken om met de financiersgilde te werken!. Bilal Caki

geweldig, ontzorgend

Ik ben een klein bedrijfje, en sta heel dicht bij mijn klanten. Persoonlijk contact vindt ik heel erg belangrijk (vooral nu in deze digitale maatschappij) Dit hoop ik dan ook te vinden bij mijn leveranciers, of in dit geval een bedrijf die ik nodig heb voor bijvoorbeeld het regelen van een financiering. Laat dit dan bij uitstek Financieringsgilde zijn. Van het begin tot het eind gaan ze helemaal voor je. Langs deze weg wil ik Corné en Hanneke nogmaals heel erg bedanken. Petje af voor jullie twee Met vriendelijke groet Ger van Hal Broodje Best

Lex doet wat hij beloofd!

Lex heeft de ondernemingsplan en de kredietmemorandum voor ons gemaakt. Het is geluk mede Lex om ons Gezinshuis pand te kunnen kopen. Super geholpen!

Uitstekend!

Door dhr. Bob van Overloop heel goed geholpen. Bob helpt je met alle vragen in elke moment. Zeer betrokken en ondersteunend. Mijn lening was zeer snel gunstig afgehandeld. Ik raad het absoluut aan.

Goede info vooraf en snelle afwerking! Hulde!

Vooraf veel vragen in een 1:1 gesprek waarbij alle vragen serieus werden beantwoord. Geen onduidelijkheden vooraf. Snelle afwerking en centjes op de rekening. Vol gas vooruit!

Niet links om dan rechts om. Heerlijk rock and roll!!!

Prettig samenwerking, snelle reacties en handelen. Zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Prettige uitleg! Zeker een aanbeveling vanuit ons. Wij zijn heel kleinschalig, maar het vertrouwen dat het goed komt maakt Arnoud waar. Thnx for all!

Iemand die service gericht is en vertrouwen geeft

Ik heb Arjen leren kennen als iemand die geïnteresseerd is, en veel kennis heeft van zijn vak. Dat samen zorgt voor een ideale match

Arnaud heeft ons heel erg snel geholpen met een financiering, wij zijn erg tevreden met zijn service en raden hem zeker aan.

Fijn gevoel bij al naar het eerste gesprek.

Naar ons eerste gesprek dacht ik al hier zit ik goed. Ralph heeft me goed geholpen en een goed advies gegeven. Uiteindelijk heeft die er voor gezorgd dat ik met mijn wensen het bedrijfspand heb kunnen kopen.

tevreden

heel goed geholpen, duidelijk en meedenkend

top

wij hebben het ervaren als 'n prettige samenwerking.

Het beste wat ons is overkomen.

Wat een toppers deze mannen van Financieringsgilde Arnhem (Arnaud en Tjalle)!!! Het beste wat onze eethuisje Moqui is overkomen op veel vlakken. Denk hierbij aan financiering, strategische vooruit denken en altijd in oplossing mee denken. -afspraak is afspraak -geven nooit op -altijd positief -recht voor de raap Zo zijn er nog veel punten en voorbeelden die ik kan noemen, maar ik zal zeggen neem contact met hun en ervaar zelf. Wat mij altijd bij gebleven is: 'it ain't over till the fat lady sings'' Dank je wel mannen!!! Lee en King Eethuisje Moqui

zeer tevreden

Edwin heeft een persoonlijke aanpak, neemt de tijd voor je en schakelt daarna snel. Alles was snel geregeld. In de tussentijd was Edwin altijd bereikbaar voor vragen wat een rustig gevoel geeft. Al met al dik tevreden. enige kleine kritiekpunt is dat het goed is om bij het kennismakingsgesprek ook de te verwachten kosten van het financieringsgilde even aan te kaarten, maar dat is slechts een tip. Zal bij een volgend financieringsvraagstuk zeker Edwin weer benaderen.

Dikke Tien voor Arnaud en Tjalle

Hun advies en de kracht waarmee deze heren de aanvraag ingaan , altijd positief en super vriendelijk

gewoon weg super!!

onze ervaring is gewoon weg super.. wesley heeft ons heel goed geholpen en geadviseerd.. daar door hebben wij onze financiering rond gekregen..daar zijn wij hem erg dankbaar voor..

Rene Beerepoot kan op een begrijpelijke manier zijn deskundigheid op financieel gebied aanbieden.

De samenwerking met rene berepoot is mij heel goed bevallen. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

TOP !

Uitstekende ervaring met Rene. Hij legt alles duidelijk uit en neem de tijd voor al je vragen. Zoek je een bedrijfshypotheek Rene is de juiste persoon om dit te regelen voor je. Nogmaals bedankt

duidelijk

Professioneel, duidelijk, snel.