Gewoon weer goed geholpen

Zoals altijd: snelle diagnose, aangeven waar je aan toe bent en wat het gaat kosten. We kunnen weer veilig op weg!

• Bereikbaarheid

Een geweldig mooie bedrijf, en wat een TOP service

Vriendelijk en meedenkend met de klant, werken alleen met top Kwaliteit en lekkere koffie.

Kwaliteit

Ik ben al jaren klant bij Encase, ben uitzonderlijk tevreden over de service en kwaliteit wat de team oplevert. Betere kwaliteit krijg je nergens anders dan bij Encase (Angel)!

• Bereikbaarheid

Hier staat service en betrouwbaarheid bovenaan.

Duidelijke kostenopgave vooraf en hierdoor kom je niet voor verassingen te staan. Eerlijke prijzen en goede service.

• Bereikbaarheid

Geweldig goed en eerlijk bedrijf.

Goede service en veel kennis in huis voor een betaalbare prijs. Voor mij geen andere garage meer!!

• Bereikbaarheid

Super goed en snel geholpen

Opeens was mijn accu van mijn auto leeg en stond ik stil. Snel Wouda gebeld en kwamen nog snel na sluitingstijd mij helpen. Nu bleek de dynamo stuk. Ik kreeg een nieuwe accu in de auto zodat ik nog naar huis kon rijden, en kon ik de volgende dag meteen bij hun terecht voor een nieuwe dynamo. Wat een service en snel geholpen.

Voor herhaling vatbaar!

Wederom snel en naar volle tevredenheid geholpen! Dit is een garage daar kom ik graag!

Prima verzorgd

Zie beoordelingen

• Bereikbaarheid

Zeer goed echt een vakman.

Deskundige reparatie uitgevoerd.

Netjes en goed.

Goede service, overleg over eventuele reparaties... ook wat noodzakelijk onderhoud is.

Fijne garage

Goed onderhoud aan alle auto, s die in ons bezit zijn Staan altijd klaar met ideeen en service als je wat moeilijk vindbare problemen hebt

Supersnelle service.

Supersnelle service

Uitstekend geholpen

Als er wat is kan ik altijd terecht. Staat altijd klaar.

Vriendelijke mensen, mooi bedrijf

Netjes ontvangen, begrijpelijk uitgelegd over wat er gaat gebeuren. Auto was mooi op tijd klaar om weer op te halen.

Voor ons de beste!!

Eerste keer op oostoever, ik zag en voelde direct Dat deze mensen betrouwbaar eerlijk en oprecht waren. , ze staan altijd voor je klaar en altijd een vriendelijk woord , wij vinden het een top garage

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Behulpzaam en hoge kwaliteit !!

Met volle tevredenheid een occassion Aangeschaft en in prima staat geleverd !! Mijn vorige auto ook in onderhoud gehad En zeer tevreden !!

Een geweldig bedrijf

..t bedrijf zat toendertijd op Oostoever waar meerdere auto demontage bedrijven zaten .ik zocht af en toe wel eens wat auto onderdelen en kwam daarom ook wel eens bij rasol raakte toen aan de praat met een bakkie en een kijkje bij de occasions en ben dat omdat de ervaringen daar goed waren altijd terug blijven komen .kortom een meer dan prima bedrijf waar je je zeg maar thuis voelt

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Toppers met een goed hart voor het bedrijf

Gewoon toppers

Geweldige goede service

Vanaf het begin dat wij een auto rijden komen wij al bij Pars Rasol. De koffie staat altijd klaar…ze denken echt met je mee…proberen ook de kosten zo laag mogelijk te houden ( wat natuurlijk ook niet altijd kan..maar ze houden je goed op de hoogte). Ze zijn gewoon professionel in hun werk. PS…neem af en toe wat dropjes mee als blijk van waardering.

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Top bedrijf, snelle service voor een eerlijke prijs

Altijd snel geholpen en juiste communicatie.

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Goede service en vriendelijke mensen

Door een vriendin daar gekomen en nooit meer een ander...ze doen wat nodig is en halen het vel niet over de neus! Prima service!

Fijne vakmannen

Alles in de naam klopt. Zeker de service. Al jarenlang fijne relatie en altijd alles volgens afspraak.

Top garage

Ik ben altijd erg kritisch als het om mijn auto gaat, maar ik let ook op de kosten. Dimitri is een aardige man met heel veel kennis en heeft een hoog service gehalte. Ook de garage ziet er super geordend uit.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service alles is bespreekbaar. Je bent geen nummer.

Ik ben blij dat ze me zo goed geholpen hebben. De auto is weer gekeurd voor een jaar en de gebreken verholpen. Bij een hogere rekening doet de shop wat extra voor een klant. En je krijgt een update van eventuele toekomstige reparaties zodat je een indicatie hebt van de status van jouw auto. Btw mijn zoon vond de stoere chocolade van de shop zeer lekker Haha. Mvg Saskia Darding

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.