Filters

10

Super snelle service

We hadden problemen met de dynamo. Peter komt na 1 telefoontje binnen 5 minuten samen met zijn vrouw onze auto ophalen en heeft deze ondanks de verzengende hitte dezelfde dag nog gerepareerd! Dankjewel!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Buying and servicing a car

Excellent service. Open and fair communication. Trustworthy and reliable. Highly recommended. Thank you, Pascal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Kundig en volgens afspraak

Vriendelijkheid correctheid en deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Top service en klantvriendelijkheid...

Wordt steeds uitermate vriendelijk en vakkundig geholpen. Helemaal top! Ben uiterst tevreden over dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Ben tevreden

Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Prima service

Vriendelijk, snel en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Vriendelijk, servicegericht, goed en betaalbaar

Al jaren een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Een fijne garage met leuke mensen

Een garage waar nog tijd is voor een persoonlijk contact en word geluisterd naar je wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Zeer goed

Staat altyd voor ons klaar En zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Snelle service

Afspraak digitaal gemaakt en ik kon op de door mij gewenste datum en tijdstip terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
9

Vriendelijk en correct

Goed gevoel bij dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
8

Altijd hulpvaardig

Een service bedrijf waar je goed wordt geholpen en vooral wordt er ook meegedacht. Prima om hier geregeld te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Werken zoals vroeger

Ik vind het geweldig op de manier zoals bij Dave Dikken wordt gewerkt. Niet veel ***len, geen toeters en bellen maar gewoon werken met een lach en voor een scherpe prijs. Net als vroeger. Mooi man!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Uitstekend

We gaan al jaren naar F-Line en zijn heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Sneller dan verwacht

Mijn auto reparatie was sneller klaar dan verdacht. Toffe jongens daar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Een fijne garage

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Hele goeie en snelle service

Snelle goeie service. Vergissing in de banden gemaakt maar meteen opgelost. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Uitstekend

Zoals altijd vlot en goed geholpen. Factuur altijd duidelijk zonder onnodige handelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
1

Niet duidelijk

Mijn ervaring, ik heb week geleden de auto gekocht, omdat de auto airconditioning heeft en aangezien warm in Nederland is heb daar ook echt pre in.. nu heeft deze vriendelijke man niet duidelijk aangegeven dat de airco stuk en beweerd dat de airco zwak is? Maar ik heb de airco bij laten vullen bij mercedes en die geven aan dat die kapot is.. nu wilt deze man er niet in tegemoetkomen komen en heeft mij geblokkeerd.. hij had duidelijk moeten zijn van plaats achteraf te zeggen dan die kapot is van plaats zwak en vooral als je zegt dames weten er niet veel van af dus ben ik eerlijk, en vervolgens ben je niet eerlijk ik vind dit erg onprofessioneel

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Totally recommend it!

Pretty reliable and friendly, it's always there to give you a helping hand and tries to give the the best price possible. I've been here two times already and I have planned to have more work done on my car.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Al jaren mijn betrouwbaar adres voor onderhoud en reparatie

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

staan altijd voor je klaar

Kom je met voor een uitleesprobleem ze helpen je direct zonder kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Goede communicatie, betrouwbare service

Betrouwbare, goede garage. Extra kosten en stappen worden duidelijk uitgelegd en overlegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Een zaak waar je graag komt

Dit was voor mij de eerste keer Dat ik er was voor apk een banden balanceren Ben er zeer goed geholpen Een de auto rijd weer geweldig Geen getril meer in het stuur Kom er zeker weer Gr i

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
10

Top!

Duidelijke communicatie, goed overleg voor er desbetreffende handelingen worden uitgevoerd. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid

Best beoordeeld uit 151 leden

- Garage Geerts | 9.8

- Autobedrijf Visser | 9.8

- Garage Pomme | 9.8

- Auto Service Dimitri Oppermans | 9.8

- Ruygrok Auto's | 9.7

- Autobedrijf G.W. Pul | 9.7

- Autoservice Dave Dikken | 9.7

- Autobedrijf Univer | 9.7

- SC Autoservice | 9.7

- Autobedrijf De Loods | 9.7

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.