Goed geholpen

Ik vind dat je ons goed geholpen hebt, maar ons ook goed meegenomen hebt in de acties die je onderneemt. Voor ons was het plan heel duidelijk.

Ben er pas 1 X geweest

Ik ben tevreden

• Bereikbaarheid

Deskundig advies en er wordt goed werk geleverd.

Positief

• Bereikbaarheid

Klant vriendelijk en goede zaak

Auto gekocht bij Pascal auto s...... Oprecht persoon die met je mee denkt qua wensen en service...... Onze dochter ook een goede en fijne ervaring met keuren van de auto!! Onze volgende auto gaan we ook zeker daar kopen.....

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden over de dienst en vriendelijk ontvangst

Bij binnenkomst een fijn welkom en direct duidelijkheid over wat ik kon verwachten. Achteraf zeer tevreden over de dienst!

• Bereikbaarheid

Mijn deze garage voor reparaties. Uitsluitend APK en dan weg!

Wij zijn er met onze Volvo geweest. Telefonisch werd een bedrag afgesproken van € 1700 datgene ik toen al afwchuwelijk duur vond. Het massavliegwiel zou vervangen worden. Wij hadden een afspraak, maar nee, dat kon niet meteen. Het moest tussen de bedrijven door. De reparatie heeft uiteindelijk vier dagen in beslag genomen. Uiteindelijk kwam Peter met een handgeschreven bonnetje met het bedrag van € 2200 er op! Ik was verbijsterd! Ja, zegt ie, dat bedrag dat ik hadgenoemd dat was zonder btw! Dan voel je je pas echt bedrogen! En de auto was nog niet goed. Wij moesten er nog drie keer mee terug. Toen dacht ik: ah laat maar. Ik hoop alleen maar dat zij op een mooie dag door FIOD onder de loep gezet zullen worden. Één blik op de garage is voldoende te begrijpen wat je te verwachten staat als je je auto aan hen toevrtrouwt. You get what you see!

Super service!

Super service. Eerlijk en betrouwbaar !

• Bereikbaarheid

Fijn autobedrijf met kennis, ervaring en oprecht moeite voor je nemen!

Heb een zeer goed gesprek gehad betreft de aankoop van een VW Up. Proefrit was direct mogelijk en ook het feit dat de eigenaar zelf jaren lang ervaring heeft in de autobranche schept vertrouwen.

• Bereikbaarheid

Zeer vakbekwaam met persoonlijke behandeling

Afspraken worden nagekomen en Marcel denkt mee met de klant. Een meerprijs wordt vooraf telefonisch netjes doorgegeven. Kost iets minder dan opgegeven dan gaat dat voordeeltje naar de klant. Marcel neemt de tijd om e.e.a. toe te lichten en geeft een eerlijk en technisch goed onderbouwd advies, garage ziet er bovendien overzichtelijk en schoon uit. Bij Marcel ben je geen nummer maar een klant, perfect ga zo door ! Na onze eerste zeer positieve ervaring met dit bedrijf is het opbouwen van een langdurige relatie een kleine stap.

• Bereikbaarheid

Fijne ervaring met dit bedrijf. Belde in de ochtend, hadden eigenlijk geen tijd maar wilde toch wel even kijken. Hebben ondanks de drukte het probleem gelijk aangepakt. Wij bevelen dit bedrijf graag aan!!

Top service

Op en top vakman en hele goede service!

super goeie service

helemaal tevreden

Super en snel.

Ik zag een auto even een testrit gemaakt en ik was verkocht, verder is de eigenaar duidelijk en eerlijk.

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, snelle en goede service en betaalbaar!!

Vriendelijk, snelle en goede service en betaalbaar!!

• Bereikbaarheid

Zeer goede service tegen een betaalbare prijs

Marcel geeft goed advies, is deskundig, heeft schappelijke prijzen en denkt met je mee. Perfect adres voor regulier onderhoud & APK.

• Bereikbaarheid

Vakman in hart en nieren

Vaste klant en zeer tevreden over het geleverde werk. Eerlijk en vertrouwd!

Goede en snelle service

Ik werd snel geholpen en duidelijke uitleg.

Nette zaak!!

Nette zaak!!

super!!

correct - vriendelijk en duidelijk

prima bedrijf

prima bedrijf met een goed service en deskundigheid. je kan er altijd terecht en word netjes te woord gestaan.

Suoer positief

• Bereikbaarheid

Zeer vakkundige, toegeweide en meedenkende mensen

Kom al jaren bij Hontec voor afleverbeurten en reparaties. Jochem en zijn team tonen zich telkens weer als vakmensen die niet zomaar klakkeloos onderdelen vervangen maar ook repareren wat kan. Korte wachttijden en reële prijzen, absoluut een top-adres voor uw auto!

• Bereikbaarheid

Vakkundig en goede service. Goed advies en uitleg over de uit te voeren werkzaamheden.

• Bereikbaarheid

Top garage met uitstekende service

Fijne no-nonsense garage, waar servicegerichtheid en kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Filter op locatie

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.