Super geholpen

Zeer fijn en snel geholpen. De auto afgeleverd en eind van de dag had ik een nieuwe voorruit. Daarnaast ook vriendelijke mensen.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer deskundige en georganiseerde club, waar flexibiliteit en persoonlijke aandacht centraal staan.

Top geregeld snelle service

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Kwalitatief hoogstaand bedrijf met een zeer goede service.

Bedrijf met kennis van zaken,komen de afspraken na. Waar anderen het niet kunnen waarmaken,geven deze mensen een top service. Ook op locatie!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goede service. Snel geholpen. Koffie, koekje en zelfs een flesje water

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Top, niets anders dan positieve ervaring.

Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Vroeg alleen maar of wij degenen waren met de camper en de ster in de ruit. (Wisten dus wie er kwam!) U bent wat vroeg maar doen u wel eerst. Netjes wachtruimte en de koffieautomaat gewezen. Ook de afhandeling vlot en vriendelijk. Kan niets anders zeggen: voorbeeld voor bedrijven hoe je service levert en met een klant omgaat!!

• Kwaliteit ruitherstel

Snel vakkundig en makkelijk afspraak maken.

Direct gebeld na melding. Makkelijk afspraak maken houd rekening met je werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer snel en heel goed geholpen

Na mijn melding werd ik binnen 10 minuten terug gebeld en voor de volgende dag een afspraak kunnen maken. Binnen een uur was alles weer voor elkaar. Super service.

• Kwaliteit ruitherstel

Super helpzaam en snelle acties en reacties

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Gewoon prima!

- snel, binnen een dag had ik een afspraak, binnen een week kon ik terecht en duurde de vervanging van de ruit slechts 2 uur - duidelijk, hield zich aan de afspraken - vriendelijk - makkelijk, ik kreeg zonder poespas een leenauto mee en alles werd via de verzekering geregeld, het was enkel de auto ophalen - goed werk, het ziet er allemaal netjes en keurig uit

Snel en goed geregeld

De reparatie is snel gedaan. En de afhandeling is netjes met de verzekering geregeld

Goede en vriendelijke service

Heel erg netjes en vriendelijk ontvangen, en verzorgt tijdens het vervangen van de ruit. Men deed echt moeite om er voor te zorgen dat je het je aan niets ontbrak, en dat de klant zich comfortabel voelde.

Snel en goed werk

Netjes afgewerkt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Volgens mijn dochter was het top heel netjes geholpen verder kan ik er niet over zeggen vriendelijke groeten J barents

• Bij welke vestiging bent u geweest GlassCARE Dronten

Prima bedrijf, snel en goed geholpen

Keurige werkplaats, vriendelijke eigenaar, snelle en goede service. Aanrader!

Prima bedrijf

Prima service. Snel geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Super vriendelijk personeel, super professioneel

Snel, netjes en goed

Zie hier boven

• Kwaliteit ruitherstel

Klantvriendelijk en alles conform afspraak

Drie sterren voor snelheid afwerking is buiten schuld 123-ruit. Ik heb een auto die dit jaar pas op de makt is gekomen, ruit was nog niet in Nederland op voorraad. Er was tegen mij gezegd dat het vier welen zou duren, precies na vier weken werd ik gebeld dat de ruit binnen was. Keurig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kwaliteit ruitherstel

Een en al lof voor deze firma

Snelle en zorgvuldige reparatie uitgevoerd. Ruiten aan buiten en binnenzijde netjes schoon gemaakt. Top mannen!!!

Klantvriendelijk

Snelle service, vriendelijke service en een hele ontspannen sfeer. Met een aangepaste auto is het toch altijd even passen en meten qua beschikbaarheid etc. In overleg zo vroeg mogelijk zodat ik direct aan de beurt was. Alles snel geregeld en goed geregeld. Erg blij mee!

• Kwaliteit ruitherstel

correct en volgens afspraak netjes geregeld

gewoon normaal, geen poespas en voelt vertrouwd

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes weggebracht en na de reparatie weer opgehaald.

Snelle service

Snelle service en vriendelijk personeel.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Over 123RUIT.nl