Vakkundig personeel, en klantgericht bijzonder vriendelijk

Niet teruggebeld, slordig

Het was al lastig om een afspraak te maken, ik had via de site melding gemaakt maar kreeg geen reactie. Daarna gebeld en zou teruggebeld worden maar dat gebeurde ook niet. Uiteindelijk zelf weer gebeld voor afspraak. Ruit moest vervangen worden zou 2,5 uur duren, duurde uiteindelijk 3 uur en 45 minuten. Zelf maar gebeld wanneer het klaar was. Toen ik thuis kwam bleek er nog een soort computertje in de auto te zitten wat volgende dag opgehaald is.

Auto netjes van binnen

Auto netjes van binnen en terug gebracht

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Vriendelijk, duidelijk en goede service. Beter dan een groot bedrijf.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service, bedrijf zorgde ervoor dat ik naar mijn werk gebracht werd en weer opgehaald toen de ruit vernieuwd was.

Prima geregeld

Goed en snel geholpen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

snelle hulp

kon op korte termijn terecht en snelle hulp

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en snelle afhandeling

Vervanging van vooruit van lease auto. Goede service, interieur uitgezogen na vervanging van voorruit. Duur van de reparatie van 2 uur was goed ingeschat. Gedurende de reparatie heb ik gewacht in de wachtruimte. Daar kon ik ook nog wat werken.

• Kwaliteit ruitherstel

Uitermate goed geregeld en top resultaat!

Makkelijk contact en afspraak maken, Reparatie vlot en zeer goed uitgevoerd.

Zeer correct geholpen

Snel, correct en professioneel geholpen

Helemaal goed

Keurig geholpen.

• Bij welke vestiging bent u geweest GlassCARE Dronten

snel, goed en zonder fratsen

snel, goed en zonder fratsen

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geregeld, prettig contact, prima hersteld

Fijne vestiging. Sympathieke medewerkers waarmee het contact uitstekend is. Snel en professioneel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Geweldige service!! Bij andere bedrijven moest ik bijna een maand wachten en hier kon ik al volgende dag geholpen worden. Auto kon ik achterlaten en volgende dag ophalen. En was ook nog eens schoon gemaakt van binnen een aangename verrassing. Zou het zeker aanraden!

Excellente ervaring

De communicatie verliep soepel en het herstelwerk is netjes uitgevoerd. Ik zou Autoglas Amersfoort zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele autoglas specialist.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snelle prima service

In de ochtend gebeld voor een afspraak en ik kon al om 13.00 uur terecht. Ik had mijn aangeboden kopje koffie nog maar net op en toen was de ruit al gereapareerd. Zag er prima uit. Al met al heel tevreden.

prima service

vriendelijke ontvangst , snel geregeld.

Zeer vriendelijk ontvangen en ruit was snel vervangen

Zeer vriendelijk ontvangen en ruit was snel vervangen

Snel vakkundig. Aardig.

Netjes gedaan.

goede ontvangst enservice

goede kwaliteit en service en vriendelijk ontvangst

Goed en deskundif geholpen

Oke

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel hartelijk goed

Ik kon dezelfde middag nog langskomen Vriendelijk ontvangen lekkere koffie Sterretje het was een moeilijke vakkundig gemaakt zodat ik geen nieuwe voorruit nodig had Toppers

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Online afspraak zo gemaakt. Ruitvervanging snel uitgevoerd

Ik ben geweest in locatie Waddinxveen. Prima, netjes en snel geholpen. Ook een goede werkplek en wifi voor de wachter. Alleen de uitlijning of calibratie van de ruitenwissers was niet goed. Ik denk een kleine omissie. Vandaaar 3,5 ster. Ik had eigenlijk terug moeten gaan, maar aangezien ik toevallig ik de volgende dag naar de dealer moest, heeft deze de uitlijning goed gezet.

Over 123RUIT.nl