Toen ik met de nieuwe ruit naar Luxemburg reed was er geen regen onderweg. Echter toen ik met de camper terug kwam uit Luxemburg ging het hard regenen gelukkig deed de rechter ruitenwisser het toen nog wel. Maar na 15 minuten deed mij rechter ruiten wisser het niet meer. Had het geluk dat het hierna niet meer regende. Ging met spoed naar huis. Thuis gekomen ruiten wisser aandrijving nagekeken was de moer op de conische as van het ruiten wisserblad niet goed aangedraaid en beschadigd. De zwarte dop is nu ook afwezig.

Super vriendelijk en snel

Snelle en vriendelijke service

• Kwaliteit ruitherstel

vriendelijk, professioneel, binnen afgesproken tijd

*melding en plannen via Ayvens tool niet optimaal want daar kon ik mijn Belgisch mobiel nr niet invoeren. Moest dus achteraf per mail. Heeft dus niets met de service van 123Ruit te maken *ik kom uit Nuenen; reparatie in Nuenen was handig geweest

goed en snelle service

heel klant vriendelijk personeel goede en snelle service

Supersnelle service

Na de melding gelijk de eerstvolgende werkdag een afspraak kunnen maken en zeer vakkundig de ruit gerepareerd! Vriendelijke monteur !

Extreem vriendelijk en klantgerichte service

Extreem vriendelijk en klantgerichte service

Super! Ouderwetse service en gezelligheid

Na een fijn telefoongesprek de afspraak op korte termijn ingepland en bijzonder snel en goed geholpen. Vriendelijk gesprek en super service.

Helemaal top

Prima afgehandeld.

Prima afgehandeld.

• Bij welke vestiging bent u geweest GlassCARE Dronten

Spoedig geholpen

Vriendelijk personeel en vlug geholpen met ruitschade.

goed geholpen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

goede voorlichting en snelle hulp

Snelle en goede vervanging van voorruit. Gaven goede voorlichting wat ik mocht verwachten.

Super service

Zeer vriendelijke mensen, koffie, watertje tijdens t wachten en vakkundig de ruit geplaatst. Heel erg netjes en klantvriendelijk, kom je niet vaak mee tegen. Bij ooit een volgende keer wordt het weer123ruit amersfoort!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Duidelijk communicatie, snell ene goede service

Vriendelijk snel en kundig

Zoals hierboven, toppiejoppie

• Kwaliteit ruitherstel

Accuraat en net bedrijf, oog voor de klant

Perfekt geregeld.

Perfekt geregeld.

super

super service en vriendelijke personeel

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Gastvrij en snel, top ervaring.

In je lang verwachte weekend hoop je niet je ruit te hoeven repareren. Gelukkig heeft het team van 123Ruit hier een fijne ervaring van gemaakt. We werden compleet ontzorgd en gingen binnen een half uur met een gerepareerd glas naar buiten.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Heel vriendelijk contact, goede service

Het enige nadeel wat ik bij de service had dat ik geen vervangend vervoer kreeg (aangeboden). Voor de rest een hele aardige man en de ruit zit er top uit (als service ook nog even de auto gezogen).

• Kwaliteit ruitherstel

Leen auto was totaal geen probleem, snel geregeld en zelfs zaterdag open.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Dijkemas autoglas Groningen

Prima gerepareerd

Kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

Geweldige service

We werden professioneel snel en vakkundig. Er werd met ons meegedacht en goed uitleg gegeven. Reparatie van de ruit is snel geregeld en opgelost. De auto werd netjes en schoon afgeleverd.

• Kwaliteit ruitherstel

Een bedrijf die alle zorgen na een auto inbraak wegneemt.

Nadat ik de ingeslagen ruit bij mijn auto gezien had, en contact met mijn verzekeringsmij heb gehad kon ik direct bij Autoglas010 terecht voor een noodoplossing. Uiterst vakkundig gedaan. Nadat de nieuwe ruit gearriveerd was ben ik gelijk geholpen. Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Best beoordeeld uit 44 leden

- 123RUIT.nl - Autoglas Amersfoort | 9.7