Laden reviews...
Laden reviews...
45 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In de reviews wordt telkens gewezen op een warme en persoonlijke benadering, met professionele ondersteuning. Families ervaren het team als vriendelijk, meelevend en bekwaam in het regelen van alle details. De communicatie komt als duidelijk en op maat aan, met aandacht voor nazorg. Over het geheel genomen wordt de dienstverlening geroemd om rust, empathie en betrouwbaarheid.
Martin Izelaar is bij mij geweest wat een bijzonder lief persoon is dat . De rust en hoe hij het allemaal uit heeft gelegd was zo fijn en laat ook jou vertellen hoe jij het graag ziet geen haast alles mag en kan zo mooi . Het is al zo verdrietig maar daardoor verlicht het wel . Bedankt voor alle goede zorgen en na zorg ook dat gaf mij heel veel steun . Dit gun je iedereen die een dierbare verliest . lieve groetjes Mirjam .
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Zou het niet weten ?
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
23 June 2026
Mirjam
Polet
Harmen heeft ons heel goed aangevoeld en begeleid. Niets was hem te veel. Voor ons heel waardevol in een voor ons gezin op meerdere fronten hectische periode.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Geen verbeterpunten
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
18 June 2026
Regina Dortland
NIEUW-BEIJERLAND
Correcte snelle reactie om Tinus terug naar Oud-Beijerland te krijgen. Op verzoek na het weekend overgenomen door Harmen vanwege eerdere ervaringen echter, na een paar dagen was een ieder het er overeens dat Martin het ook af had mogen maken. De begripvolle en geruststellende manier waarop beiden op ons overkwamen voelde voor ons echt een warme deken. De kalme manier van het overleggen, ook als de emoties hoog oplopen, laat een hoge mate van professionaliteit zien die ook bleek uit hoe er om werd gegaan met zijn afscheid bij de voetbal en hoe dat geregeld werd. De algemene indruk die bij ons is achtergebleven is dat een ieder zeer tevreden is over hoe alles is verlopen. En dankbaarheid voor de manier waarop er met ons is gecommuniceerd. Ook de verzorging van Tinus was geweldig. We hebben hem tot op het laatste moment nog kunnen zien en dat is voor ons allen erg belangrijk geweest.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
10 June 2026
Ron Berghout
Oud-Beijerland
De aanpak en begeleiding in de fase na het overlijden van een dierbare is heel belangrijk. Vanaf het moment van ophalen tot aan het laatste afscheid is er heel respectvol en warm met ons omgegaan. Dit was een hele troost in een periode dat er veel op ons afkwam. Alles was tot in de puntjes geregeld.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
10 June 2026
Conny van Bennekom - Latooij
Heinenoord
Niet alleen de professionele maar vooral de persoonlijke en warme begeleiding is tekenend voor uitvaartonderneming Moree. In moeilijke tijden een balsem voor de ziel. De mooie, sfeervolle locatie voor de herinneringsbijeenkomst, de vriendelijke ontvangst en de goede verzorging hebben er zeker aan bijgedragen dat ik met rust kan terugkijken op één van de meest moeilijke momenten in mijn leven. Dank daarvoor.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Ik kan er geen bedenken.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
8 June 2026
Marry Bender
Zuid-Beijerland
Complimenten voor Harmen en Ditje, zij hebben ons heel goed begeleid. Kwamen met praktische tips en maakten onvermijdelijk lastige punten helder en bespreekbaar. Fijne warme en respectvolle manier van communiceren. Nogmaals dank!
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
N.v.t.
Beveelt aan
7 June 2026
A.
Oud-Beijerland
Zijn erg prettig in het contact en “ warm” betrokken en denken goed mee en inventief in wat mogelijk is!
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
N.v.t.
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
13 May 2026
Angèle de Jong
Koekange
Ons contact met Harmen hebben wij als heel fijn ervaren. Harmen was rustig en nam de tijd voor ons om alles door te spreken, wat de wensen waren, dacht mee en begeleidde ons heel goed met alles. Geen enkele vraag voelde als te veel moeite en ook tijdens de uitvaart was Harmen er voor ons. Wij zijn Harmen bier erg dankbaar voor.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
30 April 2026
M. van Dijk
Oud-Beijerland
Fijne, warme en vriendelijke begeleiding, jullie weten met jullie team stap voor stap alles goed door te nemen en ons te ontzorgen! Staan voor vragen altijd klaar.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
N.v.t.
Beveelt aan
29 April 2026
Carla Edel-Moreel
Klaaswaal
Bij Moree is het kontakt prettig en betrokken. Er is aandacht en zorg voor de nabestaanden. De praktische zaken zijn goed georganiseerd. Kortom een uitvaartverzorger die aan te raden is.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
8 April 2026
Arne
Numansdorp
Ondanks het grote verdriet zijn wij als gezin en familie enorm goed begeleidt door Harmen en het team. De rust en liefde die zij uitstraalde was bijzonder. Een grote steun in de rouwperiode. De informatie die zij gaven was helder en hielp ons bij de vele afhandelingen.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Geen. Blijf de uitvaart en alles wat daarbij komt op deze manier doen
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
31 March 2026
Corrie van Weelden
s-Gravendeel
Na een eerdere positieve ervaring bij Moree werd daarom ook weer voor deze uitvaartverzorgers gekozen. Er wordt op een gemoedelijke manier omgegaan met de situatie. Ook het overleg naar het afscheid toe is als zeer positief ervaren Kortom alles van begin tot eind goed geregeld.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
N.v.t.
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
27 March 2026
Henk
s-Gravendeel
Een half jaar voordat mijn vrouw stierf, hadden we een voorbereidend gesprek met Harmen Blijleven hoe we een begrafenis wilden. Toen was er totaal geen reden voor een begrafenis. We hadden gelijk een zeer POSITIEVE indruk van hem. Dat is ook uitgekomen! Alles werd uitgevoerd zoals we wilden en maakten we gebruik van de vele tips die hij ons gaf. Bij de vraag of er ook foto.s gemaakt konden worden bij het uitdragen van het verzorgingshuis en dat die vertoond konden worden tijdens de dienst, was ook dit geen probleem. De gehele dienst en de begrafenis was indrukwekkend. Na de begrafenis hebben we in het mooie gebouw met de familie en kennissen nog een tijd kunnen napraten. Ondanks het zeer slechte weer, sneeuw en storm, was het een waardig afscheid.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Geen
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
25 March 2026
Jaap
Oud-Beijerland
“Uitvaartverzorging Moree biedt met oprechte aandacht, rust en betrokkenheid precies de steun die je nodig hebt in een moeilijke tijd.” Wij kijken met een warm gevoel terug op de begeleiding door Uitvaartverzorging Moree. Vanaf het eerste moment werd er goed geluisterd naar onze wensen en behoeften. Het personeel is vriendelijk, geduldig en toonde oprechte betrokkenheid, wat in deze moeilijke periode enorm waardevol was. Er werd actief meegedacht en niets voelde gehaast of onpersoonlijk. Alles werd zorgvuldig en met respect geregeld. In het bijzonder willen wij Harmen B. noemen. Hij heeft ons op een zeer prettige en rustige manier bijgestaan. Zijn persoonlijke benadering en empathie maakten een groot verschil in een tijd van rouw. Dankzij de fijne begeleiding hebben wij op een mooie en passende manier afscheid kunnen nemen. Daar zijn wij zeer dankbaar voor. Familie Wander- vd Griend
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
N.v.t.
Beveelt aan
24 March 2026
Caroline
Oud Beijerland
Ondanks een bizarre situatie hebben wij het afscheid van onze vader goed georganiseerd gevonden. Het was gepast en met aandacht voor de mens. We waarderen de aanpak van Harmen, complimenten
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
16 March 2026
Kjeld Piek
Klaaswaal
Uitvaartverzorging Moree heeft ons optimaal begeleid en al onze wensen tot in de puntjes verzorgt. In een woord fantastisch.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
13 March 2026
Ruud
Oud-Beijerland
Bij ons heeft Harmen, evenals bij mijn vader 13 jaar geleden, alles geregeld. Uiteraard ook met andere medewerkers. Alles werd ons uit handen genomen, het uitzoeken van de kist, de bloemen, de kaarten en ook alle polissen van mijn moeder hebben zij geregeld. Heel fijn. Bedankt voor alle goede zorgen. En vooral bedankt Harmen.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
13 March 2026
Ria
Oud-Beijerland
De uitvaart van mijn vader is precies verlopen zoals wij het voor ogen hadden. Het contact was prettig en aan ieder verzoek werd gehoor gegeven
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
12 March 2026
Yvonne
Oud-Beijerland
Alles werd in alle rust, eerbied , respect en begripvol gedaan.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
Bij de laatste vraag hoort ook nog een misschien later optie bij.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
5 March 2026
Annelies
Oud-Beijerland
De betrokkenheid was erg gepast, wij kregen als familie alle ruimte om onze eigen weg te kiezen. Wij werden hierbij goed geholpen en er was veel begrip en empathie, zonder dat het te dwingend of opdringerig was.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
geen
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
3 March 2026
Ria
Barendrecht
Heel meelevend, fijne persoonlijke aandacht zonder op de voorgrond te treden. Heel begripvol wat betreft persoonlijke wensen
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
geen
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Door eerdere ervaring met jullie
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
3 March 2026
Ineke
Goudswaard
Vriendelijk en respectvol . Zeer tevreden over de uitvaart.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
3 March 2026
Wilma
Middelburg
Bij het regelen van de uitvaart en alles daar omheen zijn wij bijgestaan door Harmen Blijven. Harmen dacht goed mee en was zeer prettig in de omgang. De uitvaart was goed geregeld.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
N.v.t.
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
27 February 2026
Rick
Gouda
We hadden als gezin 1 keer een uitvaart meegemaakt waar uitvaardleider Harmen Blijleven de leiding had bij het overlijden van onze tante. Dit deed hij heel netjes en ordelijk. Onze Vader had alles goed voorbereid en ook een persoonlijk gesprek gehad met Harmen, en alles doorgesproken. Toen onze vader op sterven lag gebeld met Harmen, van wat kunnen we al doen. Keurig te woord gestaan en gezegd wij al konden doen, en gezegd gewoon naar het algemene nummer bellen als hij overleden is al is het in de nacht. Toen onze vader overleden was, hebben we alles goed door gesproken en is het naar wens verlopen de dagen daarna tot de begrafenis. Ook na de begrafenis een hele goede begeleiding en afwikkeling.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Anders
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
N.v.t.
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
N.v.t.
Beveelt aan
24 February 2026
Pieterjan
Ridderkerk
Wij zijn heel netjes geholpen en fijn dat ze ik nazorg bieden in de vorm van advies bij opzeggen van diensten enz.
Onze bereikbaarheid?
De verzorging en opbaring van de overledene?
De begeleiding door de uitvaartverzorger?
Onze communicatie over de kosten?
In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven?
N.v.t.
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Op aanbeveling van een ander
Wat is uw indruk van de 24-uurs familiekamer?
N.v.t.
Wat is uw indruk van Rouwcentrum Mémoree?
Heeft u nog behoefte aan een gesprek?
Nee
Beveelt aan
19 February 2026
Dennis
Vlaardingen
Uitvaartverzorging Moree is sinds 1986 een betrouwbare organisatie. Wij zijn 24/7 voor u beschikbaar. Ons uitvaartcentrum is gevestigd in het centrum van Oud-Beijerland. Wij begeleiden families woonachtig in de Hoeksche Waard, maar ook in de regio daaromheen. Wij omschrijven onszelf als professioneel, betrouwbaar en stijlvol.
Prins Hendrikstraat 22
3262 ST Oud-Beijerland
Branch
Uitvaart
Specializations
Rouwdienst, Uitvaart
Overige bedrijven