Filters

10

Klantvriendelijk en vakkundig!

In begin een klantvriendelijk en gezellige ontvangst. Daarna netjes door de monteur ter woord gestaan over de werkzaamheden aan de auto. Vakkundige en vriendelijke medewerkers die weten waar ze het over hebben en met de klant meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed!

Uistekende service en kreeg mijn auto weer als nieuw terug. Ook fijne persoonlijke toelichting door de betreffende monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en uitleg

Mijn Volvo V60 jan 2021 was na één jaar toe aan zijn eerste beurt 30.000km met twee opmerkingen. Opmerkingen worden zeer serieus opgepakt. het blijkt een eigenschap van de V60 met B3 motor te zijn. Nieuwe software geüpload en probleem moet weg of niet meer merkbaar. Ben zeer tevreden over Harrie Arendse Zevenaar en mijn Volvo V60

  • Aanbevelen? Ja
2

bittere nasmaak

Voor de keuring en beurt bracht ik mijn Volvo XC70 op 15-4-2020 naar de garage. Ik had maar 5000 km gereden in een jaar en geen problemen. In de jaren ervoor was er veel vervangen en heb ik dure reparaties gehad. O.a. differentieel, compleet koelsysteem, banden, schokdemper etc. Toen werd ik tot mijn verassing gebeld dat er zoveel aan moest gebeuren dat het wel 5000 euro ging kosten. "Hoe kan dat?", dacht ik. Na een jaar met weinig kilometers toch zoveel vervangen? Er was ook nooit gezegd in het jaar ervoor dat er wel wat aan zat te komen. Dat was de auto niet meer waard en ik zei dat ik dan maar een andere auto moest kopen. Misschien was dat ook wel de bedoeling. Voor de Volvo XC 70 uit 2001 kreeg ik maar 500 euro. Ik vond dat weinig voor een auto waar zoveel onderdelen aan vervangen waren en die goed liep. Aan onderdelen was de auto nog wel duizenden euro's waard en ik had minstens 1500 euro verwacht. Achteraf gezien had ik een second opinion moeten laten uitvoeren bij een andere garage. Ik kocht dus een andere, lichtere Volvo. Omdat ik druk was heb ik er niet lang bij stil gestaan. Later in de zomer werd ik erop gewezen dat er winterbanden op lagen. Ik had daar zelf ook op kunnen letten, maar ik ging er vanuit dat een garage een auto die je op 22 april ophaalt, niet op winterbanden staat maar op all season banden of zomerbanden. Door het ontevreden gevoel was ik toch al naar een andere garage gegaan. Deze constateerde nog meer onvolkomenheden. Ook brandden inmiddels allerlei lampjes. Blij dat ik nu bij een minder dure garage ben en minder per jaar kwijt ben aan kosten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Al jarenlang een uitstekende service.

Ondanks dat ik er ruim 100km ervoor moet rijden is de service mij dit waard. Dit geldt voor de balie, verkoop en werkplaats. Wel jammer dat vestiging Zevenaar geen nieuwe modellen meer heeft in de showroom..

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prima bedrijf.

Klantvriendelijk ,prima service. kopje koffie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed geregeld.

Komen afspraken na, wachttijd kleine beurt is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Auto keurig thuis opgehaald en weer afgeleverd voor het verhelpen van een aantal zaken binnen de garantie. Zeer prettig geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service en sfeer

Zonder afspraak erg klantvriendelijk geholpen door vriendelijke receptioniste en ‘monteur’. Goede uitleg voor leken

  • Aanbevelen? Ja
7

Kwaliteit en gezellig

Professionele receptie (froukje) is top. Goede uitleg over staat van voertuig (film) en uitleg door monteur

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ontvangst, geweldige service

Zeer klantvriendelijk, koffie staat klaar en geen lange wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring in een woord: TOP!

Zeer duidelijke toelichting, zowel spraak als beeld vooraf aan de uit te voeren reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, wachttijd minimaal en vakmanschap! Dank

Super service, wachttijd minimaal en vakmanschap! Dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam!!

Het onmogelijke is vrijwel mogelijk. Begrip en klantvriendelijk !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service.

Vriendelijke ontvangst, fijne, veilige plek om te wachten (met koffie). Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voel me als klant altijd persoonlijk ontvangen.

Nieuwe zomerbanden telefonisch besteld. Factuur op tijd ontvangen en betaald. Als de banden bij de volgende wissel ook op de zomervelgen zitten, dan ben ik helemaal blij.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Eerst gebeld met mijn klacht. Daarna kon ik gewoon langskomen wanneer het mij uitkwam. Ter plaatse gesproken met de monteur over de klacht. Hij gaf mij uitleg over wat hij ging doen met vermelding van de kosten. Na controle van mijn accu kwam hij met controle waarde. Na overleg direct mijn accu laten vervangen en ik verder met de koffie. Na verloop van tijd kwam hij met de gereed melding en nota. Deze heb ik direct betaald en te vrede naar huis gereden.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles stipt volgens afspraak

alles stipt volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Service uitstekend. Voorzieningen op de lokatie eveneens prima. Er werd alleen van te voren vermeld dat de reguliere onderhoudsbeurt 2 uur zou duren. Dit werden er ruim 5. Niet omdat er onverwacht veel mis was met de auto maar door andere ‘spoedgevallen’. Hierdoor heb ik vrij lang moeten wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen , kan mij betreft niet beter!

Super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en nette service

Snelle en nette service. Was nu wel drukker als anders, dus de afspraak kon pas na twee weken gemaakt worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed

Correct en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1988 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (2 locaties). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.