Filters

9

zoals altijd goed geholpen, tevreden klant

fijne en heldere communicatie, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zutphen
8

Goed overleg duidelijke aanpak

Positief. Goede zorg en duidelijkheid in verrichtingen en kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
10

Afspraak is afspraak en dat is fijn.

Prima, op tijd en conform de afspraak geholpen. Zelfs de auto gewassen terug, top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
9

afspraak gemaakt en volledig uitgevoerd volgens deze afspraak

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
6

De auto is weer in orde

's Morgens auto gebracht en 's middags bijtijds weer klaar. Jammer dat de monteur niet beschikbaar was om toelichting te geven op de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Raalte
1

Slechte ervaring: bezoek een andere Volvo dealer!

Voor de koop werd ik prettig geholpen: netjes, meedenkend en klantgericht. Helaas sloeg dit compleet om zodra de overeenkomst eenmaal getekend was... De teamleider stelde zich keihard en onpersoonlijk op en hield totaal geen rekening met de situatie of klantbelang. Deze vestiging in Zevenaar verschuilt zich achter allerlei voorwaarden, maar vergeet de vriendelijkheid en het meedenken naar de klant. Het voelt alsof men vóór de handtekening alles doet om je binnen te halen, maar daarna alleen nog naar geld kijkt. Tip: teken hier NIETS voordat je alles tot in detail hebt besproken. Na de overeenkomst is er niks meer mogelijk, tenzij je er dik voor betaalt. Ik raad deze vestiging absoluut niet aan!

  • Aanbevelen? Nee
6

Afspraak op tijd gemaakt maar regulier onderhoud start niet op deze tijd

Wachten op je auto bij onderhoud zou ik niet aanraden… was denk ik een chaotische dag en kwam ik toevallig ook met ruim van te voren gepland OH… Na het melden van mijn onvrede kreeg ik wel een uiterst correct antwoord en uitleg. Maar daar heb en koop ik verder niets voor… maar de planning moet wel beter… Of minder OH plannen zodat er ook spoedreparaties in behandeling genomen kunnen worden… Als klant voelde ik me geen koning, hoop dat ik dat gevoel in de toekomst weer terug krijg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
8

Fijne en duidelijke communicatie

Als altijd een prettige en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prettig ontvangen, goede communicatie en prima uitgevoerde werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zutphen
9

vlot geholpen en afspraak kunnen maken

monteur is netjes onze afspraken nagekomen alles was goed geregeld en gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Raalte
10

Brian heeft me prima geholpen

Snel en attent werd alles afgewerkt en uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zwolle
10

Klantvriendelijk en gastvrij

Ik rij nog steeds elk jaar voor een onderhoudsbeurt vanuit de Randstad naar Nieuwenhuijse in Raalte, omdat de service gewoon goed is en het personeel zeer vriendelijk is. Ook dit keer weer goed geholpen. Tot volgend jaar maar weer, zou ik zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Raalte
10

Prima service

Duidelijke afspraken, vriendelijke personeel en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zutphen
10

zeer goede ervaring

prettige ontvangst en correcte afhandeling reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
6

Dit bezoek was niet wat ik had verwacht

Ik ben afgelopen week op de bonnefooi naar jullie toe gekomen, mijn vaste monteur had aangegeven dat het probleem iets kleins was en wel vaker voorkomt (melding van de airbag). Binnen komend werd ik eigenlijk door niemand aangesproken waarna ik zelf iemand heb opgezocht bij het koffie apparaat, deze man stond mij vriendelijk te woord met de mededeling dat ik toch op de balie medewerkster moest wachten. Na contact met de balie medewerkster ben ik door een jonge monteur geholpen die aangaf dat het toch wel een ding was en dat het idd vaker voorkomt bij Volvo en vervolgens kost het €85,-, wat ik vreemd vind voor een aardig nieuwe auto wat dus een fabrieks probleem is, tussentijds liep ik door de showroom omdat wij mogelijk interesse hebben in een nieuwe EX30, had het gevoel dat de verkopers het niet noodzakelijk vonden om ook maar wat te zeggen, terwijl als ik met mijn man binnen loop ze binnen een minuut bij ons staan. Ik moest dit even kwijt maar ben wel blij met mijn Volvo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
10

Weer goed en vriendelijk geholpen

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
10

Geweldige persoonlijke aandacht!

Je voelt als klant welkom en hebben altijd tijd en aandacht. Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
10

Altijd goed

Al waren we teleurgesteld dat Nieuwenhuijse weg ging uit Deventer, we worden goed geholpen door het team in Apeldoorn. Of nu Sem of Martin of een ander is. En ook de mevrouw aan de balie - wiens naam ik even niet weet - is altijd enorm aardig, weet mijn naam (ik kom met de auto van mijn moeder) en denkt mee als er agenda-uitdagingen zijn. Kortom: topteam. En mijn moeder hecht erg aan deze Volvo V70 dus hopelijk kan ie nog jaren mee én in onderhoud in Apeldoorn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
10

Prima

Prima conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zutphen
9

Heel fijne medewerkers

Al vele jaren heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
10

Prima,

Accu ter ziele. Kon snel een afspraak maken en ter plaatse vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zutphen
4

Voorruit vervangen in een paar pogingen

Voorruit vervangen waar een grote ster inzat. Eerste afspraak bleek voor niks, medewerker had geen terugkoppeling verzekeringsmaatschappij gevraagd. Kon dus weer naar huis. Tweede poging die pas enkele weken later kon. Aan de balie ook aangegeven dat er nog een ander puntje was (spiegel) waar ze naar mochten kijken, medewerker vroeg of er buiten de ruit nog andere punten waren. Auto zou halverwege de middag klaar zijn. Einde vd middag een raar telefoontje, medewerker wilde een nieuwe afspraak maken omdat ik de auto niet gebracht had. Wat bleek: de auto was niet ‘aangemeld’ en er was dus de hele dag niks gebeurd. Ondanks afspraak om 9u belt men pas einde middag hierover. Toen de fout aan hun kant duidelijk werd kon ik de auto pas volgende ochtend ophalen. Bij ophalen bleek ook niet naar de spiegel gekeken te zijn, weer een misser. Thuis de auto (dashboard) zelf maar gestofzuigd want daar lag nog allemaal rommel. Slordige aflevering zo. Volgende keer naar Zutphen (kon ik nu pas later terecht, en de ster zat recht voor de bestuurder in het zicht)..

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
10

Netjes

Ik vind het wassen van de auto een erg grote service Dit is mijn tweede beurt en heb geen enkele klacht Gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Meppel
5

Matig

Vraag me af of het huwelijk tussen van Nieuwenhuijse Volvo dealer en mij wel de juiste match is. Ik weet tot op vandaag niet wat men nu precies heeft gedaan aan mijn XC60 HR-072-X. Ik heb afgelopen week contact gehad omtrent de rekening die ik nog steeds niet heb ontvangen. Men zou het regelen, tot op heden nog geen rekening ontvangen. Ik wil niet te boek staan als een wanbetaler. Van mijn kant alles er gedaan. Ik had een afspraak op 22 september 2025 om 09.00 uur. Wordt om 08.40 uur gebeld of ik de XC60 nog kom brengen. Heb toen aangegeven dat ik er met 5 minuten ben. Heb verteld dat ik pas na 12.00 uur weer bereikbaar was ivm de nachtdienst die had gedaan. Werd rekening mee gehouden. Vervolgens wordt ik gebeld dat men wat beschadigd had en dat het nieuwe onderdeel er na 15.00 uur geleverd zou worden. Heb aangeven dat ik zeer teleur was gesteld. Krijg als dooddoener het antwoord " waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt" Op een toon van uw maakt geen fouten zeker. Nee, ik maak geen fouten in mijn werk. Als ambulancechauffeur op een huisartsenpost kan ik mij dit niet veroorloven. Vervolgens de afspraak gemaakt dat ik om 17.00 uur opgehaald wil worden, dat was prima. Wordt weer gebeld door een collega of de auto niet om 18.00 uur gebracht mocht worden want de collega woont drie straten verder. Heb aangeven dat ik de auto nodig heb. Kreeg het gevoel dat men het jammer vond. Ik had die middag nog afspraken. Ik weet niet wat ik met jullie aan moet. Mvg. Ruud de Groot.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Apeldoorn
9

alles prima geregeld

alles dik in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Nieuwenhuijse Zwolle

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1987 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (1 space). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.