Filters

8

Heel erg klantgericht,, prima service!

Direct geholpen nadat we een gebroken veer hadden. Verkoper heeft zelfs een rit gemaakt naar onze woning om een andere wagen te halen, super bedankt. Dat is nog eens service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een prima, goede en helderen service

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Na een slechte ervaring bij mijn bezoek op 26 november jl. (ik verkeerde in de veronderstelling een jaarbeurt en de APK af te hebben gesproken maar dat was niet zo, alleen APK is uitgevoerd) heeft men mij op 6 oktober, redelijk snel erachter aan, keurig geholpen met de jaarbeurt. Ook over de twee facturen voor de beide bezoeken zijn we het op een hele goede manier eens geworden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het blijft eentonig, maar de klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Al bij binnenkomst zie je de blikken van herkenning, en de manier waarop de kennis wordt gedeeld is prettig. je geeft je auto met vertrouwen weg voor de reparatie en of onderhoud. een controle voor een korte vakantie wordt ook nog even gauw meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topgarage

Professioneel, correct en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage met prima vriendelijke service .

Voor de eerste keer naar de garage geweest voor een servicebeurt. Telefonisch afspraak gemaakt voor 10 oktober. De auto werd direct meegenomen voor de service. Na de service werd de auto gewassen en gezogen afgeleverd en de servicemonteur gaf tekst en uitleg van de handelingen welke waren uitgevoerd. Prima service en een goede behandeling bij deze garage !

  • Aanbevelen? Ja
1

Altijd perfect maar nu heel slecht

Kom van ver (130km.), maar heb het er altijd graag voor over gehad. Mijn S80 is door hun geleverd en altijd daar in onderhoud geweest (3e eig.) nooit geen probleem gehad. Deze keer moest ik zelf bellen en kreeg door dat hij klaar was en onderweg voor een proefrit. later bleek er een probleem met de kentekenverlichting en pas volgende dag gereed, volgende dag opgehaald met extra kosten voor storing kentekenplaatverlichting €103.93. Thuis bleek hij toch weer uitgevallen nieuwe afspraak adviesna controle a€143.54, resetten chips kentekenverlichting bij extern bedrijf. na resetten chips a€302.50 bleek thuisgekomen geen verlichting nieuwe afspraak alles doorgemeten en goed bevonden allen geen kentekenverlichting. contact met Nieuwenhuijsen leverde niets op ze konden niets meer voor mij doen het enige aanbod was nogal schimmig dat ze bij een volgende beurt iets met de btw konden doen. In arren moede zelf gekeken en het eerste stekkertje na de lampjes schoongemaakt en ingespoten en de lampjes branden nu een half jaar nog. totale kosten voor alleen de kentekenverlichting €547.97

  • Aanbevelen? Nee
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfect zoals altijd

Perfect zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en vriendelijke service

Personeel is vriendelijk en gastvrij. Vooral de mensen van de werkplaats. Kijk alleen uit dat de werkplaats geen paleis wordt waar de klant niet meer mag komen. Verder kwam ik vanuit Dronten (1,5 uur rijden) voor een garantie issue. Sander Belderink zag me wel en ik heb er een paar uur zitten werken. Echter heeft hij mij geen enkele keer benaderd of de hand geschud. Dat zat me behoorlijk dwars als klant. Wij hebben een XC60 bij hem gekocht. Uit het oog uit het hart.....? Kun je als verkoper niet maken. Wel eindeloos met elkaar als verkopers gezellig in een kantoortje lol met elkaar maken vlak voor mijn neus, maar geen klant contact maken.....?! Ik heb een serieus issue met de aut. versnellingsbak. Boeit hem blijkbaar niet. Wij hadden een ander beeld bij hem. Wij waren van plan om het onderhoud toch in Hengelo te laten doen, maar daar moeten we nu toch nog eens even onze gedachten over laten gaan....jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prettig geholpen, goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Goede toelichting op uitgevoerde werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

beleefde benadering en uitstekende service

Een goede service. Werkzaamheden goed uitgevoerd. De monteur is correct en geeft goede informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Geen extra vermeldingen

  • Aanbevelen? Ja
9

De ervaring is altijd fijn en warm met Harrie Arendsee in Doetinchem!

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
7

Weet niet

Ik kan niet beoordelen of jullie je werk goed hebben gedaan en wel om de volgende reden. In het voorjaar heeft mijn Volvo een vakantiebeurt gekregen omdat we een lange reis zouden maken. We waren net met onze caravan op Corsica toen ik een melding kreeg dat ik onmiddellijk moest stoppen omdat het koelvloeistofniveau te laag was. Ik heb geprobeerd om de juiste vloeistof te kopen en daarvoor moest ik zo’n 40km verder naar een garage. Er is geen lekkage want het peil staat nog steeds iets te hoog. Dit was tevens de eerste keer dat ik voor die vakantiebeurt moest betalen. Conclusie: ik kan niet controleren of jullie je werk goed en betrouwbaar doen. Ik heb hierover een mailtje naar u gestuurd en nooit een reactie ontvangen. Verder moet ik zeggen dat iedereen altijd erg aardig is en mij vriendelijk bejegent. Vr. Gr. W.E. ten Napel

  • Aanbevelen? Ja
10

top !

professioneel, vakkundig en klantvriendelijk !

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, adequaat, terzake en vriendelijk

zo hoort een bezoek aan de werkplaats te zijn; de klant voelt zich gehoord en gezien; het werkplaatspersoneel neemt de tijd om alle details zorgvuldig door te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

zoals altijd correct snel en top service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Alles prima en auto schoongemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Koffie en wat interessants te lezen, de tijd vloog om.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
3

Na vervangen van het stuurhuis stuurt de auto veel te zwaar door verkeerde olie.

Vandaag heb ik mijn stuurhuis laten vervangen van mijn Volvo S90 uit 1997, omdat de oude lek was. Na 26 jaar is dat geen schande. Het vervangen lijkt op zich goed gegaan, de auto rijdt ook netjes rechtuit, dus ook het uitlijnen lijkt ok. Het probleem, de auto stuurt veel zwaarder dan voorheen en blij langzaam manoeuvreren hapert de bekrachtiging ook. Dit was voorheen zeker niet het geval. Wat blijkt, in het reservoir zit hele andere olie dan voorheen. Op de rekening staat er een nummer bij: 30741424. Na even zoeken blijkt dat Volvo stuurbekrachtiging olie te zijn. Echter, in mijn oude Volvo hoort volgens de handleiding ATF. Dat is een heel ander soort olie. Van een Volvo dealer mag toch wel verwacht worden dat ze weten, of in ieder geval nakijken, wat voor olie er in hoort en dat het opvalt dat de auto veel zwaarder stuurt. Erg slordig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vanaf aanschaf tot aan nu toe, blijf ik mij verbazen over de service!

Geen lang verhaal, gewoon een top bedrijf. Ondanks wat tegenslag wat ik met de aangeschafte auto had, ze bleven in oplossingen denken en service bieden. Mijn vertrouwen in de auto werd minder, maar het vertrouwen in het bedrijf werd alleen maar groter. Ik rij nu met trots in een V60, die perfect rijdt, dankzij de inspanningen van het team Harrie Arendsen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende communicatie met de technicus die aan de auto werkt

Op de afgesproken tijd begonnen met het onderhoud. Extra werk dat ontdekt werd, werd overlegd, kostenschatting gemaakt en aansluitend uitgevoerd. De nota werd punt voor punt doorgenomen en verklaard.

  • Aanbevelen? Ja

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1988 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (2 locaties). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.