Filters

10

prima

een tevreden klant gevoel

  • Aanbevelen? Ja
7

X

X

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en prima uitvoering

Duidelijke afspraken over wat er moet worden gedaan en de kosten. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

voor een onderhoudsbeurt en APK-keuring ga je natuurlijk naar Harrie Arendsen, betrouwbaar, netjes, en kwalitatief prima personeel met goede afspraken

  • Aanbevelen? Ja
8

Hoge klanttevredenheid bij Harry Arends Zevenaar

Ik kom er nu al een aantal jaar. Je bent hier echt een klant. Van afspraak maken, reminder, ontvangst, communicatie tot aflevering na het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Als ik het bezoek in een aantal woorden mag samenvatten: prettig, professioneel, betrokken en gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Geweldige service! Mijn Volvo kreeg een onderhoudsbeurt terwijl ik in de comfortabele lounge kon blijven werken en genieten van heerlijke koffie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Dit keer minder goed

Twee keer gezegd dat er ook een banden wissel moest plaatsvinden. Vergeten uit te voeren. Kost onnodig veel tijd. Op de rekening stond de banden wissel wel. De volgende dag werd ik wel gebeld dat het vergeten was. Op de dag van grote beurt werd al na een uur gebeld dat er verder geen bijzonderheden waren. Dat vond ik al opvallend snel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wederom weer een dikke prima

Goede service. Duidelijke afspraken. Punctuele afhandeling. In een woord Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig en heerlijke cappucino tijdens het wachten.

Toen ik kwam was het noemen van mijn naam voldoende om bij de balie te weten met welke auto en waarvoor ik kwam, De sleutel werd ingenomen en binnen de afgesproken tijd was mijn auto klaar... Heerlijke cappucino!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede analyse en reparatie

Technisch de juiste conclusie getrokken en perfect gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

bedrijf dat de klant een vertrouwd en betrouwbaar gevoel geeft

Na wat telefonisch contact een afspraak voor proefrit gemaakt. Bij aankomst een zeer prettig ontvangst en vervolgens een proefrit gemaakt . Tijdens de proefrit al snel het gevoel dat het hem moest worden. Na wat kleine onderhandelingen een realistische prijs voor de inruil auto afgesproken en koop direct gesloten. Geen poespas of no nonsens verhalen maar recht door zee en duidelijk hoe het zit. Afspraken prima nagekomen en wij zijn zeer blij met onze JEEP Compass. Bijkomstigheid maar toch prettig om te zien is dat onze oude auto de showroom niet eens heeft gehaald en bij inlevering al zo goed als verkocht was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Showroom
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Service
  • Reden bezoek Aanschaf occasion
10

Alles naar wens en schone auto terug!

In verband met een paar kleine garantie reparaties moest onze auto naar Nieuwenhuise in Apeldoorn. Nadat alle zaken door waren genomen met monteur Jeroen kregen we een keurige leenauto mee en zoals afgesproken stond onze auto rond de afgesproken tijd weer klaar. Alle reparaties zijn toegelicht en onze auto stond van binnen en van buiten schoon helemaal voor ons klaar. Topservice precies zoals we dat van Volvo gewend zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Showroom
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Prima garage, tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden

Zoals hierboven benoemd. Echter als de klantervaring als 'uitstekend' moet worden beoordeeld zie ik als verbeterpunt in elk geval de wachttijd bij de balie. Ik zie dat er 3 man/vrouw in het kantoor verderop zit maar er is niemand die opkijkt of mij een soort van wenkt met de boodschap 'ik heb u gezien, ik kom zo bij u' wat voor mij voldoende zou zijn. Als klant voel ik me dan genegeerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Normaal prima, deze keer wat rommelig.

deze keer wat het wat rommelig allemaal.... begon al met de auto niet kwijt kunnen: alle parkeerplaatsen vol. Nadat de beurt was afgerond wist de een niet goed wat de ander had besproken met mij; en de verrichtte gefactureerde werkzaamheden werden niet punt voor punt besproken, noch heb ik de factuur gezien. Deze zou worden gemaild, maar dat is niet gebeurt; wel heb ik hem zojuist thuis gestuurd gekregen. Overigens was de aangeboden koffie/thee prima!

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik ervaar meer klantgerichtheid vanuit de werkplaats dan in het verleden

Ik heb de indruk dat ik meer dan in het verleden meer mee tel als particuliere klant. Ik ervaar een betere servicegerichtheid om mijn probleem op te lossen. Daarnaast werkt het in het klantcontact soepler. De verbetering die ik ervaar richt zich met name op de werkplaats. De receptie vind en vond ik altijd zeer klantvriendelijk. Ten aanzien van de verkoop hebben wij in het verleden wat vervelende ervaringen gehad. We kwamen daarom bij Arendsen Almelo terecht. Wij zijn weer terug gekomen omdat Gijs in Hengelo is gaan werken. Wij ervaren het contact als zeer prettig, oplossingsgericht en competent. Wij voelen ons door hem gezien als particuliere klant. In het verleden hebben wij dit niet ervaren. De zakelijke bulk klanten waren belangrijk zo was de ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto perfect onderhouden en een fijn persoonlijk contact.

Fijn persoonlijk contact met de monteurs en weer goed geholpen. Duidelijke uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden ontvangen. Tot een volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

vakkundig en snel

vakkundig en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Klantvriendelijk, Men legt precies uit wat er gaat gebeuren en vraagt of er nog meer dingen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Grote beurt Volvo XC 60

Na geplande afspraak afgesproken beurt goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Altijd voortreffelijke behandeling en goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Persoonlijke benadering, duidelijke voorlichting en uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel erg klantgericht,, prima service!

Direct geholpen nadat we een gebroken veer hadden. Verkoper heeft zelfs een rit gemaakt naar onze woning om een andere wagen te halen, super bedankt. Dat is nog eens service.

  • Aanbevelen? Ja

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1988 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (2 locaties). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.