Filters

10

Wederom een vlotte, uitermate correcte en overeenkomstig de gemaakte afspraken uitgevoerde reparatie

1. Topservice, zowel aan de telefoon, bij de balie en bij het afleveren en het ophalen. 2. Men wist snel het mankement te determineren (korte wachttijd). Afspraak kon ook snel worden gemaakt. 3. De reparatie is precies volgens plan en ruim binnen de geplande tijd uitgevoerd. 4. Keurig vervangend vervoer (nota bene inclusief, dus zonder enige doorbelasting). Kortom, een dikke 10 voor Harrie Arendsen Zevenaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed!

Altijd goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect ontvangen en geholpen.

De auto voor een beurt en een kleine reparatie gebracht bij Arendsen in Doetinchem. Uitgebreid geïnformeerd over de reparatie en de auto weer netjes gewassen en gezogen teruggekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

compleet en klantgericht

alles keurig conform de noodzakelijke beurt. Telefonisch overleg indien een onderdeel verwacht wordt binnenkort versleten te zijn. (ruitenwisser)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima service, vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

"Goede wijn behoeft geen krans"

Wat goed is hoeft niet geprezen te worden. Het totale plaatje van Harrie Arendsen Zevenaar verkoopt zichzelf. Niet voor niets koop ik hier en wordt ook het onderhoud aan mijn Volvo's al zo'n 30 jaar uitgevoerd. Ditmaal onverwachts prijzig, maar ook daarover wordt meegedacht en rij in nog steeds met een glimlach in mijn XC70 rond.

  • Aanbevelen? Ja
9

meer dan uitstekend!

pro actief en stipt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke ontvangst

De problemen worden heel goed opgepakt en snelle respons

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede en duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen voorbereiding en weinig meedenken

Op 29 november een afspraak gemaakt voor het herstellen van de camera functie aan de voorkant. Via autotaalglas is er al hulp van Harrie Arendsen gevraagd op die dag, echter de tijd is te kort om probleem te verhelpen. Afspraak is pas mogelijk op 8 januari! Op 8 januari wordt ik s middags gebeld dat het niet is gelukt en dat er een "case" bij Volvo Nederland moet worden aangemaakt, of ik de auto 9 en 10 januari kan laten staan. Ik heb echter 9 januari vervoer nodig. Er wordt geopperd dat ik dan een nieuwe afspraak moet maken en dat dit ook weer een aantal weken later pas kan. Ik denk mee en vraag of er geen vervangend vervoer is want daar ben ik ook mee geholpen. En ja dat is er en kan. Donderdag 9 januari is het gefixt. Wel blij maar in totaal 4 dagen mijn auto kwijt geweest (2x autotaalglas en 2x Harri Arendsen) en ruim 1 maand gereden zonder de gemakken van een werkende voorruitcamera. Dus geen voorbereiding voor de afspraak van 8 januari en weinig meedenken bij het feit dat de reparatie langer duurt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel en oplossingsgericht

Niet alleen de ruit werd goed vervangen maar er werd, na prettig telefonisch overleg, ook direct herstelwerk verricht om problemen in de toekomst te voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

zeer snelle service en gastvrij

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en snel geholpen

Onze auto had een defect. Vanaf het moment dat de auto in de garage was gearriveerd werd het probleem ondanks de feestdagen voortvarend aangepakt. We werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Goede uitleg over de werkzaamheden en een rekening die achteraf toch nog iets meeviel

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantenservice een 10, en een luisterend oor

Ondanks dat deze Volvo dealer voor mij 91 kilometer enkele reis rijden is ga ik er toch naar Almelo toe. Reden? De persoonlijke service door een vaste monteur. Daniël kent mijn auto vanaf de aanschaf/eerste aflevering en al het onderhoud daarna. Dat geeft vertrouwen in hem als monteur en de auto. Goed gevoel en mocht er wat zijn met de auto dan wordt er meegedacht. Dikke 10 dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen op of aanmerkingen, gewoon goed, zoals het hoort.

Men zegt wat men doet en doet wat men zegt. Meer heb ik niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
2

Vriendelijke en correcte medewerkers maar onderhoud schandalig duur

Ruim €400,- voor een standaard onderhoudsbeurt aan een EV (nog geen uur werk) is wel een heel erg fors tarief. Dit was 2 jaar geleden nog €170,- Prijsstijging van bijna 250% in 2 jaar. Ik zou iedereen adviseren om voorafgaand een offerte te vragen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het personeel is goed voor de klant en goed voor de auto. Super!

Het personeel is goed voor de klant en goed voor de auto. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd!

Fijn geholpen, maar dat is elke keer zo! Super.

  • Aanbevelen? Ja
8

fijne garage met vriendelijke mensen

Prima garage waar ik met plezier naar toe ga wetende dat de auto in goede handen is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en professioneel!

Afspraak gemaakt en alles perfect uitgevoerd, goede uitleg daarna , ben zeer tevreden met deze garage en hun personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en vlot geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

We worden altijd netjes geholpen en er wordt van te voren verteld, wat er gebeuren moet. Zodat we weten wat we aan kosten ongeveer kunnen verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Auto gewassen en van binnen helemaal gereinigd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Elke keer weer een top ervaring bij Harrie Arendsen

Een niet vaak voorkomende storing aan mijn Polestar op de laatste dag van 2024 vakkundig in één keer opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
5

teleustellend

Ik heb een nieuwe Volvo XC 40 bij jullie gekocht. In het begin had ik voortdurend problemen met laden. Alleen bij snelladers werkte het goed. Teruggeweest voor controle. Alleen het snellaad gedeelte werkte goed. De andere lader was stuk. Deze is gratis vervangen. 'sAvonds probren te laden met het laagspanningsgedeelte. De laadpaal sloeg direkt uit. Bij controle in de garage bleek dit deel van de omvormer weer doorgebrand te zijn. dit viel niet meer in de garantie, omdat het aan de laadpaal ligt. Daar ben ik erg teleurgesteld over.

  • Aanbevelen? Ja

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1988 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (2 locaties). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.