Filters

10

Prima service

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig netjes geholpen

Prettige ontvangst Attente monteur Fijn dat ik kon wachten en even wat kon werken in een rustige ruimte

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen!

Ondanks de drukke vakantieplanning van de werkplaats ben ik snel en vakkundig geholpen. ‘s morgens de garage bezocht omdat er een schurend geluid was te horen. Direct actie, nieuwe schijven en blokken en kon dezelfde middag weer op pad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede ervaring gehad bij de vestiging in Doetinchem!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Zeer vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Bob regelt het als de beste!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Vorige jaar een occasion gekocht, V70 met 12 maanden garantie. Na bijna 12 maanden bleken de schokbrekers niet meer top te zijn, gemaild met de garage, binnen een uur al iemand die me terugbelde, zonder maar of moeilijk gedoe direct afspraak gepland en zijn de schokbrekers netjes onder garantie vervangen, zonder getouwtrek, gewoon top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Showroom
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals altijd, prima geregeld.

De afspraak was online ingepland, vooraf een prijs aangegeven voor de afgesproken werkzaamheden en vervangend vervoer. Kortom prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede en snelle service

Alles gedaan volgens afspraak en in overleg. Goede service en vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Mooie showroom, vriendelijk personeel, goede service, werkzaamheden zijn (voor zover ik kan beoordelen) naar behoren uitgevoerd en mijn auto was als mooie bijkomstigheid bij de reguliere onderhoudsbeurt weer spik en span, als nieuw zo mooi schoon! Een verbeterpunt is het ter beschikking stellen van een leenauto. Bij sommige garages is dit kosteloos. Hier moest ik €40,- betalen, terwijl ik maar 15 km met de leenauto heb gereden..

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben helemaal tevreden

Bij Harrie Arendsen loopt alles op rolletjes

  • Aanbevelen? Ja
10

De service is van zeldzaam hoog niveau

De knop van de versnellingspook van de automaat van m'n Volvo S60 brak. De auto kun je dan niet meer in de parkeerstand zetten, dus de contactsleutel kan er dan ook niet meer uit. Zo lastig. Dat net een week voordat we op vakantie wilden. Gelukkig vond de serviceplanner nog een gaatje in de volle werkplaatsplanning. Ik kon onverwacht snel terecht voor een nieuwe versnellingspook voor de automaat. Zo word je als klant heel goed geholpen. Echt super !

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne kennismaking met Nieuwenhuijse Raalte

Deze week de V40 CC T3 opgehaald en erg prettig te woord gestaan door Matthijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Showroom
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Service
  • Reden bezoek Aanschaf occasion
10

Altijd een prettige ervaring en duidelijke afspraken.

Altijd een prettige ervaring en duidelijke afspraken. Werkzaamheden zijn altijd goed verlopen en de communicatie is ook altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service

Service

  • Aanbevelen? Ja
9

duidelijke communicatie in afspraken en nette server

nette communicatie voorafgaand, toen auto klaar was direct telefoon dat ik hem weer kon ophalen en hebben ze telefonische doorgesproken wat de klachten waren en wat ze gedaan hebben om dit te verhelpen

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Altijd correct en op tijd. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend ontvangen en snel geholpen

Na een afspraak is de software van mijn XC 60 t8 recharge geupdated. Snel en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes

Heel goed, de monteur was weer netjes en kon goed toelichten wat er goed en fout was. Ook toelichting met het filmpje gaf net dat extra info. En voor deze service plus werkruimte rij ik graag op en neer vanuit Amersfoort!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Mijn auto is volgens afspraak onderhouden en zal mij de komende tijd brengen waar ik wil.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Bij de aankoop van mijn auto, een VW Tiguan, goed en enthousiast geholpen. Nadien bleken er nog wat verborgen mankementen aan de auto te zitten. Moest hiervoor helaas 2 keer terugkomen, maar het is wel opgelost. Later de auto voor APK gebracht. Hij kwam niet door de APK omdat er een storing in de elektronische handrem zat. Hier zijn de monteurs eerst zelf lang mee bezig geweest, maar kregen het niet opgelost. Toen is de auto naar een andere garage/expert gebracht en zou de storing eruit zijn, maar toch niet. De auto nog een keer teruggestuurd en toen was het wel opgelost. Al met al de auto lang kwijt geweest hierdoor. Toen ze belden dat de auto opgehaald kon worden vroeg ik of een kleine reparatie aan de spiegel ook uitgevoerd was waar ik opdracht voor gegeven had. Dit was vergeten en gingen ze nog even doen. Ik was nog een half uur later dan de afgesproken tijd en heb nog een kwartier moeten wachten. De auto werd voorgereden door de monteur. Op de factuur die ik later kreeg las ik dat de remschijven/blokken aan vervanging toe zijn. Waarom niet gelijk bellen hierover? Win-win toch? Verder moest ik voor hun eigen monteur+het uitbesteden betalen. Hier kon ik me niet in vinden. Ik ben van mening dat als je de expertise niet in huis hebt er ook niet aan moet beginnen. Ik was het niet eens met de forse factuur. Met mijn klacht is niet professioneel omgegaan, uiteindelijk toch iets van de prijs afgegaan… Mijn auto wil ik binnenkort inruilen, maar dit ga ik, zoals wel de bedoeling was, niet bij Max’s Mobility doen, net zoals ik voor onderhoud+APK niet meer terug kom… De zaak oogt mooi, maar de ervaring die ik heb is een stuk minder mooi!

  • Aanbevelen? Nee
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Showroom
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid
  • Service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over Nieuwenhuijse Groep

Meer weten over ons? Bij Nieuwenhuijse Groep draait alles om mobiliteit – én om mensen. Sinds 1988 bouwen we - als trots familiebedrijf - aan een sterke naam. En aan duurzame relaties. Met een oorsprong in Apeldoorn, bedienen we inmiddels met ruim 270 collega's dagelijks onze klanten vanuit locaties in Drenthe, Gelderland en Overijssel en zijn we een vertrouwde naam binnen de Automotive. We verkopen en onderhouden auto's van het merk Volvo (9 locaties), Lynk & Co (2 locaties) en Polestar (2 locaties). Met de grootst mogelijke aandacht en zorg houden we onze klanten dagelijks mobiel. En gaat het om een auto van een ander merk? Dan is ons universeel label MAX'S Mobility dé ultieme plek. Occasionverkoop en onderhoud vanuit een eigentijdse benadering en verfrissende blik. En daar stopt het niet! Ook voor mobiliteit op twee wielen bent u bij ons aan het juiste adres. Stappenbelt - een Specialized Brand Store - biedt de fraaiste race- mountain-, gravel- en e-bikes dagelijks een podium. Waarbij we vanuit een ongedwongen en huiselijke sfeer bouwen aan een waardevolle fiets community. Dus, of u nu komt voor een auto, een fiets, of gewoon een goed gesprek over mobiliteit: u bent altijd van harte welkom! nieuwenhuijse.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.