Filters

8

Klaar terwijl ik wacht

Keurige ontvangst. Koffie aangeboden gekregen. Monteur haalt de auto volgens de afgesproken tijd van de parkeerplaats Wacht in de showroom. Jonge verkoper vraagt of hij iets voor mij kan doen of dat ik een kopje koffie wil. Weet niet dat ik wacht tot mijn auto klaar is. Keurig

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals het hoort

Alles werd prima uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Vreemde gewaarwording

Na een grote beurt , waarbij accu getest was en er een reset heeft plaatsgevonden, kreeg ik 7 dagen later weer dezelfde problemen met de accu Afspraak gemaakt, 7 dagen later, accu geteste reset weer toegepast. Ik vond en vind het vreemd dat ik voor de laatste bezoek moest betalen, omdat de problemen na behandeling bij de grote beurt, niet waren verholpen Mij viel later ook op dat de naamgeving van Smidts autogroep op mijn kentekenplaat staat, daar wist ik eerlijk gezegd niets van

  • Aanbevelen? Ja
4

Nog niet enthousiast

* online formulier ingevuld, verzonden. Kennismaking. Wegwijs maken. Geen reactie. Niet ontvangen. Kan gebeuren * Medewerker wist niet van ANWB arrangement/ korting in relatie tot bovenstaande. Kan gebeuren. * Kaartje in auto. Volgende beurt over 2 jaar of bij + 20.000 km. Ik zie overal (online) dat de volgende beurt is over 2 jaar of bij + 30.000 km is. Beetje vreemd. * Ik zou onderhoudsgeschiedenis moeten kunnen zien in mijn Ford App. Ook volgens een medewerker in Assen. Niet dus. Daarbij zou ik ook graag de registratie van de software update zien n.a.v. de "terugroepactie" afgelopen zomer. * Wat had gekund : even vragen of reclame op achternummerbord aangepast mag worden. Is zonder meer gedaan. * Wat ik jammer vind. Dat bij onderhoud een soort "Ford Assistance" is ingesloten. Nu heb ik dit al jaren bij de ANWB, en beter op ons afgestemd. Ik had liever de keuze gehad. Korting op onderhoud en geen "Ford Assistance". * Het onderhoud zal goed zijn uitgevoerd. Er is dus ruimte voor verbetering.

  • Aanbevelen? Nee
8

goede servisse

snel helpen ,duidelijk wat er aan de auto mankeert, vriendelijk personeel gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel bijzonder deze reparatie

Vriendelijk, proberen mij gerust te stellen dat het niet aan de Apk keuring lag.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en snel geholpen

Duidelijke afspraken. Mooie gelegenheid om te wachten op de reparatie. Vriendelijk personeel. Prijs zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, beter dan Wensink Assen

Gewoon top! Als ik zelf een Ford zou kopen, dan bij Smidts in Assen

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en correct behandeld.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Er komt maar geen oplossing voor mijn navigatieprobleem

Nu al 9x een afspraak moeten maken. Nog niet opgelost. Al 3/4 jaar geen navigatie gehad en kost me ook veel tijd door auto te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed, snel en correct behandeld

Binnen een week kon ik terecht voor een onderhoudsbeurt van mijn auto, lekker snel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte afhandeling

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlt en vriendelijk

Na het uitlezen van de computer werd het probleem duidelijk en vlot gerepareerd. Werd telefonisch op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen. Vriendelijk te woord gestaan..

Helemaal ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goede service

Prettig personeel. Vriendelijk. Duidelijke afspraak en vooraf indicatie van de kosten

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlug, netjes en correct.

Vlug, netjes en correct.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klantvriendelijk en oplossend

Ik bracht mijn auto voor de apk-keuring, kon de auto gelijk brengen (14.30 uur), bleek een afkeuring te hebben helaas, de planning was daarna echt heel snel. 2 dagen later was het euvel verholpen en goedgekeurd. Deze ervaring voelde goed dus wil ik deze zeker delen. Top geregeld en gedaan mannen !

  • Aanbevelen? Ja
10

mi goed uitgevoerd door harrie al jaren bekend met 't uppie!

misschien een krantje op leestafel?

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig snel en probleem zo verholpen ga zo door.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Apk en grote beurt van mijn auto

Ik ben heel tevreden over de voor mij nieuwe Ford garage, Smidts Autogroep Assen. Ik heb ‘s morgens mijn auto gebracht, kreeg een e-bike mee voor naar huis. Mijn auto kan er weer een jaartje tegen aan. Rijdt weer fijn, aardige mensen, prijsopgave kreeg ik vooraf.

  • Aanbevelen? Ja
7

Onderhoud naar behoren uitgevoerd

Afspraak snel gemaakt. Mis nog wel de onderhoudsbeurt in de ford app

  • Aanbevelen? Ja
9

Personeels zijn aardig

Personeels zijn aardig

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ik ben goed geholpen. Goed advies gekregen en goed geïnformeerd over de gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 9

9402 NP Assen

0592-258258

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.