Ongeïnteresseerde klant onvriendelijke werkwijze
Bij mijn leaseauto werd op zaterdag door de wegenwacht van de ANWB vastgesteld dat de accu was overleden. Vanwege afspraken tussen de leasemaatschappij en ANWB mocht de monteur de accu niet vervangen en moest de auto op de maandag erna met een takelwagen naar de dealer (uw bedrijf dus) worden gebracht. Ik heb maandag ochtend direct gebeld om dit aan uw medewerkers te melden, ik kreeg te verstaan dat de auto eerst gebracht moest zijn dan ingepland wordt en dan door deskundige een diagnose moest worden gesteld. Mijn opmerking dat de diagnose al door de wegenwacht was gedaan werd niet aangenomen. De auto heeft vervolgens tot vrijdag in de wacht gestaan en tot mijn verbazing kreeg ik na een telefoontje van mijn kant te horen dat op vrijdag uw deskundige had vastgesteld dat de accu moest worden vervangen, helaas is deze accu niet op voorraad en moet worden besteld vertelde de meneer, enigszins wanhopig vroeg ik de man of dit nog ging lukken voor het weekend nou ik zou een telefoontje krijgen….. om 17:00 uur maar naar de vestiging gereden en de mevrouw beaamde dat de accu was vervangen en we de auto mee mochten nemen.
Ik snap dat het druk en zelfs erg druk is maar om je dan zo te verbijten in je eigen procedures en de deskundige mening van een collega van de wegenwacht volledig negeert en de klant dus een hele week laat wachten voor een klusje van misschien een kwartier vind ik bizar slechte service.