Laden reviews...
Laden reviews...
15 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de reviews positief over de leskwaliteit en de sfeer. Leerlingen prijzen duidelijke uitleg, betrokken docenten en een aangename, motiverende leeromgeving. De opbouw van de lessen en de online leservaring worden vaak genoemd als pluspunten. Over het geheel lijkt er veel te worden geleerd en wordt de ervaring als waardevol beschreven.
De lessen verliepen zo neutraal dat het hartstikke gezellig was. Hierin hebben we ook echt wel heel veel kunnen leren met betrekking tot de engelse zinsbouw en grammatica. Doordat we veel naar persoonlijke ervaringen gingen praten werden het gemakkelijke lessen en vlogen de twee uur zo voorbij. Mede dankzij Benajmin die het gemakkelijk liet verlopen en veel intresse toonde naast zijn fijne leerstijl.
Beveelt aan
23 April 2026
Emma
Midwoud
Mijn ervaring bij Lexicon was uitstekend! Ik kreeg stapsgewijs hulp bij alles. In de 20 weken bij Lexicon was ik erg tevreden met de hulp dar ik kreeg van meneer Jonny. Heel erg dankbaar voor alles. Zonder hem kon ik het niet halen!
Beveelt aan
9 April 2026
Violeta
Amsterdam
Fijne docent, goede uitleg en een fijne sfeer in de les.
Beveelt aan
9 April 2026
Evelyn Arias
Amsterdam West
Ik heb duidelijk uitleg gekregen over de grammatica.
Beveelt aan
9 April 2026
Shobarna
Amsterdam
John gaf de les op een professionele manier. Hij zorgde ervoor dat we graag bij de les betrokken waren. Ik vond de manier waarop hij de lessen opbouwde geweldig. Mijn Nederlands is enorm verbeterd. Als je Nederlands wilt leren, aarzel dan niet om contact op te nemen met Lexicon.
Beveelt aan
9 April 2026
Caroline
Amsterdam
Fiona is een heel enthousiaste vrouw die graag iets wil leren aan haar studenten. Daarnaast verzint ze tructjes om dingen te onthouden en als je het goed doet wordt je ook beloond met chocolaatjes :)
Beveelt aan
2 April 2026
Tijn
Olsthoorn
Goedemiddag, Het was een heel fijne en verrijkende ervaring om online te leren. Mijn trainster (Aleid) begeleidde mij met veel zorg en enthousiasme, en ik heb ontzettend veel van haar geleerd. Met vriendelijke groet. A.Amrani
Beveelt aan
29 January 2026
Atmane
Heemskerk
Ik was over het algemeen tevreden met de Nederlandse taalcursus. De lessen waren duidelijk en prettig, en ik heb veel nieuwe woorden en uitdrukkingen geleerd. Toch had ik graag wat meer aandacht aan grammatica besteed. Dat was namelijk mijn belangrijkste motivatie om aan de cursus deel te nemen. Ondanks dat kijk ik positief terug op de cursus en waardeer ik de kennis die ik heb opgedaan.
Beveelt aan
14 November 2025
katarzyna
enkhuizen
Het was leerzaam en goed gegeven lessen. Ik zie de verbetering in mijn engels met namen het zelf vertrouwen om engels te spreken en communiceren. Kortom fijne lessen en Benjamin deed het goed.
Beveelt aan
2 September 2025
Wattana
Wijdenes
Benjamin is fantastisch leraar
Beveelt aan
26 August 2025
Dragana
Zwaag
Benjamin is the best teacher ever!!!!
Beveelt aan
26 August 2025
Emoke
Enkhuizen
Ik was wel wat secptisch over het online les krijgen van de Engelse les, maar het heeft mijn verwachting overtroffen. Pamela geeft op een hele fijne manier les, heel leuk en afwisselend.
Beveelt aan
26 August 2025
Sabine
Enkhuizen
Het is interessant dat we door het spel de zinsbouw konden leren en werkwoorden en voorzetsels konden oefenen. Ik heb geleerd hoe ik bepaalde zinnen specifiek kan toepassen in de kinderopvang.
Beveelt aan
8 July 2025
Dragana Turbic
Haarlem
Ik vond de training waardevol, erg lief docenten, veel geleerd,
Beveelt aan
8 July 2025
Maryam
Haarlem
Die cursus heeft mij veel taalkennis opgeleverd en ervoor gezorgd dat ik nu beter kan communiceren. Ik heb veel nieuwe woorden geleerd en mijn grammaticale kennis is verbeterd. Mijn docent Tanja was heel aardig en ze is echt een goede docent.
Beveelt aan
26 June 2025
Samaneh
Almere
Ik heb veel geleerd tijdens de les, Marianne was een leuke docent en ik heb veel van haar geleerd. Wat ik mis was beter structurele plan voor mijn lessen.
Beveelt aan
18 June 2025
Omar
Rotterdam
Ik vond mijn cursus leuk die 7 maanden duurde. Docente Marianne Gelaudie kan de structuur van de les opbouwen en weet aandacht te besteden aan belangrijke details. Ook is de docente open voor vragen over het onderwerp van de les. Bedankt Marianne.
Beveelt aan
10 June 2025
Daria
Rotterdam
We hebben met een paar medewerkers een evaluatie gedaan over hoe ze de Nederlandse training hebben ervaren en daaruit kwam dat ze niet tevreden waren over hun trainer en dat ze hun lesboek niet helemaal af hadden kunnen maken. Ook werd er gezegd dat ze alleen maar de basis hebben geleerd en dat ze er heel weinig aan hebben gehad tijdens hun werk. Andere collega's hebben het effect ook niet gezien dat van de training.
Beveelt aan
18 April 2025
Elif
Helmond
Teacher brings various alternatives and ways of learning like audio, tv shows, movies, books, games recommendation ... patience and clear explanation during the lessons.
Beveelt aan
16 April 2025
Andressa Zitkoski
Veldhoven
Lexicon verzorgt voor onze medewerkers taal op de werkvloer. Zij geven trainingen aan een groep A2-B1 en een groep B1-B2 medewerkers. Lexicon heeft het taalniveau van onze medewerkers uitstekend in kaart gebracht en de taallessen hier op laten aansluiten. De trainers zijn fijn om mee te werken, kwalitatief goed, betrouwbaar en flexibel. Zij houden de planning van inhoud van de lessen, aanwezigheid en voortgang van onze medewerkers bij en rapporteren dit aan ons. Een fijne partner om mee samen te werken.
Beveelt aan
15 April 2025
Linda
Haarlem
Ik vind dat ik goede lessen heb gehad.
Beveelt aan
14 April 2025
Natalia
Wieringerwerf
Ik heb twee trainingen Engels mogen volgen. Waar de een gericht was op de werkwoordstijden en de andere meer op het vergroten van de woordenschat met betrekking tot de werkvloer. Pamela is een fijne lerares die je meeneemt in de stof en blijft uitleggen tot je het begrijpt. Door de wisselende elementen in de online training blijf je erbij en oefen je op vele manieren met de taal. Het is een goed te volgen cursus, helemaal ingespeeld op de wensen van de klant.
Beveelt aan
14 April 2025
Laura
Enkhuizen
ik ervaar mijn ervaring met Lexion en NS als zeer prettig de afstemming en communicatie verlopen soepel en vertrouwd
Beveelt aan
14 April 2025
Edwin
Zwolle
Fijn en goed geregeld. De werknemers zijn enthousiast en er is aandacht voor de individu. Communicatie verloopt goed tussen Op Stoom en Lexicon. Je ziet duidelijk een groot verschil in het taalniveau, en dat in 6 maanden tijd!
Beveelt aan
14 April 2025
marieke
Haarlem
Ik heb hele goede ervaringen gehad. Het contact verloopt altijd makkelijk, alles wordt op tijd geregeld.
Beveelt aan
14 April 2025
Ewelina Vervoort
Son
Koepelplein 1E unit 349
2031 WL Haarlem
Branch
Onderwijs, Opleiding
Specializations
Training, Coaching
Overige bedrijven