Aan de start zijn we goed voorgelicht. Tijdens het traject wordt dit wat mij (als ouders) betreft minder en zou beter kunnen. Ondanks dat ons kind inmiddels 2,5 jaar verder is en 15 jaar oud verwacht ik als ouder meer meegenomen te worden in het proces, hoe de behandeling verloopt, waar we staan in het proces etc
Goede professionals en goede behandeling
Duidelijk en transparant.
Zorgvuldig, vriendelijke medewerkers
Onze twee kinderen zijn, ondanks dat vooraf een standaard traject van 'normale' doorlooptijd was voorgespiegeld, uiteindelijk jaren langer klant moeten blijven bij Kelderman Bilthoven. Iedere keer was er weer wat anders aan de hand waardoor de beugel er nog niet uit kon. Onze verzekering was na een bepaalde periode wel 'klaar' met uitkeren, maar de mensen van Kelderman niet met behandelen en vooral factureren. Iedere keer weer iets anders. Iedere keer weer iets nieuws dat anders moest. Omdat er GEEN enkele directe communicatie is met de ouders, moet je volledig leunen op het geheugen van je puber... Ongehoord dat een organisatie als deze zo slecht communiceert. Iedere pizza bakker houdt je op de hoogte van de bestelling en reis van je pizza, iedere webwinkel meldt wanneer je pakketje ingepakt of verzonden wordt. Maar Kelderman communiceert niets (ook niet digitaal). Terwijl het hier om substantieel veel geld en substantieel veel gemiste lessen op school gaat. Keuzes worden niet voorgelegd aan de ouders, afwijkingen van eerdere behandelplannen worden niet gecommuniceerd of afgestemd. En natuurlijk is de praktijk tijdens de behandeling altijd anders dan vooraf theoretisch bedacht, maar COMMUNICEER daar dan over! Met de ouders en niet de tieners Tsja, als ls je een keer mee komt en vragen begint te stellen, dan wordt dat weliswaar overduidelijk niet gewaardeerd, maar worden opeens wel allerlei zaken versneld of zaken niet in rekening gebracht. Schandalig dat het zo werkt. We hebben er eerder niet over durven klagen omdat onze kinderen nog onder behandeling waren en het gevoel hadden dat zij 'gestraft' werden voor onze bemoeienis. Maar zoek ajb een andere praktijk!
Onder begeleiding van mw Hazeveld zeer kundig geholpen. Spoedig traject met goede ondersteuning en overleg met kaakchirurg. Dank voor de goede zorgen.
We konden snel terecht voor een afspraak, maar de communicatie laat te wensen over. Orthodontist kan niet goed uitleggen waarom hij ons een keer extra laat terugkomen en we hebben weken later nog niets gehoord over verwachte leverdatum van de bitjes. Dat kan beter!
De ervaring is niet heel positief, de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk, maar het feit dat er pas na twee jaar een geheel ander beleid wordt gekozen maakt dat we spijt hebben ooit aan een beugel te zijn begonnen. Ook dat er schijnbaar niet goed geluisterd wordt. Dochter moest op controle komen, waarop ik belde dat het niet zoveel zin had, haar kiezen waren nog niet getrokken. De afspraak moest doorgaan. Eenmaal binnen hoefde ze niet eens in de stoel plaats te nemen, ze konden niets doen. Natuurlijk mochten we wel betalen. De afspraak na het trekken van de kiezen het zelfde verhaal, ik belde omdat dochter haar mond niet open kreeg. We moesten wel komen. Gevolg niets gedaan want dochter kreeg haar mond niet open. Op het moment dat je deze nutteloze afspraken wel zelf moet betalen worden ze toch minder leuk. De vergoeding loopt inmiddels op zijn einde, maar de afspraken bij de ortho voorlopig de eerste 2 jaar niet.
Zowel mijn dochter als ikzelf zijn behandeld. We zijn steeds tevoren goed geinformeerd en alles verliep volgens plan. Geeft het gevoel dat ze weten wat ze doen, bij deze Orthodontie praktijk.
Mijn ervaring is dat het een verzorgde orthodontie is met vriendelijke medewerkers, ze hebben goede en schone manieren van werken. Ook de hygiëne is goed.
Mijn zoontje is in behandeling bij Kelderman ortho. Vanaf het begin bij de intake voelde het goed. Orthodontist is transparant en kundig. Tot nu toe tevreden over de behandeling en kwaliteit.
Duidelijk behandel plan. Vragen worden beantwoord. Bij spoed kun je snel terecht.
Nachtegaallaan 9
3722 AA Bilthoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.