Goed
Standaard controle en gebits reiniging. Hoe hoog gespannen kunnen iemands verwachtingen zijn bij dit soort behandelingen…?
IK voel me helemaal thuis door de gastvrije behandelaar die met de grootste zorg en accuratesse telkens weer zorgt voor een pijnloos consult. Uitleg vooraf en onderbouwing van te verrichten handelingen zorgen voor een relaxt gevoel in de tandartsstoel. Verder denk ik dat de fijnere motoriek van een vrouwelijke tandarts bijdraagt aan een "zachte" en bijna pijnloze behandel ervaring.
Alles was altijd goed.
Ik rijd een behoorlijk stuk voor deze praktijk. Dat zegt voldoende lijkt mij!
nvt
Vorige week was ik met familie uit eten en brak vanuit niets mijn linkervoortant af. Uiteraard geen gezicht en ben direct weggegaan. Die ochtend daarop direct naar de praktijk in Garderen gebeld en moest even met de eigenaar Paul overleggen. Die maakte het mogelijk om door twee klanten even op te laten schuiven, mij s,middags al professioneel te helpen. Ongelofelijk wat een service. Dat deed hij ook de vorige keer ook al toen er een kroon losgegaan was en zelfs op zaterdagmorgen mij wilde helpen omdat hij toch voor zijn administratie s, morgens in de praktijk zou zijn. Ook toen zorgde hij voor een snelle oplossing. Dus in één woord:top praktijk die Mondzorgpraktijk in Garderen.
Fijne tandarts die alles goed uitlegt wat er gaat gebeuren.
Kan er niet veel meer aan toevoegen. Prettige sfeer.
Heel vakkundig en vriendelijk!
Goed geluisterd, aandacht en goede zorg
Prettige sfeer en behandeling
Was eerste keer. Door vele verhuizingen ook vele tandartsen( 9) gehad. Had geen commentaar op de vorige tandartsen. Geen grote behandelingen voorgesteld, regulier onderhoud en verder niets. Prima!!!
Deze keer had ik de heel gezellige Liesbeth. De tijd die het gepruts in mijn mond duurde leek daardoor veel korter. We moesten nog even wachten op tandarts Eva en dat was ook heel gezellig. En Eva is heel vriendelijk en kundig.
Prima geholpen
prima praktijk. goed te bereiken. vriendelijke mensen
Langs de tandarts is niet mijn favoriete hobby. Maar door de vriendelijke en ook professionele aanpak in Garderen ben ik toch zeer tevreden. Het is nog steeds geen lolletje maar ook zeker niet erg om te gaan. Aandacht en uitleg voor de aanpak van de behandeling en instructies over wat te doen thuis geven goed inzicht en hou vast. Hiervoor wordt ook tijd gemaakt en dat voelt goed.
Vandaag bij de tandarts geweest en het was een fijne ervaring. Ik werd vriendelijk ontvangen en alles verliep soepel. De tandarts legde duidelijk uit wat zij deed en stelde me op mijn gemak. Geen pijn, geen stress – gewoon goed geholpen.
Laura is een zeer vriendelijke en kundige tandarts. Ze geeft aan wat ze doet en wat je kan verwachten. Ook toont ze begrip voor mogelijke angsten die spelen. Oftewel prettig in de omgang.
Ik ga jaarlijks tweemaal voor controle en tussendoor wanneer nodig, Wordt altijd snel en vakkundig geholpen.
Bezoek aan nieuwe tandarts voor vulling in kies, tandarts had zich goed voorbereid en kent mijn dossier en gaf goede uitleg over de behandeling.
Geven goede en duidelijke instructies en stralen rust uit. Alles wat ik nodig heb bij een bezoek aan de tandarts.
Goede tandarts, luistert naar wat je graag zou willen. En het komt altijd goed !!
Ik ben al ruim 12 jaar client/patient bij jullie en in al die jaren kan ik zeggen: GEWELDIG!
Tandarts Paul van Dam is een vakman voor ons al 35 jaar. Hij heeft veel opgeknapt in onze monden. Daarnaast ook als mens een man met een warm hart. Altijd aardig en heb het gevoel dat hij altijd nog met plezier werkt. Dank aan Paul
Paleisweg 5
3886 LC Garderen
Mondzorgpraktijk Garderen In onze praktijk werken wij als professioneel team, met de modernste apparatuur en technieken. In onze praktijk vinden tal van activiteiten plaats rondom algemene tandheelkunde en preventie. Wij zijn een erkend leerbedrijf voor het opleiden van tandartsassistenten en mondzorgkundigen. Van beneden naar boven ziet het pand er als volgt uit: In de kelder van het gebouw bevindt zich een ruime voordracht ruimte. Hier worden regelmatig cursussen en trainingen gegeven. De ruimte is uitgerust met veel technisch ondersteunend materiaal. Voor de ontspanning na de inspanning is er een gezellige bar aanwezig. Wij beschikken over 5 behandelkamers, elk voorzien van moderne units, van alle gemakken voorzien en uitgerust met de nieuwste apparatuur. Wij hebben de beschikking over digitale röntgen-scan-apparatuur en OPT. In de comfortabele wachtkamer kunt u zich digitaal aanmelden voor uw afspraak via de barcode op uw afsprakenkaartje, of door het touch screen te gebruiken.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.