Al geruime tijd heb ik kast van angst klachten. M'n lichaam verkrampt als ik in de stoel lig en ik vergeet bijna om te ademhalen. De assistente die was zorgzaam en hielp mij herinneren om op m'n ademhaling te letten en de tandarts had geduld, legde alles uit en nam de tijd. Dit maakte dat ik de behandeling zo goed mogelijk kon doorstaan. Bedankt!
Vriendelijk personeel ontspannend. Vlot en weten waar ze mee bezig zijn
Was jaren niet geweest door slechte ervaring, nu moest ik en fantastisch geholpen een kus hersteld en een kroon met ontsteking verwijderd echt niets gevoeld. Komt weer graag terug nogmaals onwijs bedankt gr Henk
Professioneel met persoonlijke aandacht.
Alles goed gecontroleerd en vervolgadvies gegeven.
Duidelijke communicatie Stellen je op je gemak Zijn eerlijk in hun mening en beoordeling Je hebt altijd zelf een keuze Relaxte sfeer en leuk em vriendelijk personeel Ook onder elkaar een gezellig sfeer
Ik oke
Ik vind mijn tandarts, Maritza, geweldig lief en geduldig. De preventieassistente die mijn tanden schoongemaakt heeft was ook bijzonder fijn! Ze had net afgelopen februari haar opleiding hiervoor afgerond. Ze is echt heel goed!
Vlotte patiëntgerichte benadering, vrijwel geen wachttijd. Vriendelijke asistentes en artsen, vakbekwame diagnose en behandeling
Goede en fijne groep mensen
Werd snel en accuraat geholpen.
Geen klachten
Als boven, goede `org en vriendelijk personeel
Zeer prettig geholpen door de mondhygiëniste! Toont begrip voor het "slachtoffer". Ook balie personeel weet hoe ze hun werk moeten doen.
Mijn familie is al 35 jaar patiënt nooit geen klachten.
Onze afspraak was om 8.35 uur. We kregen als bevestiging een mailtje waarin ALLEEN de tijd stond! (Dus niet wie er als eerste moest oid). Ik moest mijn jongste zoon nog even wegbrengen dus mijn man en andere 2 kids gingen alvast vooruit om netjes op tijd bij de afspraak te zijn. Vervolgens kwam ik rond kwart voor 9 aan. Ik liep naar binnen en meteen kwam een assistent (ik zal haar naam maar niet noemen) naar me toe lopen: Eline?? (Geen goedemorgen, geen fijn dat je er bent) dus ik zeg: ja? ‘Ja je bent veel te laat’ je had een afspraak bij mij in de stoel en je bent nu veel te laat!! En je hebt een mailtje gehad waarin de tijd staat! Dus ik laat het mailtje zien en de uitleg erbij dat ik niet kan zien dat ik als eerste moest! De assistent was duidelijk zeer geïrriteerd en boos. Dit duurde een hele tijd voordat ze weer wat afkoelde. Erg jammer en respectloos om zo met je klanten om te gaan!! Ook mogen we als gezin niet samen in 1 behandelkamer. Mijn man moest apart met de kinderen van mij. De volgende keer hopen we naar Uddel te gaan. Daar schijnt het anders te zijn. Tandarts Maritza is overigens super! Heel lief en fijn!!
.
Al heel lang een tevreden mens, zoals je denkt dat het hoort. Maar tegenwoordig is het schijnbaar niet meer gewoon. Maar ben echt een tevreden mens en wordt behandeld als een koning. Gewoon zo doorgaan kwaliteit wint van alles.
Laaste controle was mooie op tijd en snel.
De behandeling was prima en afspraken maken gaat uitstekend. Wel vind ik het prettiger als bij binnenkomst de behandelaar niet verscholen is achter een mondkapje. Ik begrijp dat het onhandiger is maar het voelt toch prettiger als je elkaars gezicht kunt zien bij binnenkomst. Ik weet niet zeker of de tandarts die ik heb Ingevuld de juiste is. Ze heeft zich wel keurig voorgesteld maar ik heb de naam niet onthouden. Het is altijd bij controle wel een verrassing wie de behandelaars zijn. Kan helpen omdat in de afspraakmail en/ of het reminderbericht te zetten.
Zeer deskundig en vriendelijk
Je voelt je welkom en echt als klant behandeld. Goede uitleg en zorg!
Ik ben erg tevreden over mijn tandartsbezoek. De behandeling was prettig en werd rustig en duidelijk uitgelegd. Laura is professioneel, vriendelijk en stelt je echt op je gemak. Een aangename ervaring – ik voel me hier in goede handen.
Professionele en kwalitatief zeer goede behandeling, met de juiste handelingen, en daarnaast goede informatie verstrekt om de preventie te verbeteren.
Correcte behandeling.
Paleisweg 5
3886 LC Garderen
Mondzorgpraktijk Garderen In onze praktijk werken wij als professioneel team, met de modernste apparatuur en technieken. In onze praktijk vinden tal van activiteiten plaats rondom algemene tandheelkunde en preventie. Wij zijn een erkend leerbedrijf voor het opleiden van tandartsassistenten en mondzorgkundigen. Van beneden naar boven ziet het pand er als volgt uit: In de kelder van het gebouw bevindt zich een ruime voordracht ruimte. Hier worden regelmatig cursussen en trainingen gegeven. De ruimte is uitgerust met veel technisch ondersteunend materiaal. Voor de ontspanning na de inspanning is er een gezellige bar aanwezig. Wij beschikken over 5 behandelkamers, elk voorzien van moderne units, van alle gemakken voorzien en uitgerust met de nieuwste apparatuur. Wij hebben de beschikking over digitale röntgen-scan-apparatuur en OPT. In de comfortabele wachtkamer kunt u zich digitaal aanmelden voor uw afspraak via de barcode op uw afsprakenkaartje, of door het touch screen te gebruiken.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.