Filters

5

Jammer van de service, fijne auto.

Allereerst kloppen de gegevens zoals op de site en Marktplaats vermeld staan niet. Het vermogen is 325 pk in plaats van 228. Ook heeft deze EV6 geen panoramadak, waarmee geadverteerd wordt. Telefonisch contact gehad met een medewerker in van de vestiging in Heerenveen. Die heeft ook de RDW site gecheckt, net als ik, en daar blijkt uit dat de gegevens bij het invoeren verkeerd zijn doorgegeven. Moet ik zelf aanpassen als de auto op mijn naam komt te staan. Vervolgens maak ik een testrit in Almere. Daarbij constateer ik een paar mankementen en geef deze door aan de verkoper. Zoals, het stuur staat bij rechtuit rijden iets naar links gedraaid, de banden voor zitten bijna aan de slijtindicator, de rechter ruitenwisser is slecht, en nog een paar kleine dingetjes. Deze zaken worden verholpen en na de onderhandelingen komen we tot een overeenkomst. De koop staat gepland op donderdag 19 december om 11:00 uur. Deze dag heb ik vrij genomen. Ik kom om 10:45 binnen en heb contact met de verkoper, maak het geld over rond 11 uur en dan probeert de verkoper de auto op mijn naam te zetten. Dat blijkt niet te kunnen omdat de auto bij Wensink op een verkeerd account staat of zoiets. Dat gaat de administratie regelen. Ondertussen legt de verkoper mij nog wat details uit, zitten in de auto en daar zie ik dat de auto niet "as new" is. Er zit een grote chocoladevlek in het handschoenenvak en verder ook her en der vlekken. We besluiten dit te compenseren met een keus uit de webshop ter waarde van ongeveer 60 Euro, Ook zit er geen Nederlandstalig instructieboekje bij. Na ongeveer 3 kwartier lukt het om de auto ten naam te stellen. Vervolgens rijd ik van het terrein af en voel dat de auto naar links trekt. Ik ga direct terug en dan gaat de auto op de brug om uitgelijnd te worden. De monteur verteld na terugkomst dat de voor en achtras uitgelijnd moesten worden. Om 14:15 rijd ik eindelijk naar huis. Conclusie: slechte service, maar wel een fijne auto.

  • Aanbevelen? Nee
9

TOP

Zeer Vriendelijk en duidelijk wat een verschil met Apeldoorn en Verkoper Fons zo zijn er maar weinig van TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Storing gelijk dezelfde dag opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Goed geholpen en te woord gestaan. Initieel ging er iets mis met de reden van de gemaakte afspraak, maar dit is door verkoper Jorgen Dragt zonder enig probleem verholpen. Nadien kon hij ons keurig te woord staan over private lease en de technische informatie over de Ford Kuga.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch s ochtends gebeld en kon meteen komen, dag voor kerst!

Zeer prettig. Goede communicatie, juiste artikel (lamp)was niet op voorraad, maar ik kon s middags terugkomen en het probleem was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Eens Ford altijd Wensink

2 minpuntjes. Lange wachttijden voor afspraak Almere; En je krijgt geen rapportje van de inspectiebeurten. Service en vakmanschap OK!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is hier core business

Hier zijn problemen uitdagingen en wordt in samenspraak met de klant de uitdaging naar tevredenheid voor beide partijen opgelost. Het voordeel dat je een vaste klant bent en ook het volledige onderhoud bij Ford Wennink laat gebeuren. Niet alleen de werkplaats is top ook de mannen van de receptie zijn deskundig, meedenkend en servicegericht. Dank je wel Ronald en Thomas.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed 10+

winterbanden gekocht en ben heel tevreden over de service van Bert Winkel. Hij is heel klantgericht en weet veel te vertellen over het product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettig geholpen met alles

Wij zijn erg tevreden met de service Er werd ruim de tijd voor ons genomen en goed geadviseerd. Auto werd ook netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles volgens afspraak verlopen. Verkoper Michel Liethof is een prettig persoon om mee te maken te hebben, Een klein minpuntje,een bosje bloemen bij de verkoop was wel aardig geweest i.v.m.het vertouwen om hier een auto te kopen. Verder alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Stuurstang probleem verholpen door 2 nieuwe bouten te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geregeld

Al ruim 10 jaar plan ik het onderhoud van mijn auto s in Emmen. Ik wordt s ochtend altijd netjes op kantoor gebracht en in de middag komt de auto weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en vriendelijk geholpen

Prettig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

We werden netjes geholpen en te woord gestaan

Netjes geholpen, grote keuze in jong gebruikte auto's. Eerst bij Wensink Elst geweest, later in Arnhem de auto gevonden met de gezochte opties.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verkoper Eric

Goede afspraken, alles keurig verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel flexibel omgesprongen met onze reparatie

We hadden een storing die verholpen moest worden. Een storing die ook onze vakantieplannen zou beinvloeden. Door te schuiven in de planning konden we uiteindelijk alsnog met de Mercedes naar de wintersport. Veel dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
9

Wensink Meppel - uitstekende service

De afgelopen jaren hebben wij met volle tevredenheid onze Mercedes E Klasse station bij Wensink Meppel in indrheoud gegeven. Bijzondere plezierige sfeer, altijd een luisterend oor. Kortom TOP. Echter nu sluit deze vestiging en worden de werknemers over diverse andere vestigingen verdeel. Een reden voor ons om niet meer terug te keren naar Wensink. We zullen de bijzondere en plezierige sfeer missen. Bij deze willen wij alle medewerkers van Wensink Meppel bedanken. Met vriendelijke groeten, Henk Kayser

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed zoals verwacht.

makkelijk afspreken incl wisselauto en onderhoud gedaan zoals verwacht, Goed dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed.

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
2

Puur slecht!

Ik was eerst zeer tevreden met jullie services, ik kwam tot mijn verbazing achter dat mijn services contract al verlopen was terwijl ik daar geen eerdere communicatie daarover heb gehad. Ja, ik snap ook wel dat de klant ook verantwoordelijkheid heeft om ook zelf in te gaten te houden wanneer de contract verloopt. Ik verwacht ook van jullie daar tijdig over informeer. Ik heb nu een vrije ochtend verspilt en een jaar services geld waar ik geen gebruik van kon maken. Al met al zeer slecht!!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Keurig uitgevoerd de beurt en reparaties

Keurig uitgevoerd de beurt en reparaties

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette behandeling en volgens afspraak.

Nette behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht

Mijn contactpersoon bij KIA, dhr Santosh Jagroep, heeft enorm veel geduld met mij gehad. Hield mij altijd netjes op de hoogte van de ontwikkelingen rondom de aflevering van mijn nieuwe auto. Ik ben erg tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.