Filters

10

Tijd volgens afspraak

Alleen de herinnering vooraf gaf aan dat de afspraak om 8.00 was ipv 13.00. Dat eas een extra telefoontje

  • Aanbevelen? Nee
5

Het is niet wat ik had verwacht.

Nadat het onderhoud was gedaan, werd de onderhoudsherinnering niet gereset en moest ik weer terug. Op weg naar Duitsland gaf het voertuig een waarschuwing over overtollige motorolie en moesten ze onderweg een Mercedes-service zoeken en deze overtollige olie verwijderen. en toen de motorkap werd geopend lag de schroevendraaier van de onderhoudsdienst nog onder de motorkap.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

Ontvangst was, werd snel geholpen, er was iets extras bijgekomen dit is meteen opgepakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit!

Zoals elke keer, prima service en zeer vriendelijke , bejegening!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen

Na een eerdere reparatie was het euvel helaas nog niet verholpen. Naar wat bleek was hetgeen de auto had een bekend iets te zijn wat gelukkig geen kwaad kan. Dus weer gerustgesteld en zorgeloos weer op weg. Fijne uitleg vanuit de medewerker van de werkplaatsreceptie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes geholpen

Een paar kleinigheidjes laten verhelpen aan onze nieuwe auto; stond netjes zoals afgesproken een leenauto klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Fijne medewerkers kundig en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel tevreden

Word duidelijk uitleg gegeven van het onderhoud Bij mankementen altijd geinformeerd wat het gaat kosten

  • Aanbevelen? Ja
8

bijna perfect

Op zich prima geholpen, APK naar volle tevredenheid afgehandeld, echter de aangegeven terugroep acties op de auto zijn vooralsnog aanwezig in de Fordpass app en in Mijn Ford. Terwijl ik speciaal hiervoor naar Assen ben gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte afwerking

Voldoende aandacht en en ook behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
5

slechte reactie op mijn vragen m.b.t. vreemde geluiden in de A klasse na oplevering

Proces naar mijn besluit tot aankoop nieuwe auto: op zich voldoende. Ik heb, na proefrit, echter al wel aandacht gevraagd voor vreemde, hinderlijke geluiden tijdens het rijden. Antwoord van verkoper was dat een kwam door de achteruitrijcamera. Ik vond dat toen al wel vreemd omdat dit mijn 3e nieuwe A-klasse is en de vorige 2 wel een camera hadden die geen geluid maakten!!! Verder mooie, fijn rijdende auto en ik dacht toen "vooruit dan maar" wanneer het hinderlijke geluid alleen bij achteruit- en weer vooruit rijden ontstaat. Nu blijkt dat het geluid, zeker in stadsverkeer, om de haverklap hoorbaar is. Echt een gebrek volgens mij!! Afdeling verkoop en werkplaats willen dit afdoen met " geluid is producteigenschap". Dit lijkt me onacceptabel voor een merk als Mercedes. Op 12-8 gesprekje met chef-werkplaats gehad en zaken leken gekoppeld aan "calibratie vd camera". Dit blijkt dus niet het geval. (binnen 3 km stadsverkeer ongeveer 8x het hinderlijke geluid) Op 13-8 weer gebeld met garage. ik zou worden teruggebeld door chef werkplaats. Dit is niet gebeurd. Ik heb overigens ook geen reactie ontvangen op mijn terugbelverzoek bij mercedes Nederland. Nogmaals: dit is mijn 3e nieuw gekochte A-klasse. de 2 voorgangers geen geluid. deze wel. Een blamage voor Mercedes als A-merk. Afhandeling door garage is klantonvriendelijk en niet passend bij het ervaren ongemak. Kortom: het betreffend hinderlijk en duidelijk hoorbaar geluid en de opstelling van de garage in deze verprutsen mijn blijdschap over de aanschaf van de auto. Dit lijkt me niet de bedoeling en ik wacht op een passende, oplossingsgerichte actie vanuit Mercedes.

  • Aanbevelen? Nee
9

Terugroepactie is keurig afgehandeld.

Ontvangts en geinformeerd houden door dhr. Kramer verdient alle lof!

  • Aanbevelen? Ja
7

Beleefde mensen, heldere goede uitleg. system kan efficienter en klantvriendelijker

ik heb een afspraak gemaakt via de website. 2 mogelijkheden auto neerzetten en avonds weer ophalen of, afspraak maken en er op wachten. Ik kon nergens vinden hoe lang een eerste servicebeurt zou duren. In mijn beleving ollie verversen, natrekken bouten en moeren, zaken opnieuw afstellen. een uurtje dus. Gekozen voor het laatste en maakte een afspraak om 13:00 uur. Ter plekke aangekomen bleek mijn inschatting juist, echter er bleek ook nog een "terugroep actie" te zijn inzake de software en dat kon nog wel tot 17:00 uur duren. Natuurlijk was er wel een oplossing en ik werd uitstekend geholpen. Maar het hat prettiger geweest voor beide partijen als ik die info had gehad bij het maken van mijn afspraak. Mail was ook goed geweest. Het was mijn eerste ervaring dus een verder oordeel is nog niet reeel

  • Aanbevelen? Ja
10

prettige direct service

ik heb direct een afspraak gemaakt voor onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik wacht nog op een terugkoppeling

er zou e.e.a. uitgezocht worden waarna ik een terugkoppeling zou ontvangen, gaat over In Car Office

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes volgens afspraak geholpen en bijzonderheden gemeld

Via video de div punten laten zien

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect

Bezoek voor het eerst uw werkplaats, ondanks dat ik de auto elders heb aangeschaft. De reparatie werd voor garantie uitgevoerd en is prima uitgevoerd. Mocht er op wachten en werd vrijwel onmiddellijk op de afgesproken tijd uitgevoerd. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Vriendelijke medewerkers die ondanks de krappe bezetting ivm vakantie s in staat zijn mij het gevoel te geven dat de klant koning is!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Ik bracht de auto vroeg, hij zou om 17:00 klaar zijn, ik zij dat ik hem eerder nodig had! Toen werd het 15:00 . Ik ok de leenfiets naar huis, na een uurtje weer terug gefietst want ge garage belde dat de auto al klaar was! Top!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldige service door personen die weten waarover ze praten.

De verkoper en diegene die de auto afleverde (Peter Mik)weten precies waarover ze spraken. hoewel ik al jaren lang mercedes rij was de uitleg bij de nieuwe auto zeer help vol en was hem niets te veel zelf toen mijn vrouw hem belde nam hij de tijd totdat zij tevreden was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Na meerdere Ford dealers gebeld te hebben over een storing (oranje lampje) en te horen dat ik pas over 4-9 weken langs kon komen, was ik hier dezelfde dag nog welkom voor een analyse. En tot mijn grote verrassing en opluchting werd het defect direct verholpen en kan ik over een paar weken met een gerust hart op vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne afhandeling van garantie werkzaamheden

Duidelijke communicatie en vlotte afhandeling, als zeer prettig ervaren zoals altijd gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wensink heeft alles eraan gedaan om onze auto op tijd gefixt te krijgen!

Door motorpech gestrand op dag 4 van onze vakantie (van 2 weken). We wilden onze 14 jaar oude Benz nog niet kwijt en als het even kon ook weer mee nemen naar huis aan het eind van de vakantie. Er was behoorlijk wat zoekwerk nodig om de oorzaak van de storing op te sporen. Doordat Wensink ons goed op de hoogte heeft gehouden konden we onze vakantie redelijk ontspannen afmaken en het is zelfs gelukt met de Benz terug te rijden naar huis (van Assen naar Maastricht) :).

  • Aanbevelen? Ja
4

Gaat. Slordig

In eens mijn contract afgelopen . Geen bericht van gehad. Moest nu onderhoud kosten zelf betalen. Terwijl ik wel een half jaar betaald heb Slechte zaak

  • Aanbevelen? Nee
6

Kosten onduidelijk

Goed ontvangen, snelle service, maar iedere keer toch onduidelijk wat de kosten zijn. Misschien voor een bedrijf minder spannend, maar voor een particulier toch aardig lastig! Misschien komt het ook dat wij onze EQV prive rijden en we bij de afdeling bedrijfsbussen afgehandeld worden. Wat meer transparantie en openheid daarin zou wel heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.