Filters

8

prima

prima, auto afgegeven en goed contact gehouden wanneer ik de auto kon ophalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
8

Goed ontvangen en goed geinformeerd

Fijne garage met vak mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
10

Alles naar tevredenheid

zoals altijd is alles naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
10

Snel geholpen

Kon snel geholpen worden met een kleine storing aan mijn auto; bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Snel, duidelijk en adequaat

Lekke band nav melding bandenspanning snel beoordeeld en vervolgens opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Deventer
9

Duidelijkheid

Op tijd tel doorgegeven wat er vervangen moet worden. Gode afhandeling ect

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford service Lelystad
10

Heel dienstverlenend

Extra dienstverlening door auto ook te wassen, terugkoppeling reparatie erg tevreden. Algehele ontvangst

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
10

Helemaal tevreden!

Fijne service en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
9

Duidelijkheid en netjes

Geen ruitenwissers nieuwe puma heeft dus andere dan het vorige type ,in voorraad dus dag erop er op gezet Wel met een app een film gekregen met een duidelijke uitleg en wat ze naar gekeken hebben en ook moeten tekenen om goedvinden om uit te voeren wat nodig is Ps ook lastig voor de monteurs bij veranderingen van vernieuwd model We hebben er wel om moeten lachen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
4

Slordig gewerkt

Bij de bandenwissel waren de banden niet op spanning gebracht en was de bandenspanning niet gereset. Daarnaast waren de banden uit het bandenhotel smerig. De belofte dat de banden gereinigd werden voordat ze opgeslagen worden, wordt niet nageleefd. De binnenkant van de velg was compleet zwart. Dat was mij anders voorgeschoteld bij het afsluiten van de bandenwissel. Toen werd gesteld gereinigd en vervolgens in een hoes opgeslagen in het bandenhotel. Jullie maken dat niet waar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Perfect geregeld allemaal

vriendelijke verkoper en behulpzaam personeel in de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
6

Bereikbaarheid erg slecht

Wensink Arnhem is zonder uitzondering slecht bereikbaar. Heb er wel eens met een manager over gesproken en dan komt er ambitieuze tekst maar het wordt nooit beter. Aan de balie wel netjes te woord gestaan maar het loopt niet over van vriendelijkheid. Ik ben matig enthousiast en ik vind het verbazingwekkend voor een merk als Mercedes/Wensink. Heb ook wel eens contact gehad met Mercedes Almere...dat is ronduit een angstige ervaring. Ik kan hier niet zeggen hoe die ervaring was...dat is te erg. Heb ook BMW's en de ervaring daar is het tegenovergestelde...daar word je als een koning behandeld en de bereikbaarheid is bijna altijd goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Kundige en vriendelijke afhandeling van de voorruitschade, top!

Vanaf het begin (melding) wordt meegedacht en gewerkt aan aan (voor mij) optimale afhandeling van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Keurig geregeld

Netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Zoals altijd prima geregeld.

Wel wacht ik nog steeds op het serienummer van de door Mercedes geleverde Pioneer USPHDA160DAB

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
10

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van de gemaakte afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
9

Voldeed aan de verwachtingen

Voldeed aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

Prima hele proces zeer goed verlopen

Goede ervaring met zeer vriendelijke verkoper, aflevering ook zeer goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Prettig, goed en snel geholpen.

Mijn ervaringen zijn erg positief. Men wordt snel en adequaat geholpen. Er wordt goede feedback gegeven over het probleem (waterpomp) en uitvoerig uitleg en advies over (toekomstig) onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
5

na de handtekening voor de koop onvoldoende

Tot de handtekening voor de aankoop was de ervaring goed en veelbelovend. Daarna geen enkele toegezegde info ontvangen, en ook geen reacties op mijn mails en terugbel verzoeken hierover. Nadat ik mijn ergernis hierover kenbaar had gemaakt ging de overdracht bij aflevering wel weer ok.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
10

Top

Goed geholpen bij aankoop auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Lelystad
10

Top

Om dat je bij wensink altijd door ervaring deskundigheid word geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Deventer
10

jaarlijkse onderh.beurt met APK vlot uitgevoerd.

prettige balie en werkplaats medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.