Filters

10

Persoonlijke benadering door verkoper en productspecialist

Door hun benadering, in het verkoopproces en de aflevering voelde ik mij een gewaardeerde klant. Zij deelden in mijn vreugde over de nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet accuraat en veel te duur

Voor lampje in het Dashboard de auto twee keer moeten brengen. Special dealer voor gezocht. Er moest een chipje worden vervangen. Diagnosetijd veel te lang op rekening van de klant. 850 euro maar liefst. En iedere keer wordt getracht weer bij te verkopen. Ben er wel klaar mee. Blijf aangesproken worden met de heer Kuip terwijl ik al jaren aangeef Kuik te heten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Reparatie goed uitgevoerd door een vakbekwame monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede garage

Klantvriendelijke garage

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring

Ondanks dat ik een leaseauto heb, waarvan ik weet dat het qua onderhoud altijd 'gedoe' oplevert. Word ik altijd netjes geholpen en krijg mijn auto netjes terug. Blij met transparante service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en Correct...

Ik was op zoek naar een andere auto, ben ontzettend goed geadviseerd en begeleid in mijn zoektocht en uiteindelijk een nieuwe auto gekocht. Bij aflevering en zeer goede uitleg gehad over het gehele M-Bux systeem, kortom zeer tevreden en een goed gevoel aan over gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en vriendelijk geholpen

Zoals het moet zijn. Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Voucher van Ford Nederland werd niet verrekend met de factuur.

Ik heb een voucher van Ford Nederland t.w.v. � 250 die ik bij elke erkende Forddealer te gelde kan maken. Deze voucher heb ik op 17 september jl. aan de werkplaatsreceptie afgegeven om te verrekenen met een factuur van � 689. Ik zou een nieuwe factuur krijgen. Die kreeg ik 8 dagen later via de mail: � 689! Niets gedaan dus met mijn voucher, terwijl deze op 5 oktober a.s. verloopt. Waardeloze service. Als dit misgaat, ga ik voortaan naar een andere Fordgarage.

  • Aanbevelen? Nee
10

Boven verwachting goed

I 1 woord. Fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
10

het was een leuke ervaring !

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurgesteld

Afspraak gemaakt telefonisch als wel via de app voor b service beurt (750 euro). Ter plaatse kon ik geen leenauto meekrijgen (polici).ik kon een auto huren a 68 euro. Tijdens een andere afspraak wel een leenauto, een mini, mee gekregen. Afspraak om 10.00 uur ??? terwijl er koffie werd gedronken om 10.00 uur. Ik kon wel een ectrische fiets mee krijgen. De trapondersteuning deed het niet en de bel deed het ook niet (gevaarlijk) ook van de 2e fiets deed de bel het niet. Gelukkig was de aardige verkoper zo goed om zijn auto uit te lenen. Op de rekening stond een eenheid 1 voor ruitenwissproei vloeistof. Terwijl ik deze 10 min te voren tot de nok toe had gevuld. Komt zeer onbetrouwbaar over. Graag een reactie over dit alles.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte vriendelijke en vooral deskundige behandeling

Heel plezierig dat ik kon wachten voor een onderhoudsbeurt van mijn auto. Het was aangenaam toeven omringt door prachtige uitvoeringen van tal van Mercedes Benz auto's. En de koffie smaakte ook heel goed. Door mijn onderhoudscontract viel de rekening bijzonder mee. Zonder iets te betalen kon ik na twee en half uur weer tevreden en zorgeloos huiswaarts keren Bedankt mensen van de werkplaats voor jullie inzet en aandacht voor mijn mijn Mercedes Benz.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen!

Ze hebben alles in het werk gesteld om mij zo snel mogelijk te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Weinig meedenken en slechte bereikbaarheid

De mensen in de garage zijn altijd erg vriendelijk dus daar ligt het niet aan. Wat ik wel vervelend vind is dat de telefonische bereikbaarheid slecht is voor het maken van een afspraak. Verder heb ik al drie keer een fiets meegekregen die niet goed in orde is. Wat mij het meeste stoort is dat er ooit bij een Mercedes garage iets verkeerd ingedraaid is waardoor er iets vervangen moet worden. Hier kan ik het volle pond voor betalen. Dat vind ik niet echt netjes. Bij mij ontstaat het beeld dat ik wel premium betaal maar geen premium service ervaar. Vandaar dat ik twijfel of ik bij de Mercedes garage blijf. Deze service kan ik overal krijgen......en misschien wel meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

top

Beurt laten uitvoeren met controle van sporing. Goed uitgevoerd en vriendelijke en persoonlijke benadering. Wel jammer dat een leenauto, om even terug naar mijn werk te kunnen rijden, nu geld kost. Dat was eerst gratis. � 80,-- voor een paar ruitenwisserbladen vind ik ook wel stevig aan de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles tip-top in orde!

Prima zo!

  • Aanbevelen? Ja
8

De benodigde service beurt de eerste is uitgevoerd

Naar aanleiding va melding de eerste servicebeurt laten uitvoeren. Gezien de doorlooptijd van de actie ga ik er van uit dat alles goed en juist is gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende communicatie

De auto gaf slijtage remblokken aan. Een paar duizend kilometers eerder was er een contractuele beurt uitgevoerd. Toen is niets gemeld over versleten remblokken of remschijven. Zonder verder overleg zijn nu de remblokken, maar ook de remschijven vervangen. Waarom zijn de remschijven vervangen en waarom is dit bij de beurt niet gemeld? Toen moest alles ook al zichtbaar zijn geweest.

  • Aanbevelen? Nee
6

Wensink Arnhem Niet erg persoonlijk

Beoordeling Wensink Arnhem Grote beurt met afspraak waarop ik gewacht heb. Terwijl ik gewachte in de koffiehoek is er niemand van u medewerkers die mij iets te drinken aangeboden heeft. De receptioniste kwam met een paar vragen wat er extra gebeuren moest, hierbij werd ook gezegd nieuwe ruitenwissers!! Dit was onmogelijk omdat deze 1 week eerder waren vernieuwd!! Ik heb haar gezegd dat dit niet hoefde en kon waarop zij antwoorde dan heeft hij niet goed gekeken. (Dit roept bij mij wel een beetje wantrouwen op) Bij het afrekenen wilde ik contant betalen maar dit was niet mogelijk wat een onzin. Ik heb u medewerker uitgelegd dat hij dit wel eens had mogen vermelden bij de afspraak maken. Ik heb geantwoord dat ik dit erg verveeld vond en als ik dit geweten had waarschijnlijk niet bij u deze grote beurt had laten uitvoeren. Ik kreeg het gevoel dan ga jij toch. Nou dat is nog eens klanten binding! Bij de beoordelingen Aanbevelen is mijn antwoord ja/nee Bij deskundigheid dit kan ik toch niet weten dit is aanname maar als ik dan het verhaal ruitenwisser neem heb ik mijn vraagtekens. Prijs/kwaliteit dit kan ik toch nergens mee vergelijken. Ik weet wel dat mijn auto bijna 40000 km gereden heeft en dat hij schrijft dat ik bij 69000 weer terug moeten komen?

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals verwacht perfect geregeld !

Vanaf het begin tot het einde van het traject van aankoop, alle onderdelen goed uitgelegd en meegedacht om tot de voor ons beste keuze te komen.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima en vlot geholpen

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Elictrisch rijden met Mercedes is een rijke beleving

Volgens mij werken de monteurs zorgvuldig een checklist af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer correct en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.