Filters

8

over 5 jaar - mercedes rijden - redelijk tevreden.

deze onderhoudsbeurt goed geregeld. vorige onderhoudsbeurt niet juist geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundige inzet, plezierig contact en zorgvuldige communicatie

Na een aaneenschakeling van slechte ervaringen bij een ander garagebedrijf ben ik overgestapt naar Wensink om mijn auto daadwerkelijk in onderhoud te geven (en niet enkel de voorgeschreven dit-is-de-grote-beurt-dit-moet-je-doen-lijst te doorlopen). Resultaat: er is echt en serieus gekeken naar wat er allemaal aan de auto moet gebeuren. Dat kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat: de zekerheid dat het góed is. Die zekerheid heb ik lang gemist, maar die heeft Wensink me nu gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Was heel goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer netjes en vakkundig geholpen

Netjes ontvangen met een kopje koffie, als service hebben ze de auto zelfs nog gewassen. Zeer net en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld

Goed aan de afspraak gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed, maar niet via callcenter

Prima geholpen bij Wensink. Maar om Wensink Assen te bereiken heb ik meerdere keren moeten bellen. Het callcenter heeft mij niet kunnen helpen, terwijl automatisch doorgeschakeld wordt naar het callcenter indien de receptie niet opneemt. Belofte om terug gebeld te worden (door callcenter) is niet waargemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel netjes

Goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Super prettig geholpen, zeer ervaren mensen

Super prettig geholpen, zeer ervaren mensen

  • Aanbevelen? Ja
3

Ford Lelystad Prima - Almere ver onder de maat.

Beste lezer Afgelopen week is onze Focus in Lelystad APK gekeurd, dat moest voor 5 oktober gebeurd zijn. Ik moest daarvoor van Almere naar Lelystad omdat er in Almere geen tijd/plaats was. Ik heb voor deze keuring in de laatste week van Augustus (5 weken van te voren) een afspraak geprobeerd te maken, dit was in Almere niet eerder mogelijk dan half November.... Gelukkig kon het in Lelystad eerder. Het kan aan mij liggen maar ik vindt dat wel een beetje raar, APKtje van 10 minuten. Ook de vrij stroeve afhandeling van een probleem met de achterremmen verleden jaar gaf al te denken. Uiteindelijk prima opgelost door Ruud van Druten. Op de enquête die mijn vrouw daarover heeft ingevuld is trouwens niet meer gereageerd.. We zijn vele jaren tevreden klant geweest bij Schurer-Kamphuis ook met onze zakelijke Transit en hebben onlangs nog een mooie Fiesta met onze dochter in Almere gekocht. Ik kan me helaas niet aan de indruk onttrekken dat na de overname door Wensink, Ford in Almere een beetje het ondergeschoven kindje is geworden. En als ik zo de recensies lees ben ik niet de enige. Dat moet toch beter kunnen, want op deze manier schrik je toch echt je klanten af. Ik ben helemaal niet van de negatieve commentaren maar deze moet ik even kwijt. En ik hoop op verbe******. Met vriendelijke groet. Eric Kos Airbrush services Almere

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect geholpen.

Was normale garantie service

  • Aanbevelen? Ja
1

Schade herstel achterkant auto in Doetinchem

Ik heb 4 keer de auto moeten aanbieden voor een kleine schade. De eerste keer om de schade door jullie te laten repareren. De tweede keer omdat de achterklep na de reparatie over de bumper sleepte en alweer beschadigd was. Derde keer na de bumper reparatie kon de opberg trekhaak niet worden opgeborgen hij kwam ergens tegen aan. Dit euvel kon niet meteen verholpen worden. Dus weer terug naar Groenlo. Vierde keer auto aangeboden voor de reparatie van de trekhaak. Daarna was het euvel opgelost. Ik was erg gefrustreerd en het heeft mij veel tijd en geld gekost. Ik vind dit niet Mercedes eigen. Mvg. Frans Klein Gebbink Emmasingel 112 7141 WR Groenlo

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en vriendelijk

Efficient en meedenkend aan de balie geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vriendelijk personeel, stevige tarieven

Mijn auto, Mercedes B w247, voor een A beurt naar Wensink gebracht. Eigenlijk omvatte de beurt alleen olie verversen en oliefilter. De bon omschrijving gaf verder geen uitsluitsel over specificaties of verdere activiteiten behalve"Ruitensproeier additief" toegevoegd in een een bomvol reservoir??en reset bandendruk melding op mbux scherm( garantie). Nu is vol synthetische olie een relatief prijzige en je betaalt ook voor het garantie pakket van Mercedes maar ik heb zo mijn vraagtekens bij �439,- voor deze beurt . Prima geholpen, aardige mensen, goeie koffie,maar prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

goede vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen en uitstekende service

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Zoals altijd goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor de eerste keer naar Wensink en echt super goed behandeld

Kreeg zelfs nog een soort van fabrieksgarantie op een 14 jaar oude Mercedes SLK, waarvan de werkzaamheden de hele dag hebben gevergd.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed behandeld

Alleen een achterlicht wat lek is en water naar binnen brengt in de auto vond ik vreemd, er is en was geen schade aan het achterlicht zichtbaar. Had verwacht dat het een garantie afwikkeling zou zijn. Dit was die bekende auto die zolang in Frankrijk vast zat. die in Frankrijk gerepareerd moest worden voor � 9.800,00 en hier in Nederland het probleem voor kostprijs � 100,00 is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede ervaring

ze doen de reparatie zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Wat je van een Mercedes dealer mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook in de garage werken sterren

Ik kwam voor een kleinigheid. Werd groots geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo wil iedereen het ervaren

Kwam toevallig bij wensink in Arnhem terecht, en heel prettig te woord gestaan door Michiel. Heel transparant, en n was zo geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
6

De auto is nog niet in ons bezit,

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
8

Top Garage

Top Garage

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Ik wil mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de geweldige service die ik heb mogen ontvangen bij jullie. Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering van mijn auto is alles perfect verlopen. Theo, Eelco, de dame bij de balie, en Stephan in de werkplaats hebben allemaal bijgedragen aan een zeer positieve ervaring. Theo en Eelco hebben me uitstekend geholpen tijdens het aankoopproces en gaven me het gevoel dat ik in goede handen was. Hun deskundigheid en klantvriendelijkheid maakten het verschil. Ook de dame aan de balie verwelkomde me altijd hartelijk en professioneel. Stephan in de werkplaats zorgde ervoor dat alles technisch tot in de puntjes verzorgd was, zodat ik met een gerust hart de weg op kon. Ik ben ontzettend blij met de auto die ik bij jullie heb gekocht en heb er alle vertrouwen in dat ik op jullie kan blijven rekenen voor een uitstekende service in de toekomst. Dank jullie wel voor alles!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.