Filters

10

Geweldig.

Mijn ervaring met Wensink Doetichem is altijd goed de service en het personeel staat altijd direct voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Graag ontvang uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden

De ervaring van de dienstverlening kan ik nog niet duiden, eerst moet ik weten welke werkzaamheden uitgevoerd zijn en dan nog de nodige kilometers maken voor een beoordeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Duidelijke uitleg wat voor onderhoud ze plegen met eventuele bijkomende kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Geen opmerking

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en kundig

Zoals hierboven beschreven

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en proffesioneel

Fijne ennvertroude ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, met uitzondering van afspraak email

Het enige minpuntje is de bevestigingsemail van de afspraken gemaakt met de serviceafdeling. In de email stond GEEN leenfiets. Terwijl bij de serviceafdeling wel netjes was genoteerd WEL een leenfiets.

  • Aanbevelen? Ja
9

Niets negatiefs te melden.

Ik ga ervan uiit dat de auto weer tiptop in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf met een hele fijne verkoper

Ben er inmiddels al 16 jaar klant en dat bevalt mij heel erg goed. Heb daar inmiddels al mijn vijfde auto gekocht top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle reparatie van lekke band

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkheid op eerste plaats!

14 jaren zijn er verstreken sinds we klant zijn bij Wensink Mercedes-Benz. We rijden met de 5e Mercedes-Benz en na ook 3 Smart's is een afgewogen oordeel wel op zijn plaats. Het eerste is dat problemen altijd op een adequate manier aangepakt en opgelost zijn, ook in financieel opzicht. De telefonische bereikbaarheid werd een tijd centraal geregeld en dat was niet bepaald een vooruitgang. Dat had lange telefonische wachttijden tot gevolg dat weer leidde tot irritatie. Inmiddels is Wensink weer gewoon per vestiging telefonisch te bereiken en dat is helemaal top! Het tweede is de altijd klantvriendelijke ontvangst bij vestiging Harderwijk. De koffie stond ook nu weer klaar en kreeg ik ruim de tijd om te genieten van het mooie snoepgoed dat stond opgesteld. Het blijkt passen en meten met het showen te zijn, ook buiten is de ruimte krap bemeten. Er is voldoende keus. Mercedes-Benz heeft zo zoetjes aan alle niches gevuld. Je hoeft je niet te vervelen. Ondertussen kwam de Servicemanager langs voor overleg en advies. Na een aanvaardbare wachttijd kreeg ik van Servicemanager de boodschap dat de auto weer voor mij klaar stond. De factuur werd aan mij uitgelegd zodat op eventuele vragen direct antwoord gegeven kon worden. Ja, zo hoort het! Vandaar voor Wensink- Harderwijk een beoordeling met 5 sterren! Da's aangenaam!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

Prima geregeld. volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede Service

Afspraak voor terugroepactie, netjes uitgevoerd. Tevens nog extra service actie uitgevoerd aan de knoppen van de ruitbediening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Top service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Het is direct besteld en even later gebracht prima

  • Aanbevelen? Ja
9

goede ontvangst en afhandeling

Vriendelijke ontvangst, wat lange wachttijd voor het up-daten van het navigatiesysteem. Bijzonder: vele automerken hanteren andere financiele voorwaarden.

  • Aanbevelen? Ja
3

Grootste vergissing ooit , aanschaf Mercedes benz S400 bj 20200

S klasse gekocht bj 2020 Ophalen vluwelen doek over de auto . Uitleg over de outo computer enz matig . Veel geld betaald plus extra betaald voor 2 jaar garantie,auto krijgt beurt voor ophaalmoment. Kom thuis laat de auto zien en er bleek gelijk al dar de wielkasten binnenzijde los zaten beschermkap boven op motor was kapot en gelijmd en lag er los op! Bumper voorzijde zat los en niet strak op een lijn . Schakelaar achter voor trekhaak zat helemaal los . Stoelverwarming achter defect. Trekhaak klap soms niet uit bij overhalen Schakelaar. Verlichting te hoog afgesteld. Trillingen in auto en stuur. Auto radio valt uit constant Dab radio. Banden voor gekupt enz enz Na 2 x terug te zijn geweest voor klachten verhelpen zou hij goed zijn. Oja had ook even gezegd dat er een spijker r a achter in de band zit-als ze daar ook even willen naar kijken. Dit is natuurlijk mijn pakkie aan. Maar ze belden mij op om te vragen waar de spijker zat . Wat ook heel treurig was dat het oliepijl minimaal stond ( ja net beurt gehad ) Haalhem vandaag weer op . Diverse punten werden niet uitgevoerd omdat dit niet mocht van meneer we nsink -zoals radio valt continue uit en ander dingen ,auto is van 2020 werd gezegd het is niet anders Dus rij weg bij wensink zwolle gaat bij Apeldoorn lampje branden olie te veel er in!!! Hadden ze even bijgevuld - jawel 1 liter teveel er in. Weer bellen met zwolle enz enz wachten wachten doorverbinden . Uiteindelijk heb ik zelf voorgesteld om de auto in Apeldoorn bij Wensink te brengen voor olie uit laten halen! 1 liter ! Staat hij bij Wensink op de brug , zie ik tot mijn grote verbazing dat de spijker er nog in zat. Om lang verhaal kort te maken -ik word er erg verdrietig van . Oja de draagarm recht voor hebben ze ook vernieuwd. Wensink Apeldoorn was is super over tevreden .

  • Aanbevelen? Nee
10

gewoon goed gedaan

goed

  • Aanbevelen? Ja
3

Jullie kunnen het probleem niet oplossen.

Het motor lampje brand geel. Bij een dealer in Hongarije is er een nieuwe censor ingezet kosten 1200 euro met 2 jaar garantie. na een maand ging het lampje weer branden. bij jullie geweest, probleem zou opgelost zijn. Daarna weer diverse keren geweest. Toen was het ineens iets anders kosten 400 euro. na een paar weken lampje ging weer branden. Mijn auto is toen ruim een week in jullie werkplaats geweest. Nu zou het liggen aan de inspuiting van de adbleu. Ik geloof er allemaal niets van. Mijn vertrouwen is totaal weg bij Wensink.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig, zowel de uitleg van de voordelen van een hybride Kia.

De heer T. Kuiken in Leeuwarden heeft ons duidelijk overtuigd over Kia Niro die we hebben verkocht. Geweldig en de service en de tijd die aan ons besteed werd was in 1 woord geweldig

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Afspraak stond gepland 1300! Zou er op wachten! 1245 sleutel afgegeven. Monteur heeft nu pauze! Moet ook gebeuren. 1320 telefoontje, waar staat de auto. Heb ik bij receptie doorgegeven. Om 1420 komt receptie : hij is bijna klaar , maar ruitenwissers moeten vervangen worden. Heh, heb ik zelf een maand geleden gedaan, hoe kan dat? Ooh, hij is zo klaar. Nog 45 minuten moeten wachten... Al met al. ja is minder. Maar de koffie is verder goed, mooie showroom en Stijn van Veelen is gewoon een kanjer!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle correct service

Een afspraak was snel gemaakt. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. De servicebeurt was snel gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Voor een apk een bezoek gebracht aanneemt garage. Goed geholpen door de medewerker en een prima uitleg gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

over 5 jaar - mercedes rijden - redelijk tevreden.

deze onderhoudsbeurt goed geregeld. vorige onderhoudsbeurt niet juist geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.