Filters

1

Onvoldoende capaciteit/gretigheid om problemen te analyseren/op te lossen.

Mail aan leasemaatschappij. Afgelopen vrijdag (16-8-2024) is mijn auto op locatie Nijmegen geweest voor onderhoud en reparatie. Het probleem van de bank is opgelost echter het probleem van verbruik slechts bereik niet. Ze konden niets vinden. Als verklaring voor het verhoogde verbruik werd als argument weersomstandigheden en ander rijgedrag aangevoerd. Met alle respect dit gaat er bij mij niet in. De auto verbruikt sinds vorig jaar oktober extreem meer energie. Ook nu de temperaturen wat hoger zijn gaat het verbruik nauwelijks omlaag. Het verschil met vorig jaar zomer praat je over 4 á 5 kW/100km dat is een afwijking van meer dan 20% !!!! Je kan zelf wel uitrekenen wat dit betekend voor het rijbereik. Ik heb ook nog wat naslagwerk gedaan en testresultaten opgezocht. Het gemiddeld verbruik van dit type EQS zit tussen de 19,9 � 22kW/100km. Dit is het verbruik dat ik zelf ook heb gemeten tot en met oktober vorig jaar. Kortom schakel aub iemand in die echt verstand heeft van elektrische auto s want in Nijmegen zit die expertise niet. Vervolgens wordt gevraagd om onderstaande enquête in te vullen. Dit doe ik nu nog maar even niet. Mijn contactpersoon bij de leasemaatschappij heeft dit teruggekoppeld naar dealer. Daarna niets meer vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Redelijk tot goed

Bij onze nieuwe auto 250B e zit een Duitse gebruiksaanwijzing. Gevraagd of het mogelijk is een Nederlandse gebruiksaanwijzing te ontvangen. Wordt navraag gedaan en ook de evt kosten daarvoor. Dat vindt ook onacceptabel, betalen voor een gebruiksaanwijzing. Dat is niet wat ik gewend ben bij een autobedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima onderhoudsplan

Goede jarenlange ervaring met het onderhoud bij Wensink.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service

Uitstekende serviceverlening en een probleem adequaat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer service en klantgericht, optimale service!

zoals altijd een bijzonder plezierig contact. zeer professioneel maar bovenal aangenaam. De doelstelling van het team om een zeer klantgerichte prestatie te leveren is wederom gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
5

Moeilijke communicatie

Verbazing bij mij omtrent onderhoudscontract: de baliemedewerker vertelde mbt mijn onderhoudscontract comfort, deze anders geworden was terwijl op de website het onderhoudscontract staat zoals we afgesproken hebben. Bijvoorbeeld gaf hij aan dat vervangen van lampjes er niet in zat terwijl in het onderhoudscontract dit wel staat. Dan vraag ik mij af of alles wat in het contract staat wel uitgevoerd wordt. Verder verbaas ik mij erover dat er jarenlang geen ruitenwisserblad achter vervangen wordt en nu 2 jaar achter elkaar, hoe kan dat?

  • Aanbevelen? Ja
5

Slecht afgeleverd

Niet het Mercedes niveau

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie service/uitleg bij aflevering auto.

Goeie aflevering. Auto was heel mooi gepoetst etc.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service en begeleiding

Goede voorlichting bij verkoop. Zeer professioneel en vriendelijk. Snel antwoord via email en mobiel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen

Goede service snel en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Kwam hier vroeger al ivb met mijn werkgever voor de vrachtwagen, was toen al een goede garage, contact met de monteurs was altijd naar tevredenheid, dat is met de camper niet anders,, daarom 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Alles is weer naar wens verlopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Onverwacht defect aan sensor bandenspanning snel en adequaat verholpen

-

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstelling

Bij het maken voor de afspraak van de jaarlijkse onderhoudsbeurt meldde ik dat het lampje "storing motormanagement" brandt. Daarnaar zou worden gekeken bij de desbetreffende beurt, die ongeveer 2 weken later zou worden uitgevoerd. Toen ik de auto nadat die beurt was gegeven afhaalde werd mij medegedeeld dat de distributieketting vervangen moest worden. Naar aanleiding daarvan heb ik mij een beetje in dat onderwerp verdiept. Daarbij is mij duidelijk geworden dat dat voor het motortype in onze Mercedes na ca. 200.000 km niet ongebruikelijk is. Ook is mij duidelijk geworden dat wanneer je rijdt met een auto waarvan de distributieriem vervangen moet worden je het risico loopt dat de motor wordt "opgeblazen". De grote beurt is uitgevoerd op 16 september 2024. De vervanging van de distributieriem kon pas plaatsvinden 10 oktober 2024, meer dan 4 weken later. Ik verwijt uw bedrijf het volgende: 1) Bij de jaarlijkse beurt in september 2023 bij km-stand 204.664 km had ik al gewaarschuwd kunnen worden dat deze vervanging er zat te komen. 2) Dat er niet meteen bij het maken voor de onderhoudsafspraak dit jaar n.a.v. het motormanegementsprobleem is doorgemeten. Zou dit wel zijn gebeurd dan hadden op dat moment de betreffende onderdelen al besteld kunnen worden en zou de vervanging van de distributieketting in een keer tegelijk met de beurt hebben kunnen plaatsvinden i.p.v. 4 1/2 week later. 3) Dat we gedurende die 4 1/2 week geen gebruik hebben kunnen maken van onze auto. 4) Dat we de periode tussen het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt dit jaar en het uitvoeren daarvan hebben ge- reden met onze auto terwijl dat niet verantwoord was.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettige benadering / behandeling

Prettige behandeling / benadering , behandeld al een waardige klant. Zowel bij het maken van de afspraak , het brengen van de auto als bij de afhandeling bij het ophalen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

Een prettige ervaring bij de levering van de auto, erg behulpzaam bij de uitleg van alle nieuwe opties van de auto. Ook werd ik netjes opgehaald vanaf het adres waar ik de vorige auto had ingeleverd. Prettig persoonlijk contact wat het gevoel geeft dat je gewaardeerd wordt. Naast deze levering kom ik zeker terug voor alle onderhoudsbeurten. Echt een aanrader wanneer je een nieuwe auto wilt aanschaffen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service.

Probleem wat ontstond na aankoop ander auto, was snel en vakkundig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

vervanging voorruit

netjes uitgevoerd ruit verd vervangen ivm krassen op de ruit bij aankoop

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed, duidelijk en vriendelijk.

Vriendelijk personeel. Heb vertrouwen dat mijn Mercedes met hoge standaard en volgens fabrieksvoorschriften wordt onderhouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wordt altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Altijd eerst overleg voordat er wat wordt uitgevoerd. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
2

Matig

4e bezoek in 4 maanden waarvan 3 bezoeken voor herstel/reparatie. Klantvriendelijkheid staat hier niet hoog in het vaandel. Je wordt niet van harte welkom geheten, sterker nog als je binnenkomt kijken ze je niet eens aan. Werkzaamheden worden niet toegelicht mits je er zelf omvraagt.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet wat ik gewend ben

Mijn auto weggebracht voor APK en Beurt, na 2 uur gebeld met wat er vervangen moet worden. Helemaal top. Totdat ik vroeg om mijn distributie riem niet vervangen moest worden. Dit was niet gezien maar moest inderdaad gebeuren. Maar dan zou mijn auto niet dezelfde dag klaar zijn maar misschien wel donderdag. Nou ok het is wat het is. Alleen moet ik vervolgens zelf achter aan want ik hoor niets meer. En de vestiging neemt niet op krijg een 06 voicemial. Via de Wensink app een whatsapp gestuurd die mij ook niet verder konden helpen uiteindelijk iemand gesproken en toen bleek ea tegen te zitten waardoor de auto vrijdag pas klaar was. Heb begrip dat dingen langer duren en er onvoldoende bezetting is. Maar niet voor het feit dat de auto historie niet bekend is en de communicatie zo moeizaam is. Dit was een tegenvaller ben het heel anders gewend van de Firma Wensink

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden

Prima geholpen, goed meegedacht en zeer tevreden met de nieuwe Sprinter

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en snel geregeld

Alles conform degemaakte afspraak en de service en dienstverlening waren weer top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service

hele fijne service , fijne adviseurs

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.