Filters

7

Een betere voorbereiding

Met de proefrit en verkoop goed geholpen. 1,5 week later kwamen we de auto halen. De verkoper was niet goed voorbereid. Hij wisselde ons om met verschillende klanten. De auto stond klaar in de garage, wij zagen de auto staan. Toen wij er waren werd de auto midden in de garage gezet met een doek erover heen. Wat een surprise. Ik snap dat men het druk heeft, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad. Het is voor ons een hoop geld dat we uitgeven voor een auto. Verder is de auto helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top onderhoud, lokatie onder de maat

Zoals altijd werd het onderhoud perfect uitgevoerd Balie medewerker vriendelijk Maar nu een duidelijk min punt Sinds het verplaatsen van de garage kreeg ik echt een gevoel mijn onderhoud aan de auto te hebben laten uitvoeren bij een beun de haas De auto werd gehaald Geen verder contact mogelijk met eventueel de monteur De wacht omgeving niet fijn Hopelijk is de nieuwe lokatie snel klaar Dit viel echt tegen Als je wacht tijdens de beurt beveel ik niet deze lokatie niet aan Daar het hopelijk tijdelijk is zal ik een positieve beoordeling geven Dit gezien het goede onderhoud en de vriendelijke medewerker die aanwezig was

  • Aanbevelen? Ja
10

goed zoals ik gewend ben

gemakkelijk om af te spreken voor onderhoudsbeurt en APK. Afspraken zijn nagekomen, vriendelijke mensen en goede service. Geen punten die nog verbeterd zouden moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kan beter.

Wanneer je op 8 augustus 2024 een afspraak maakt voor 22 oktober 2024 dan verwacht je dat vóóraf even gekeken wordt wat er moet gebeuren. Op 8 augustus had ik verzocht om de twee voorbanden te vernieuwen met hetzelfde merk/type met MS en Alpinsymbool. (Zijn niet meer winterwaardig). Op 22 oktober wordt ik gebeld dat de banden niet voorradig zijn. grgrgrgrgrg. Banden zijn inmiddels besteld en zullen later worden gemonteerd. Ik moet hier dus weer extra voor terugkomen. Ook de prijs van de banden is niet normaal. Bij Euromaster afgerond � 200,00 per band. Bij Wensink ruim � 300,00 per band. Dit moet beter kunnen. Ik heb 2 auto's bij jullie in onderhoud. U begrijpt wel dat ik voor banden nooit meer terugkom bij Wensink. Het overige groot onderhoud/APK, voor zover ik kan constateren, is correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect geholpen, zeer goede service!

Zeer goed geholpen door uw medewerker Tjeerd in de locatie Leeuwarden. Erg content mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie, snel geholpen

prima, overal aan gedacht. Ben alleen in Arnhem geweest, niet in Elst

  • Aanbevelen? Ja
6

Was directeur van de onderneming weet niet welke monteur waarvoor bij jullie is geweest

Wil graag dat jullie mijn mail adres uit dit bestand halen

  • Aanbevelen? Nee
8

Prettig & professioneel.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Update navigatie

Helaas gooit de update alles in de war werkt dus niet Oude simkaart teruggezet en hij doet hetweer Kom hem volgende week terug brengen Het aan en uit zetten werkt ook niet Meer mensen problemen met update Ford B max

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstellend

Na storings melding in Frankrijk is auto in overleg met wensink door Euro cross naar Drachten gebracht. Diagnose gepland op 9 oktober . Helaas waarschijnlijk door drukte na diverse telefoontjes 11 oktober op de hoogte gesteld van het probleem, ben op verzoek direct naar Drachten gegaan om een aantal documenten te tekenen de onderdelen zouden maandag aanwezig zijn en gemonteerd worden. Helaas door drukte hoorde ik weer niets zelf gebelt ,waarschijnlijk morgen vervolgens wordt ik gebeld of de accu ook vervangen mocht worden deze zou slecht zijn hier heb ik mee ingestemd dan zou de auto klaar zijn. Volgende dag weer telefoon er zijn 2. Terugroep acties deze moeten uitgevoerd ik zeg oke wanneer is hij klaar morgen avond wordt er gezegd helaas dus niet. Vrijdag 18 oktober wordt ik gebeld de auto staat om 16.00 uur klaar . Ik kom de auto halen reken even snel ruim 2200,00 euro af bedank voor de service en wil met de auto wegrijden maar helaas storingsmelding op het dashboard luchtveering staat scheef. Bij de receptie is meneer Geert ineens minder vriendelijk en zegt daar hebben wij geen tijd voor ze wisten van deze storing maar niets met mij overlegd terwijl ik de man wel 6 keer heb gesproken over de auto ,conclusie ben 2 weken aan het lijntje gehouden auto deels gerepareerd en zoek het nu maar uit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede ervaring ,zoals gewend zijnde.

Prima en correct .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Voor de zoek geraakte auto sleutel een nieuwe sleutel besteld, volgens afspraak nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant.

Goede service. Klantvriendelijk. Komen de afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top, keurig en nette service!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Volledig maar wens

Deskundig en mijn wensen snel hedaan

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er moest een up-date plaats vinden. Dat is gebeurd. Maar toen ik wegreed ontdekte ik dat ik met MpH reed en niet met km. Ik ben ergens gestopt, gekeken of ik het kon verhelpen, en toen gebeld of ik nog langs kon komen. Dit kon niet, want het was te druk. En er werd mij min of meer verweten dat ik de auto in het buitenland had gekocht! Ik had verwacht dat ik nog een keer benaderd zou worden, met de vraag of het gelukt is om de boel weer aan te passen...... Dus niet, alleen dit mailtje.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima zoals altijd

snel en efficient

  • Aanbevelen? Ja
4

Te lang wachten

Bande besteld datum en tijd afgesproken,waren de banden zoek

  • Aanbevelen? Nee
7

Goede service en deskundigheid maar te hoge prijs

Wensink Lelystad is een prettige garage. De ontvangst en de communicatie over te nemen maatregelen is prima. Voor zover ik kan beoordelen is de kwaliteit van de uitvoering ook prima. Van de prijzen in een merkgarage sla je tegenwoordig echter stijl achterover.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Na een teleurstellende mededeling werd er door de baliemedewerkster ( SANNE ) goed meegedacht en adequaat gereageerd op niet verwachte problemen bij de apk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige garage met kundig personeel

Voor het eerst bij deze garage en ik kon snel terecht. Goede communicatie over het probleem, de auto had een niet eenduidige storing. Prettig en deskundig personeel. Bij ophalen van de auto goede uitleg gekregen wat er allemaal gedaan en uitgevoerd was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Vriendelijk ontvangst en zonder problemen afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed en snel geholpen en volgens afspraak uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super netjes

Netjes, vriendelijk en vakbekwame monteurs idem op de werkplaats receptie

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snel en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.