Filters

10

Zeer goed

Fijne ontvangst en afhandeling. Rustig mogen rondkijken in de showroom. Daarna informatie gekregen over de Ford Puma. Twee proefritten gehad en we waren helemaal verkocht.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onprofessioneel en duur

Afspraak gemaakt en uitgelegd wat er gedaan moest worden, Daarna werdt ik gebeld omdat ik moest uitleggen wat er gedaan moest worden, de volgende dag aan de balie moest ik uitleggen wat er gedaan moest worden. Dit gaf geen gevoel van kennis en kunde. De wachtruimte heeft minimale aankleding met flikkerende TL balken, De factuur is niet gespecificeerd in kosten (kosten artikel en kosten arbeidsduur), Factuur was erg hoog voor een zeer simpele reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel matig

Het heeft mij enorm veel tijd gekost om een kleine factuur gecrediteerd te krijgen. Notabene een factuur van begin augustus. Meermaals moeten bellen en 2 x moeten mailen. Factuur daarnaast ook nog fysiek langs gebracht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Vlotte bandenwissel, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig en netjes geholpen

Goed overleg voor maken afspraak, op tijd weer gereed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

In tegenstelling tot vorige bezoeken was de ontvangst clientvriendelijk en behoefte niet lang gewacht te worden.

  • Aanbevelen? Ja
9

in een woord Top!

Goed contact, goed advies en zeer vriendelijk te woord gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd

Altijd al met de Ford lease wagens klant geweest bij Ford Wensink. Nu ben ik gepensioneerd en heb een een Ford Kuga aangeschaft. Voor het onderhoud van deze wagen heb ik wederom gekozen voor Ford Wensink vanwege de goede ervaringen in het verleden. Ook nu weer heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Vriendelijk, eerlijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Kon wachten ,koffie gedronken

  • Aanbevelen? Ja
4

Continu slechte ervaringen met 2 Ford's sinds ze overgenomen zijn door Wensink

Met onze 2 Fords hebben we sinds de overgang van Schurer-Kamphuis naar Wensink alleen maar slechte ervaringen gehad. Slecht en onjuist advies (banden versleten -> geen advies, gebroken veer van 13 jaar oud -> maar 1 veer vervangen). Haastige reparaties, onvolledige beurten, fouten in facturen, geen klaarmeldingen.... de lijst gaat door en door. Bovendien zijn ze erg slecht bereikbaar (nemen de telefoon nauwelijks op). Ik heb al eens met een toenmalige bedrijfsleider om de tafel gezeten die aangesteld was om de kwaliteit te verbeteren en hij gaf toe dat ze deze problemen herkenden en daar zou hij mee aan de slag gaan. Wensink heeft nu tijd genoeg gehad om hun service en kwaliteit op orde te brengen maar het lukt ze niet. Wij zijn bijna toe aan onze 5e Ford maar we zijn er helemaal klaar mee.

  • Aanbevelen? Nee
9

Heel fijn

Netjes geholpen, duidelijk volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd uitstekende behandeling

Prima ontvangst, vervolgens altijd prima koffie en daarna uitleg wat er gebeurd is met de auto. Ook altijd netjes geleverd voor de deur met een wasbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn auto-onderhoud verliep perfect! Alles werd nauwkeurig nagekeken, ik kreeg duidelijke uitleg, e

Mijn auto-onderhoud verliep perfect! Alles werd nauwkeurig nagekeken, ik kreeg duidelijke uitleg, en de service was snel en betrouwbaar � mijn auto rijdt weer als nieuw!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mijn A-klasse maakte geen contact met de Mercedes Me App. Na de update van software is dit verholpen. Dit is door Wensink Emmen snel gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct benadert en geholpen

De opdrachten -apk -onderh.beurt -banden wissel(23-10) -gebeld van te voren ivm vervanging remschijven- blokjes

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en compleet

Zeer vriendelijke en deskundige hulp ontvangen. Auto rijdt heerlijk. Kia is een mooie en zeer complete auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter bestaat niet

Zeer goede service , maar is al jaren bekend.!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben niet geweest!

Mijn auto is thuis opgehaald en weer teruggebracht door de automonteur. Dit is een geweldige service. Beurt en APK verliepen helemaal probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
7

Een betere voorbereiding

Met de proefrit en verkoop goed geholpen. 1,5 week later kwamen we de auto halen. De verkoper was niet goed voorbereid. Hij wisselde ons om met verschillende klanten. De auto stond klaar in de garage, wij zagen de auto staan. Toen wij er waren werd de auto midden in de garage gezet met een doek erover heen. Wat een surprise. Ik snap dat men het druk heeft, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad. Het is voor ons een hoop geld dat we uitgeven voor een auto. Verder is de auto helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top onderhoud, lokatie onder de maat

Zoals altijd werd het onderhoud perfect uitgevoerd Balie medewerker vriendelijk Maar nu een duidelijk min punt Sinds het verplaatsen van de garage kreeg ik echt een gevoel mijn onderhoud aan de auto te hebben laten uitvoeren bij een beun de haas De auto werd gehaald Geen verder contact mogelijk met eventueel de monteur De wacht omgeving niet fijn Hopelijk is de nieuwe lokatie snel klaar Dit viel echt tegen Als je wacht tijdens de beurt beveel ik niet deze lokatie niet aan Daar het hopelijk tijdelijk is zal ik een positieve beoordeling geven Dit gezien het goede onderhoud en de vriendelijke medewerker die aanwezig was

  • Aanbevelen? Ja
10

goed zoals ik gewend ben

gemakkelijk om af te spreken voor onderhoudsbeurt en APK. Afspraken zijn nagekomen, vriendelijke mensen en goede service. Geen punten die nog verbeterd zouden moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kan beter.

Wanneer je op 8 augustus 2024 een afspraak maakt voor 22 oktober 2024 dan verwacht je dat vóóraf even gekeken wordt wat er moet gebeuren. Op 8 augustus had ik verzocht om de twee voorbanden te vernieuwen met hetzelfde merk/type met MS en Alpinsymbool. (Zijn niet meer winterwaardig). Op 22 oktober wordt ik gebeld dat de banden niet voorradig zijn. grgrgrgrgrg. Banden zijn inmiddels besteld en zullen later worden gemonteerd. Ik moet hier dus weer extra voor terugkomen. Ook de prijs van de banden is niet normaal. Bij Euromaster afgerond � 200,00 per band. Bij Wensink ruim � 300,00 per band. Dit moet beter kunnen. Ik heb 2 auto's bij jullie in onderhoud. U begrijpt wel dat ik voor banden nooit meer terugkom bij Wensink. Het overige groot onderhoud/APK, voor zover ik kan constateren, is correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect geholpen, zeer goede service!

Zeer goed geholpen door uw medewerker Tjeerd in de locatie Leeuwarden. Erg content mee!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.