Wensink Emmeloord, Frank, heeft ons een prachtige auto verkocht. Op een donderdag komen kijken naar een auto, Frank nam de tijd voor ons en we mochten direct testen. Diezelfde middag om tafel gezeten en nog nooit zo snel een mooie deal gesloten. Via app en mail goed op de hoogte gehouden en verrast dat we de volgende dag de auto al mochten ophalen. Frank, enorm bedankt voor de hulp en tijd die je voor ons nam. We rijden met veel plezier in onze nieuwe auto!
Goedemiddag Tarik en Charlotte, Bedankt voor jullie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat onze verkoper jullie zo goed en persoonlijk heeft geholpen, en dat alles zo snel en soepel is verlopen. We geven de complimenten met plezier aan hem door. Gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst met jullie nieuwe auto! Shirley van Wensink
De eerste rij ervaring uitstekend, aflevering ook goed geregeld alleen bij eerste wasbeurt 3deukjes motorkap, en deukje dak heb daar over gebeld maar daar werd niet veel gedaan .Miste nog een luidsprekerset in plafond die kon op koste wensink Emmen bestellen bij Mercedes in de buurt waar ik woon.Heb de deukjes laten herstellen op eigen kosten (300 euro).Heb nu puntgave auto waar ik heel blij mee ben.Grtjes Peet van Vliet Maasland
Goedemiddag Pieter, Bedankt voor uw beoordeling en het vertrouwen dat u al meerdere keren in ons heeft gesteld. Fijn om te horen dat de rijervaring en aflevering naar wens waren, en dat u blij bent met uw auto. We vinden het jammer dat de afhandeling van de schadepunten en het ontbrekende luidsprekers niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Dat had zorgvuldiger gekund, en dat nemen we mee als aandachtspunt. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
“Ik ben zeer ontevreden over de wijze waarop mijn storing is afgehandeld. Ondanks dat ik vooraf heb aangegeven dat de storing waarschijnlijk met een eenvoudige reset verholpen kon worden, werd er zonder overleg een sleepwagen gestuurd. Bij aankomst bij Wensink Arnhem stond er wel een leenauto klaar, maar er is geen moeite gedaan om de auto direct uit te lezen of een duidelijke diagnose te stellen. Een dag later kreeg ik de auto terug, zonder heldere uitleg over de oorzaak van de storing. Dit alles getuigt van gemakzucht en een gebrek aan klantgerichtheid, iets wat ik niet verwacht van een merk als Mercedes-Benz.”
Goedemiddag Harrie Timmermans, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen goed dat u ontevreden bent over hoe de storing aan uw auto is afgehandeld. Als u vooraf heeft aangegeven dat het mogelijk om een eenvoudige reset ging, dan hadden we zorgvuldiger kunnen overleggen voordat er een sleepdienst werd ingeschakeld. Ook het ontbreken van een heldere diagnose en toelichting bij het ophalen van uw auto is niet zoals het hoort. Dat is niet de klantgerichtheid en service die wij willen bieden. Uw ervaring nemen we serieus en we zullen dit intern bespreken met het team in Arnhem. Excuses voor het ongemak, Shirley van Wensink
Jammer dat wat is besproken is met de aflevering niet geleverd is zoals de matten en de rubber voor de voorste linker zijraam en is de auto zoals wij dat voor die tijd gezien had ook zo afgeleverd. Het interieur hebben we zelf moeten schoonmaken ( vingervlekken bij de rechter zonneklep. Wij hopen uiteraard dat nog geleverd en gemaakt zal worden ook daadwerkelijk zal gebeuren, namelijk de rubber voor de voorste linkerzijraam en twee nieuwe auto matten. Het gaat wel om een paar duizend euro toch en daar zit de afleveringskosten ook bij in.
Goedemiddag Petrus Soumokil, Bedankt voor jullie beoordeling. Vervelend om te horen dat de auto niet geleverd is zoals jullie voor die tijd gezien hadden. Ook jammer dat de auto niet niet volledig schoon was en jullie dit zelf hebben schoon gemaakt. Wij zullen uw beoordeling bespreken met de verkoper en zijn leidinggevende mogelijk ontvangen jullie nog contact in de komende dagen om dit te bespreken. Fijn dat jullie ons als nog aanbevelen, wij hopen dat jullie als nog veel rijplezier ervaren in jullie nieuwe auto! Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Dit is mijn 4e Kia en ben heel te vreden
Goedemorgen R. Chinnoe, Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over het gebruik van Kia, en dat wij u hebben geholpen aan uw 4e Kia. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Onze eerste keer bij Kia Wensink Heerenveen was meteen al goed. Vriendelijk ontvangen en namen de tijd voor ons, wij die alleen nog maar aan het oriënteren waren. De 2de keer dat we kwamen werden we herkend door dezelfde verkoper en uiteindelijk hebben we de Kia EV 3 gekocht en zijn tot nu toe erg tevreden over de auto. Moesten even wennen want we stapten over van een VW ID.4 naar de Kia.
Goedemorgen John en Yvonne, Bedankt voor jullie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie je vanaf het eerste moment welkom voelden, ook al waren jullie toen nog aan het oriënteren. Mooi dat jullie uiteindelijk voor de EV3 hebben gekozen en dat die tot nu toe goed bevalt. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Uitstekend advies en begeleiding door dhr Raymond Hendriks van Wensink Groningen.
Goedemorgen Ronald Eimers, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo goed bent begeleid door onze verkoper en dat dit heeft gezorgd voor een zeer goeie ervaring. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Afspraak gemaakt om een storing te laten beoordelen. Nadat de diagnose snel gesteld was boden ze aan om het gelijk te verhelpen. Iets wat toch nog twee uur in beslag nam. Het probleem was daarmee gelijk opgelost!
Goedemiddag Edwin, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u prettig bent ontvangen, snel geholpen bent en dat het probleem direct is verholpen. Mooi dat we het zo efficiënt hebben kunnen oplossen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Erg vriendelijke mensen wie je daar helpen. Keuren koste 49,00 euro en vindt dit niet echt duur. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.
Goedemiddag Toon, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u ons aanbeveelt, fijn dat wij u vriendelijk hebben geholpen en dat u tevreden bent met de kosten van de APK. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Goed geholpen en geluisterd naar mijn klachten, auto stond bij afhalen keurig gewassen klaar.
Goedemiddag Tom, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u prettig geholpen bent en dat er goed geluisterd is naar uw klachten. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Klantonvriendelijk van de medewerker.
Goedemiddag Andries Lubach, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u een klantonvriendelijke ervaring heeft gehad met een van onze collega's. Wij zullen uw feedback delen met zijn leidinggevende. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren! Shirley van Wensink
Snel geholpen nadat er fout was geconstateerd na de bandenwissel door een andere partij. Actief meegedacht en ruimte gemaakt in de drukke agenda van de werkplaats.
Goedemorgen Akke, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat we snel konden schakelen en u actief hebben kunnen helpen na de fout van een andere partij. Mooi dat er ruimte was in onze planning om u direct verder te helpen. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Bandenwissel waar ik op kon wachten. Prima ruimte om even te werken of met andere klanten te praten. Wasbeurtje wordt ook erg gewaardeerd!
Goedemorgen, Bedankt voor uw fijne review. Goed om te horen dat de bandenwissel soepel verliep en u de wachtruimte als prettig heeft ervaren. Mooi dat ook het wasbeurtje werd gewaardeerd, graag gedaan! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Super netjes geholpen .
Goedemorgen Pascal, Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Fijn om te horen dat u zo netjes bent geholpen. We staan de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Bij het autorijden zelf kom je toch nog wel bepaalde dingen tegen die dan toch nog niet helemaal duidelijk zijn. Maar aldoende leert men.
Goedemorgen Fokke, Bedankt voor uw review. Fijn dat u goed en vlot bent geholpen met duidelijke uitleg. En inderdaad, al doende leert men! Mocht u nog vragen hebben, dan staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
we zijn prima geholpen
Goedemorgen Margret, Wat leuk om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe auto! Bedankt voor uw review en fijn dat u zo goed geholpen bent. We wensen u veel plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik moest naar Leipzig een dag nadat er een lampje ging branden. Het blijkt de NOX sensor te zijn. Deze wordt besteld en de volgende ochtend binnen een uur geplaatst. Prima service
Goedemorgen Ben, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Fijn dat we snel konden achterhalen wat er aan de hand was en het probleem vlot konden verhelpen, zodat u zonder zorgen naar Leipzig kon vertrekken. Precies zoals u mag verwachten! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Na bandenwissel trilt de hele auto. Morgen dus bellen om de wielen te laten balanceren.
Goed geholpen en snel opgelost.
Goedemorgen Marijke, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent en dat alles snel is opgelost. We staan de volgende keer weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik had problemen met allerlei lichtjes in het dashboard die bleven branden. Ik kon zonder afspraak langskomen. Het bleek een niet functionerende sensor te zijn. Er is onmiddellijk een nieuwe sensor ingezet waardoor de problemen waren verholpen
Goedemorgen Cees, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u direct terecht kon en we het probleem snel hebben kunnen oplossen. Mooi dat de nieuwe sensor alles heeft verholpen, zo bent u weer veilig op weg! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
prima
Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens was. We staan de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Er wordt goed duidelijk gemaakt welk onderhoud uitgevoerd moet worden. Vriendelijk personeel. Ik ben gebeld voor wat extra zaken. Ook goed. Mijn enige opmerking is dat als de auto gereinigd wordt dit dan ook 100% te doen. Tussen de stoelen was b.v. Niet gestofzuigd.
Goedemorgen Jos, Bedankt voor uw heldere en positieve review. Fijn dat u onze service en communicatie als prettig heeft ervaren. We waarderen uw feedback over de reiniging van de auto en nemen dit zeker mee om onze service nog verder te verbeteren. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Na lang zoeken de juiste auto gevonden bij Wensink. Prijs overeengekomen. Helaas bleek achteraf dat de auto nog in bezit was van een andere ( ontevreden) klant ivm een issue aan zijn eigen auto. Klant wilde de auto niet terug brengen. Verkoper Bobby Decendre heeft er alles aan gedaan om ons toch te helpen en tevreden te houden. Reageert goed op mail en appjes. Uiteindelijk een, bijna, gelijke auto gevonden via Bobby en deze ook gekocht. De eerste indruk was dus niet top, maar mede door Bobby uiteindelijk toch een Mercedes bij Wensink gekocht (ipv Audi Q6 Etron bij Pouw).
Goedemorgen Sander, Dank u wel voor uw uitgebreide en eerlijke review. Jammer dat de start wat stroef verliep, maar des te mooier dat Bobby het vertrouwen heeft weten terug te winnen en u alsnog heeft kunnen helpen aan een passende Mercedes. We geven uw compliment graag aan hem door! Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto, en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Super service als altijd
Goedemorgen Mike, Wat een fijne review, bedankt! Geweldig om te horen dat u onze service telkens als super ervaart. We helpen u graag weer bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Goed geholpen
Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent en tevreden bent over uw bezoek. We staan de volgende keer weer graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.