Filters

10

Vlot en zeer aangenaam

Er wordt vlot op mijn vraag gereageerd en krijg een compleet aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar en vriendelijk

x

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld

Werkzaamheden conform de planning in de drukke periode rond de feestdagen op tijd uitgevoerd. Compliment!

  • Aanbevelen? Ja
9

het is mij goed bevallen zoals het gegaan is

de afspraak maken is nog steeds moeilijk te maken (telefonisch) en dat vind ik jammer want ik houd zelf erg van de persoonlijke benadering, verder vind ik het super gelopen

  • Aanbevelen? Ja
3

Onprofessioneel

Na meerdere keren te zijn geweest voor een tweetal punten die opgelost zouden en moeten worden en dit helaas niet gelukt is krijg ik het idee dat de mensen in de werkplaats er of niet veel zin in hebben of de kennis missen. Mvg Alberts dakservice

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service

Snel geholpen, goed geinformeerd over wat er uitgevoerd is. Fijne wachtruimte met goede koffie. Uitermate vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service, uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid. Prijs voor de uitgevoerde werkzaamheden is hoog

  • Aanbevelen? Ja
8

In orde

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Extra sleutel geleverd

Bij de koop van de auto zat 1 sleutel, er zou nog een extra sleutel besteld en geleverd worden. Dit is zoals afgesproken gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte probleemoplossing en slechte interne communicatie

We hebben een nieuwe Citan gekocht. Deze geeft een storingsmelding van het brandstofsysteem. De auto start en rijdt echter wel goed. De garage vervangt telkens hetzelfde onderdeel (nu 3x gedaan), terwijl dit het probleem niet lijkt op te lossen. Bovendien verwisselt Wensink de storing van deze auto kennelijk met die van een andere nieuwe Citan van ons, omdat de factuur telkens aan een ander kenteken wordt gekoppeld. Kennelijk heeft Wensink niet door dat het telkens om dezelfde auto gaat, waardoor er geen historie van de auto wordt gelezen en waardoor telkens dezelfde aanpak wordt gekozen (die dus niet helpt).

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en vakkundig geholpen

Duidelijkheid en vakkundig geholpen, alleen het probleem met de navigatie is nog in onderzoek bij Mercedes Benz

  • Aanbevelen? Ja
8

Deze keer snel, op tijd en goed geholpen.

Eerdere ervaringen tijdens garantieperiode niet zo positief. Mijn laatste service en nu de jaarlijkse keuring veel beter geregeld. Duidelijk verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en vriendelijke service

Vriendelijk geholpen dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, wat je mag verwachten, gastvrij ontvangen.

Keurig geholpen, geen opdringere verkoper wel erg vriendelijk en geduldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en humor. Op de vroege ochtend

Vriendelijk en humor. Op de vroege ochtend. Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig, vasthoudend en service gericht

Top

  • Aanbevelen? Ja
5

Jammer van de service, fijne auto.

Allereerst kloppen de gegevens zoals op de site en Marktplaats vermeld staan niet. Het vermogen is 325 pk in plaats van 228. Ook heeft deze EV6 geen panoramadak, waarmee geadverteerd wordt. Telefonisch contact gehad met een medewerker in van de vestiging in Heerenveen. Die heeft ook de RDW site gecheckt, net als ik, en daar blijkt uit dat de gegevens bij het invoeren verkeerd zijn doorgegeven. Moet ik zelf aanpassen als de auto op mijn naam komt te staan. Vervolgens maak ik een testrit in Almere. Daarbij constateer ik een paar mankementen en geef deze door aan de verkoper. Zoals, het stuur staat bij rechtuit rijden iets naar links gedraaid, de banden voor zitten bijna aan de slijtindicator, de rechter ruitenwisser is slecht, en nog een paar kleine dingetjes. Deze zaken worden verholpen en na de onderhandelingen komen we tot een overeenkomst. De koop staat gepland op donderdag 19 december om 11:00 uur. Deze dag heb ik vrij genomen. Ik kom om 10:45 binnen en heb contact met de verkoper, maak het geld over rond 11 uur en dan probeert de verkoper de auto op mijn naam te zetten. Dat blijkt niet te kunnen omdat de auto bij Wensink op een verkeerd account staat of zoiets. Dat gaat de administratie regelen. Ondertussen legt de verkoper mij nog wat details uit, zitten in de auto en daar zie ik dat de auto niet "as new" is. Er zit een grote chocoladevlek in het handschoenenvak en verder ook her en der vlekken. We besluiten dit te compenseren met een keus uit de webshop ter waarde van ongeveer 60 Euro, Ook zit er geen Nederlandstalig instructieboekje bij. Na ongeveer 3 kwartier lukt het om de auto ten naam te stellen. Vervolgens rijd ik van het terrein af en voel dat de auto naar links trekt. Ik ga direct terug en dan gaat de auto op de brug om uitgelijnd te worden. De monteur verteld na terugkomst dat de voor en achtras uitgelijnd moesten worden. Om 14:15 rijd ik eindelijk naar huis. Conclusie: slechte service, maar wel een fijne auto.

  • Aanbevelen? Nee
9

TOP

Zeer Vriendelijk en duidelijk wat een verschil met Apeldoorn en Verkoper Fons zo zijn er maar weinig van TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Storing gelijk dezelfde dag opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Goed geholpen en te woord gestaan. Initieel ging er iets mis met de reden van de gemaakte afspraak, maar dit is door verkoper Jorgen Dragt zonder enig probleem verholpen. Nadien kon hij ons keurig te woord staan over private lease en de technische informatie over de Ford Kuga.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch s ochtends gebeld en kon meteen komen, dag voor kerst!

Zeer prettig. Goede communicatie, juiste artikel (lamp)was niet op voorraad, maar ik kon s middags terugkomen en het probleem was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Eens Ford altijd Wensink

2 minpuntjes. Lange wachttijden voor afspraak Almere; En je krijgt geen rapportje van de inspectiebeurten. Service en vakmanschap OK!

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is hier core business

Hier zijn problemen uitdagingen en wordt in samenspraak met de klant de uitdaging naar tevredenheid voor beide partijen opgelost. Het voordeel dat je een vaste klant bent en ook het volledige onderhoud bij Ford Wennink laat gebeuren. Niet alleen de werkplaats is top ook de mannen van de receptie zijn deskundig, meedenkend en servicegericht. Dank je wel Ronald en Thomas.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed 10+

winterbanden gekocht en ben heel tevreden over de service van Bert Winkel. Hij is heel klantgericht en weet veel te vertellen over het product.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.