Na de eerste Puma al zeer te vreden over jullie bedrijf .nu weer .de verkoop ging prima . 2 maal proefgereden andere Puma om te beslissen . Een compliment voor Yorick bull prima advies en verkoop ook rest personeel top
Goedemorgen Rene Mulder, Wat fijn om te horen dat u opnieuw zo tevreden bent over onze service en de aankoop van uw tweede Puma! Bedankt voor uw vertrouwen en het mooie compliment aan Yorick Bull, dat geven we graag door. Ook namens het hele team: dank u wel! Veel rijplezier gewenst en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Bij Wensink Harderwijk voel ik mij niet alleen als klant perfect behandeld, maar men geeft ook deskundig advies hoe je op de meest voordelige manier je Mercedes-Benz kunt onderhouden.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Wat fijn om te horen dat u zich bij Wensink Harderwijk zo goed geholpen en gewaardeerd voelt. Deskundig en eerlijk advies staat bij ons centraal, mooi dat dat zo wordt ervaren! Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Juiste behandeling vriendelijk personeel
Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u correct bent behandeld en vriendelijk bent geholpen door ons team. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Alles is goed uitgevoerd en ik heb vertrouwen dat de auto er weer een jaar tegenaan kan.. wel is er wederom preventief een knoopbatterij in de sleutel vervangen zonder dat de auto aangaf dat dit nodig was. Zon batterij kost nog geen euro en is nu voor 12 euro vervangen. Misschien een service dingetje maar voor mij niet nodig, zeker niet voor die prijs.
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen, fijn om te horen dat alles goed is uitgevoerd en u weer zorgeloos de weg op kunt. Dank ook voor uw feedback over de vervanging van de knoopbatterij. We begrijpen dat dit als overbodig kan aanvoelen, zeker als het niet is besproken. Uw opmerking nemen we mee om onze service nog transparanter en klantgerichter te maken. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Nadat wij tekennen hadden gegeven, dat wij belangstelling hadden voor een Mercedes GLA, mits wij een acceptabele prijs konden krijgen voor onze Mercedes, ontspon zich met de verkoper Michael een geanimeerd gesprek wat vlot resulteerde in een deal.
Goedemorgen Johannes, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat het contact met onze verkoper Michael zo prettig en vlot verliep, en dat u samen tot een mooie deal bent gekomen. Gefeliciteerd met uw Mercedes GLA en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Vriendelijk te woord gestaan, en goede geholpen zoals altijd!
Goedemorgen Robert, Dank u wel voor uw fijne beoordeling. Wat goed om te horen dat u weer vriendelijk en duidelijk bent geholpen, precies zoals u van ons gewend bent! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Word hartelijk ontvangen , service is goed.
Goedemorgen B. Louwes, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u hartelijk bent ontvangen en prettig hebt kunnen onderhandelen met onze verkoper. Mooie service begint bij een goed gevoel en dat is precies waar we het voor doen. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Goede uitleg auto en aflevering
Goedemorgen Paul Gosselink, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de uitleg over de auto en de aflevering naar wens zijn verlopen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst! Rianne van Wensink
Goed
Goedemorgen Felix, Dank u wel voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat alles efficiënt en goed is verlopen. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
afgesproken wat er moest gebeuren. Tijd dat het ongeveer zou duren. Dit alles is prima verlopen.
Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en u duidelijk wist waar u aan toe was. Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Heel prettig en vriendelijk geholpen
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u prettig en vriendelijk bent geholpen en tevreden bent over onze service. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Zie hierboven
Goedemorgen Adri Hamstra, Wat een prachtig cijfer, hartelijk dank daarvoor! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Ik heb 2 jaar geleden bij Fird Wensink een jonge Ford Kuga PHEV gekocht. Afgelopen jaar 5x stilgestaan met accuproblemen en door de Wegenwacht op weg geholpen. Uiteindelijk advies vsn Wensink dat de accu (na 2 jaar) vervangen moest worden. Vanwege onderzoekskosten en nieuwe accu ruin €400,- betalen. Begin maart brief van Ford NL ontvangen dat auto niet electrisch geladen mag worden. Ik betaal al extra wegenbelasting en moet drie maanden dure benzine tanken. Geen compensatie! Ford NL biedt nu een handreiking van €120,-, maar ik heb de auto bij Wensink gekocht, niet bij Ford NL. ik had dus compensatie van Ford Wensink verwacht! Is consumenten koop! Maar helaas, niets dus terwijl men aan de receptie toegeeft dat er al veel langer accuproblemen bekend waren… Niet tevreden dus….
Goedemorgen Roel, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat de situatie rondom de accu van uw Ford Kuga teleurstellend is. De handreiking komt vanuit Ford Nederland, omdat het om een fabrikantenaangelegenheid gaat en niet een dealeraangelegenheid, wij zijn helaas ook afhankelijk van de hun communicatie. We nemen uw feedback mee en kijken intern hoe we onze communicatie hierover kunnen verbeteren. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen we u graag verder. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Na contact gezocht te hebben bij de interesse voor een auto, wordt je keurig terug gemaild, en daarna wordt er telefonische een afspraak gemaakt. Bij de vestiging keurig ontvangen, en netjes geholpen. Met vriendelijke verkoper gesprek gehad, na een proefrit, en uiteindelijk auto gekocht. Bij aflevering van de auto is de service fantastische, en rijd de auto zoals we van een Mercedes verwacht hadden.
Goedemorgen Fred, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u vanaf het eerste contact tot aan de aflevering zo netjes en vriendelijk bent geholpen. En natuurlijk geweldig dat de Mercedes helemaal naar verwachting rijdt, precies zoals het hoort! Veel rijplezier gewenst en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Bij het ophalen van de nieuwe auto is alles goed en duidelijk uitgelegd. Voor vragen kan ik bij hem terecht en krijg ik zeer snel antwoord. Super!
Goedemorgen Christiaan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles duidelijk is uitgelegd bij het ophalen van uw nieuwe auto en dat u snel en vriendelijk wordt geholpen bij vragen. Veel plezier met uw nieuwe auto en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Super goed geholpen door de garage Wensink. Uiteraard heeft mercedes een goede garantie wat mijn wagen weer als bijna nieuw gemaakt heeft met de terug roep actie. Bedankt dat ik daardoor en met wat normaal onderhoud mijn auto lekker verder kan rijden.
Goedemorgen J. Vogel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo goed en vakkundig bent geholpen en dat de terugroepactie in combinatie met het onderhoud uw auto weer in topconditie heeft gebracht. We staan graag weer voor u klaar! Rianne van Wensink
Patrick Kloos is een topper! Denkt mee en zet de klant echt op 1
Goedemorgen Joey, Hartelijk dank voor uw enthousiaste beoordeling! Wat fijn om te horen dat Patrick u zo goed heeft geholpen en echt met u meedacht. We geven het compliment zeker aan hem door. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Bij de balie geholpen door Johan Hofman. Zeer correct en ik kreeg nog een goede tip mee.
Goedemorgen Lambert van Meijeren, Bedankt voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat alles snel en goed is geregeld en dat Johan u zo correct heeft geholpen. Fijn dat u ook nog met een waardevolle tip de deur uitging! Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Vriendelijk en goed geholpen
Goedemorgen Erwin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u vriendelijk en goed bent geholpen. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Snel afspraak kunnen maken en prima grh6
Goedemorgen Hans, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u snel een afspraak kon maken en de update van uw Kuga naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Ik had geconstateerd dat het expansievat van de koelvloeistof leeg was. De volgende ochtend stond ik toen de garage open ging om 7:30 uur voor de deur. Er werd meteen naar de auto gekeken en twee uurtjes later kon ik de auto gerepareerd weer ophalen. Het was slechts een lekkend slangetje. Meteen is een koppakkingtest uitgevoerd en die bleek gelukkig in orde te zijn.
Goedemorgen A. J. Opdam, Bedankt voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u direct geholpen bent en de oorzaak snel en vakkundig is opgelost. Gelukkig viel het mee en kon u snel weer veilig de weg op. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Zelfs als je een vergissing maakt bij een afspraak en 2 uur te laat komt, schakelt Wensink gemakkelijk door en voert de afspraak alsnog uit. Een geweldige service.
Goedemorgen Chris, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat onze collega’s flexibel hebben kunnen schakelen en de afspraak alsnog goed hebben kunnen uitvoeren. Tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Prima geholpen met de update van mijn Kuga
Goedemorgen Antoine Visser, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo vriendelijk bent geholpen en dat de update van uw Kuga naar tevredenheid is uitgevoerd. Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Prima geholpen
Goedemiddag Bianca Vieleers, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u prima bent geholpen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Prima geholpen, klachten opgelost.
Goedemiddag Wim, Bedankt voor uw beoordeling. Wat goed om te horen dat alles naar wens is opgelost en u tevreden bent over onze service. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.