Filters

7

Goed, maar kan beter

Ik ben vriendelijk geholpen, kreeg goede advies. Echter de weg van een 1e bezoek, naar testritten naar de koop en vervolgens naar het ophalen van de auto verliep veelal slordig. Mijn gevoel is dat er valt te verbeteren in de communicatie intern binnen wensink Drachten. Ik ben zeer tevreden over de inzet, echter ik heb echt te vaak miscommunicatie binnen het bedrijf ervaren. Waar het aan ligt kan ik niet zeggen, maar ik vermoed wel dat de samenwerking tussen afdelingen niet vlekkeloos verloopt. Ik kan tal van voorbeelden noemen, waarbij ik als klant achter de zaken aan moest lopen danwel onverrichterzake huiswaarts kon. Al met al is meerdere malen het weer opgelost. Daarvoor een dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Drachten
10

Keurige behandeling

Als vanouds goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
2

Service laat te wensen over.

geachte heer/dame 13 juni had ik een afspraak gemaakt om mijn Mercedes GLE op 1 juli een B beurt te laten geven. Met mijn auto die ik vanaf 6-6-2025 in bezit heb, kwam ik op 20 juni op de Huissensestraat te Arnhem half in een parkeervak en half op de busbaan tijdens het inparkeren stil te staan, de versnelling werkte niet meer. Vervolgens de ANWB gebeld , maar dit kon wel 1,5 uur gaan duren vervelend. Vervolgens Wensink gebeld en de situatie uitgelegd, de eerste vraag was of ik een mobiliteitsgarantie had ? ik heb uitgelegd dat ik de auto pas had en er een beurt al gepland stond , maar het antwoord was dat ik dan niet geholpen kon worden. Na de nodige tijd gewacht te hebben, heeft de ANWB mij naar Wensink gesleept en heb hem daar laten repareren en op 1 juli de B beurt laten uitvoeren. Naar mijn mening heeft service hier te wensen over gelaten dit had toch klantvriendelijker en meer service gericht opgelost kunnen worden lijkt mij ,bovendien had graag de kosten betaald indien nodig, want ik zat in een vervelende situatie. Ik heb twee maal een auto gekocht bij Wensink en de service is dan doorgaans goed ,maar in een noodgeval is service het belangrijkst en kan een garage het verschil maken mijn mening is dat dit is blijven liggen. met vriendelijke groet. Harry Stegeman

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
9

uitstekend

Goede ontvangst en duidelijk verhaal over de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Mooie dag om een nieuwe auto in ontvangst te nemen bij Wensink

Prima geholpen bij het in ontvangst nemen van de nieuwe Ford Focus. Leuk om zelf het doek van de auto af te halen. Prettige mobiliteits adviseur met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
9

Zeer tevreden over de communicatie onderling en service !

Duidelijke communicatie vanaf het eerste moment (lease - overeenkomst) tot en met de finale overdracht. Alle lof voor de Heer Herman Bekker voor zijn professionele, klantvriendelijke begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Drachten
8

Alles was prima geregeld bedankt

Met de aankoop van de auto was alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Prima ervaring met Wensink Nijmegen

Verkoopadviseur Sjoerd zorgt voor de prima uitstraling van Wensink

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

Zeer tevreden

Goed ontvangen. Verkopers erg behulpzaam. Aflevering zeer netjes en compleet. M.a.w een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

De ervaring was goed

Ik ben goed geholpen en werd gerustgesteld met de vragen die ik had. Ze hebben de onderhoudsbeurt efficient aangepakt door alles op 1 dag uit te laten voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Voortreffelijk

Het is mijn 3e mercedes, maar deze is perfect. Hij rijdt als fluweel. Super auto met een goede actieradius met mijn rijstijl 650 km.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
7

Goede organisatie

Rechtstreeks bellen met de werkplaats is het beste.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmeloord
8

Alles komt goed

Niet geheel zonder hindernissen is het uiteindelijk toch goed gekomen met de APK + grote beurt en daar uit voort vloeiende reparatie en de vervanging van een sensor. De teleurstelling die er was over een tevergeefs bezoek (werkplaats afspraak) is naderhand netjes opgevangen door de haal en breng service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
10

Helemaal top!

In 1 woord top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
8

Is gewoon goed

Gewoon goed. Goede ontvangst en behandeling. Alleen jammer dat alles wat langer duurde dan gepland. Werd prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
8

noodoplossing en combineren van reparatie en beurt was zeer welkom

Voor de schade is een noodoplossing gemaakt en er is een combinatie afspraak gemaakt van reparatie en kleine beurt. Dat was perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Optimale service en meedenken voor klant

Had afspraak voor beurt, maar had rond 12:00 uur mijn auto weer nodig. Heb dit voorgelegd in de morgen bij het brengen van de auto en de servicemanager Jakko Huizinga heeft dit prima geregeld. Ik kreeg rond 11:30 een belletje van hem dat de auto klaar stond. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

prima service en prima plek om te zelf te werken tijdens de onderhoudsbeurt

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
10

Tot in de puntjes oke

Zie boven, daar is ales duidelijk mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
9

prima, geen opmerkingen

Zoals boven vermeld geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Betrouwbare autodealer

We hebben onze KIA sportage gekocht en onze Niro ingeruild. De verkoper was vriendelijk en realistisch. Ik ben zeer tevreden over het hele traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
10

Top, denken mee met klant.

Ondanks mijn verkeerde datum ging de planning gewoon door, super en bedankt. John Schut

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

Goed

Goed geholpen door René, vriendelijke verkoper en denkt goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Lelystad
10

Great service by Ford Wensink Zevenaar

Tonnie is always doing is best to make our life easier! As business owner, when our Ford Connect have a problem, we need to have it back as soon as possible to be able to continue delivering our client. Tonnie and his team always find a solution. Thanks

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
10

Goede ervaring

Op deze vestiging is het personeel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Service Assen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.