Filters

4

APK en bandenwissel toch niet voldoende

De zomerbanden die gewisseld werden zouden zoals afgesproken gewassen en gereinigd worden voor de opslag. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Intussen via mail melding van gemaakt. Gelukkig is de APK wel goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Assen
10

super

Prima onderhout gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
9

Fijn!

Prima service en contact zoals het hoort. En dat valt tegenwoordig al op. Blijf investeren in klantcontact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
10

Geweldig

We zijn zeer goed geholpen, alles was tot in de puntjes geregeld en het contact zeer fijn. Verder was de prijs zeer goed, ik heb geen betere aanbieding kunnen vinden, aangezien dit om een nieuwe auto gaat waren prijzen zeer goed te vergelijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
10

Super service!

Fijn geholpen Auto gewassen en opgeladen terug! Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Wielenwissel volgens afspraak prima verlopen!

Helaas geen gratis vervangend vervoermiddel meer, dus wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
1

geen goed gesprek.

Auto voor een beurt en APK. Ben gebeld omdat 2 voorbanden afgekeurd waren. Dit snapte ik niet. Ben later gaan kijken en heb een gesprek proberen te voeren. De woordvoerder was ijkoud en zei amper wat. Stelde zich niet eens voor. Er was geen comunicatie tewijl ik denk : "jullie volgen toch cursussen ". Alleen dat de banden niet goed waren ik daar niet over mocht hebben want ze waren bang voor RDW. (Bij mij speelt mee dat ik in januari 2025 een kapotte accu had en bij de werkplaats werd gezegd. Ga maar naar Deventer en niet bij ons.) De woordvoerder kwam zelf niet met een voorstel. Dat heb toen maar gedaan. Ik vraag me af waarom je een klant ik de showroom laat uitrazen en niet even mee neemt voor een gesprekje. Achterraf denk ik dat een sprake is van een fabrieksfout omdat ik biede banden op dezelfde plek een onevenheid in de band zat (plukje canvas).

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Geweldig!

De service vanuit Kia (Wesink) was top geregeld. Die hebben ons onwijs geholpen met de afhandeling van onze private lease via Ayvens. Achteraf hadden wij heel graag een auto bij Wesink geleasd i.p.v. bij Ayvens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
10

Verrast

Had ik verwacht dat mijn auto zo eenvoudig door de keuring zou komen? Nee. Was ik verrast dat ik voor de middag al een telefoontje kreeg dat hij klaar stond? Zeker wel! Niet alleen de keuring, ook het groot onderhoud werd uitgevoerd. En als kers op de taart, ook nog eens schoongemaakt en gewassen. Wat een feest!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford service Lelystad
10

Keurig geholpen onderweg en in de werkplaats!

Bij de eerste nachtvorst stopte de accu er mee. Monteur is ter plaatse geweest en heeft me weer op weg geholpen. Daarna is er in de werkplaats een nieuwe accu ingezet en nu zijn we weer vrolijk onderweg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
8

uistekend

Wij zijn uistekend tevreden komt de afspraken na wat er is afgespoken wij zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Helemaal goed

Auto voor APK geweest, ma een uurtje alweer klaar en de auto keurig achtergelaten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

10 met een griffel

Super tevreden,zo als tijd!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
8

De service is al jaren goed. Top.

Wij rijden al ruim 20 jaar ford. En zolang als ford Wensink in Doetinchem zit zijn wij er al klant. Wordt altijd klantvriendelijk er doel gericht geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
1

Advies remmen vervangen terwijl dit overbodig is

Tijdens de onderhoudsbeurt wordt ik gebeld met het dringende advies om de remmen voor te vervangen,, schijven en blokken. Deze zouden verroest zijn. Gezien de auto goed remde en het mij raar leek dat na 8800 km de remmen al verroest zouden zijn. Heb ik de reparatie niet uit laten voeren. (Ter info, de e sprinter staat bijna altijd in de schuur.) Ik heb nadien de remmen gecontroleerd en geen mankementen kunnen vinden, een concullega van mij constateerde hetzelfde. Er is tijdens het maaken van de afspraak verteld dat deze beurt nog in de fabrieks kosten/ garantie valt. Echter krijg ik wel een factuur van de onderhouds beurt Met vriendelijke groet Bram Kolk

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
10

Goede ervaring!

Ik heb mijn eerste Mercedes aangeschaft bij Wensink Apeldoorn, verliep van begin tot het einde super. Bij Wensink staat de klant nog centraal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
7

Ford service binnen Mercedes garage i.m.o. geen verbe******

Ik kwam als Ford bezitter binnen in een soort kantoortuin die Mercedes ademt en waar iedereen naar een beeldscherm zit te staren of telefonisch in gesprek is. Geen duidelijke desk om je te melden o.i.d. Na enige/geruime tijd bij een klein Ford bordje te hebben gestaan hoorde ik 'ik kom zo bij u' door een medewerker die telefonisch in gesprek was. Daarna alles door hem netjes afgehandeld terwijl ik kon wachten aan een grote tafel met koffieautomaat binnen handbereik. De sleutel en APK rapport werden naar mij toegebracht. Prima. Voorheen liep ik tijdens het wachten nog wel rond in een showroom, nu vind ik het anoniem wachten in een kantooromgeving met wat transportbusjes. Kortom, ik mis een duidelijke receptie en ervaar geen enkele binding met mij als klant en als Ford bezitter. Over de uitgevoerde werkzaamheden heb ik mij geen mening kunnen vormen, was APK keuring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
10

Een zeer klantgerichte dealer

Na een zoektocht om een mooie Mercedes Benz GLC te kopen hebben we een prachtig exemplaar gevonden bij Wensink Nijmegen. De klantgerichtheid van onze verkoper (Franklin) is zeer oprecht en bijzonder, haast uniek. Hij heeft ons het gevoel gegeven dat de klant nog echt ergens ‘koning’ is. De Mercedes Benz GLC bevalt ontzettend goed. Een zeer comfortabele reisauto waar we nog vele veilige kilometers mee hopen te maken. Wensink Nijmegen, het was een aangenaam genoegen om een Mercedes Benz GLC met goed gevoel bij jullie te kunnen kopen. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

Ik ben uitstekend geholpen bij de keuze voor een MB

De adviseur / verkoper van Wensink Nijmegen was ervaren, deskundig en behulpzaam zowel bij het verkoopgesprek als het aflevermoment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

Top

Vakkundig geholpen door monteur Daan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
9

van onderhoud auto

alles is netje gedaan volgens afspraak en zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Mijn ervaring was uitstekend

Heb een hele goed service gehad van jullie verkoper Armand hoop dat ik dat aankomende 5 jaarboek heb

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
10

Prima service en eindelijk een adviseur die daadwerkelijk meedenkt!

Prima service en eindelijk een adviseur die daadwerkelijk meedenkt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
9

Een dealer die het snapt.

De dealers (mag geen naam noemen, maar ze zitten in Heijen) werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. De achterkant trilde bij ongeveer 60 km/h. Zelf dacht ik dat het aan de cardanas lag, en ze hebben 5 gram tectyl weggehaald en verteld dat het over was. Toen ik weg reed, was het nog exact hetzelfde. Niet eens getest en ik kreeg uit coulance niet eens een factuur mee (garantie). In Arnhem met de monteur samen een testrit gemaakt en gaf gelijk toe dat het niet goed was. Uiteindelijk is de as vervangen en het euvel verholpen (eerlijk gezegd trilt hij wel een beetje bij 80 km/h maar veel minder dan voorheen). Nadeel is wel dat voor ons Arnhem niet om de hoek ligt en ik een leenfiets kreeg. Ze zijn er laat mee begonnen en ik werd einde middag gebeld dat de bus moest blijven staan. Maar in de vrieskou van Arnhem naar Gennep fietsen zag ik niet zitten, dus de bus meegenomen en een vervolgafspraak gemaakt. Na een paar dagen de bus opgehaald. In de andere vestiging die om de hoek is, hebben we al vaker klachten. Er wordt niet serieus omgegaan met een klacht of een vraag. Je wordt niet terug gebeld, helemaal niks. Je koopt voor serieus geld toch een degelijke auto en dan verwacht je ook dat er serieus met jou als klant wordt omgegaan, maar helaas. Bij problemen, ga ik naar Arnhem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

vlotte en goede service

Schade aan het voertuig is perfect hersteld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.