Goed en snel geholpen en de vragen die ik had werden adequaat opgepakt.
Goedemiddag Jan, Fijn om te horen dat u uitstekend bent ontvangen en snel en goed bent geholpen. Een fijn weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Goede service. Prima contact tussendoor
Goedemiddag Els, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat alles prima is verlopen en het contact prettig was. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Vanaf aankoop tot levering goed verzorgd
Goedemiddag Harry, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles van aankoop tot levering naar wens is verlopen en dat u zeer tevreden bent. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
We hebben even met de Ford kunnen rijden. Op 8 mei 's ochtends de auto opgehaald bij Wensink Ford Arnhem. 's Avonds contact opgenomen met Ford Assistence. De auto is met een bergingsauto bij Wensink Deventer gebracht. Op 10 mei is de auto weer opgehaald, bougies zijn vervangen. Op 13 mei problemen met de motor als gaspedaal diep wordt ingetrapt. De Ford is bij Wensink Deventer gebracht. We hebben nog geen plezier gehad met de nieuwe auto. Alleen stress en spanning. Wat staat ons te wachten als we hiermee naar Italië rijden?
Goedemiddag Willy, Dank voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat dit niet is wat jullie hadden verwacht van uw nieuwe auto. Problemen zo kort na aflevering zijn frustrerend en zorgen logischerwijs voor onzekerheid, zeker met een geplande reis in het vooruitzicht. We vinden het vervelend dat u tot nu toe vooral spanning heeft ervaren in plaats van rijplezier. Onze excuses voor stress en spanning die jullie hebben ervaren! Shirley van Wensink
in 3,5 maand al 3 keer stil gestaan met mijn lease Ford Transit . met problemen met de automatische versnellingsbak. software probleem werdt mij vertelt ,was nu opgelost werdt mij vertelt. helaas staat de bus weer in de werkplaats ,al voor drie dagen weer. ook werdt mij vertelt dat ik GEEN vervangend vervoer kreeg. omdat het onder Ford garantie valt. gelukkig heeft jullie verkoop afdeling een bus voor mij geregeld. dus nee niet blij met hoe alles wordt afgehandeld en de service. mvg Ed v Wijngaarden.
Goedemiddag Edwin van Wijngaarden, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het frustrerend is om meerdere keren met hetzelfde probleem stil te komen staan, zeker binnen zo’n korte periode. Fijn dat onze verkoopafdeling alsnog vervangend vervoer voor u heeft kunnen regelen, al had dit uiteraard meteen goed afgestemd kunnen worden. Uw opmerkingen nemen we serieus en we bespreken dit intern om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat uw voertuig snel en definitief hersteld is. Shirley van Wensink
Wensink, aangenaam, kan niet anders zeggen. Hoewel wachten altijd lang duurt, door kleine complicaties ditmaal drie uur, valt er veel te genieten in de showroom.
Goedemiddag Gred, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u, ondanks de langere wachttijd door kleine complicaties, toch een prettig bezoek heeft gehad en heeft kunnen genieten van onze showroom. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Natuurlijk een zeer prettige ervaring als je te horen krijgt dat uit coulance de subframe achter vernieuwd wordt, petje af voor jullie of dan het merk Mercedes!
Goedemiddag Bennie Bulten, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat wij uw subframe hebben kunnen vervangen en dat u deze coulanceregeling als prettig en kwalitatief heeft ervaren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Snelle en goede uitleg
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat top behandeld bent mede door de snelle en goede uitleg. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Direct geholpen. Vriendelijke en kundige frontoffice. Snelproces met huurauto. Goed afgemeld. Fijne administratieve afhandeling en een weer een geweldige rijervaring na de reparatie. Dank!
Goedemiddag Keimpe Algra, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u direct bent geholpen en het hele proces, van huurauto tot afhandeling soepel en prettig is verlopen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
.......ik heb na 6 weken nog geen bericht ontvangen omtrent de door Wensink toegezegde laadpaal. Geen ramp, maar toch.......
Goedemiddag Teun van Amersfoort, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en begeleiding. Jammer om te horen dat u nog geen bericht heeft ontvangen over de laadpaal, wij zullen uw verkoper vragen om u een terugkoppeling te geven. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Super vriendelijk
Goedemiddag Frans en Mieke, Bedankt voor jullie review. Wij zijn blij om te horen dat alles netjes geregeld is voor jullie en jullie onze service als super vriendelijk heeft ervaren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Na nog geen 400 km in mijn nieuwe EQE SUV gereden te hebben kreeg ik al een melding dat de AC het had begeven, slechte zaak natuurlijk en had ik niet verwacht van een merk als Mercedes-Benz, je kiest uiteindelijk niet voor niets voor een premium merk. Hiervoor 6 jaar probleemloos in een Tesla gereden... Alles wordt natuurlijk netjes geregeld maar toch...
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat dit een teleurstellende start is met uw nieuwe EQE SUV, vooral wanneer u bewust kiest voor een premium merk als Mercedes-Benz. Het is uiteraard niet wat u mag verwachten na zo’n korte periode, en we betreuren dat u dit heeft moeten ervaren. Fijn om te horen dat alles netjes wordt opgepakt, maar we begrijpen dat dit de eerste indruk niet volledig wegneemt. Mocht u ergens nog vragen of zorgen over hebben, staan wij uiteraard voor u klaar. Shirley van Wensink
Ik heb goede ervaringen met uw bedrijf.
Goedemiddag Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat keurig behandeld bent en een er goede ervaring bij ons heeft gehad. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ondanks alle goede en vriendelijke inspanningen van het personeel van Wensink wist Ford geen adequate oplossing voor dit probleem te vinden. Ook kon er niet een stappenplan met mogelijke oplossingen en test scenario overhandigen worden, maar leek het van uit mijn kant een "trial on error" aanpak van Ford waarbij ik telkens een maand moest wachten voor de volgende stap. Uiteindelijk na de software update van 1 mei met een nieuwe autorisatie versie kon ik het zelfstandig werkend maken. Wensink kon hier relatief weinig in betekenen om dat de regie bij Ford Nederland lag en daar de marsroute voor de oplossing wed bepaald.
Goedemiddag Luc van Hoeijen, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het een langdurig en frustrerend traject voor u is geweest, waarin het lang duurde voordat er een werkende oplossing werd gevonden. Fijn om te lezen dat u de inzet en vriendelijkheid van onze medewerkers waardeert. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat u, ondanks onze service. Wensink beoordeelt met een 3, terwijl de regie over het probleem en de oplossing volledig bij Ford Nederland lag. We zijn dan ook blij dat het u uiteindelijk, na de update van 1 mei, gelukt is het systeem werkend te krijgen. We hopen dat u vanaf nu onbezorgd kunt genieten van uw voertuig en staan uiteraard voor u klaar als er in de toekomst nog iets speelt. Shirley van Wensink
Ben snel geholpen maar het werkplaats tarief van 188,00 euro ex btw voor drie kwartier vind veel te duur. Dit was de laatste keer.
Goedemiddag Willem, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u snel geholpen bent, we begrijpen uw reactie op het werkplaatstarief. Onze tarieven zijn gebaseerd op merk-specialisme, originele onderdelen en specialistische apparatuur om de kwaliteit en veiligheid van uw voertuig te waarborgen. Dat neemt niet weg dat we het jammer vinden dat u om deze reden besluit niet meer terug te komen. Mocht u toch in de toekomst vragen hebben of advies willen, dan staan we uiteraard voor u klaar. Shirley van Wensink
Fijne ervaring, duidelijk
Fijn dat ruim de tijd werd genomen om de belangrijkste toepassingen van mijn nieuwe Kia EV3 toe te lichten.
Goedemiddag Jaap Bok, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat de aflevering van uw nieuwe Kia EV3 netjes en zorgvuldig is verlopen. Fijn dat u dat zo heeft ervaren bij onze collega’s in Leeuwarden. Veel rijplezier gewenst en graag tot een volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
uitstekend en klant gericht
Goedemiddag Rutger, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad bij ons. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ik ben zéér te spreken over de service bij Wensink Doetinchem
Goedemiddag Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u top service heeft ervaren en dat u zeer te spreken bent over de service bij ons in Doetinchem. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Netjes geholpen, uitleg was voldoende en mijn auto was op tijd gereed.
Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw APK en onderhoudsbeurt in Apeldoorn soepel en volgens afspraak zijn verlopen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
zie boven
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat alles prima geregeld was. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
I had an excellent experience with Wensink - Emmen, thanks to Julius who handled everything from start to finish. He was professional, friendly, and made the entire process of arranging my car smooth and hassle-free. Julius kept me well-informed throughout and went the extra mile to ensure everything was in order. Highly recommend both Julius and the dealership for top-notch service!
Goodafternoon Oshan, Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you had such a great experience at Wensink Emmen. It's wonderful to know that our salesman made the entire process hassle-free for you. Your recommendation means a lot to us! Enjoy your new car, and we look forward to welcoming you again in the future. Shirley from Wensink
Mark heeft er echt alles aan gedaan om onze nieuwe Puma zo snel mogelijk af te kunnen leveren. Heel erg blij mee en ook de aflevering ging prettig en feestelijk.
Prima ervaring. Goede service.
Afspraak maken via de site is makkelijk en snel te maken. Zeer vriendelijke medewerkers die goed meedenken.
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.