Filters

10

vriendelijk personeel

goed luisteren naar de behoefte van de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
5

Ik kom geen brood kopen

Ik begrijp dat iedereen het druk heeft. Als je de auto brengt voor een onderhoudsbeurt van € 600,- verwacht je toch op zijn minst betrokkenheid. Een koude “goedemorgen” en “wat is het kenteken?” Is niet wat ik gewend ben. Oja, “hier is de sleutel van de Fiesta, die staat ergens aan de overkant”. Ik heb zelf maar gevraagd of hij, de baliemedewerker, mij zou bellen als de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
10

prettig en duidelijk geholpen

Fijne verkoper, Nick Oost van Wensink Heerenveen. Alles goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
7

Snelle afhandeling

Jammer dat het zo lang duurde voordat de update er was voor onze Kuga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Prima alles uitstekend volgens afspraak uitgevoerd

Uitstekend , netjes en duidelijk , vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Leeuwarden
10

Snel gefixt maar toch met een persoonlijk tintje

De service die je mag verwachten, professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Bedankt voor de service

prettige ontvangst bij aflevering van mijn leaseauto duidelijke uitleg door de adviseur als ik dichterbij zou wonen, zou ik zeker hier het onderhoud ook laten uitvoeren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Prettige communicatie en snel handelen

Ik zou mijn auto een dag eerder brengen dan dat het onderhoud uitgevoerd zou worden. Echter halverwege die eerste dag werd ik al gebeld...de auto stond al op de brug. Snel doorgenomen wat er moest gebeuren en aan het einde van de middag was alles klaar. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
8

Goede hulp

Ik vind de service vele malen beter geworden na de overnamen of samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
8

Toereikend

Goede ontvangst met mogelijkheid te wachten in een speciaal daarvoor bestemde ruimte

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
4

Telefonische bereikbaarheid is niet goed

De auto kreeg een onderhoudsbeurt en was einde dag nog niet klaar. Daarover ben ik goed geïnformeerd. De auto zou de volgende dag einde ochtend klaar zijn. Dat gebeurde niet, ik kreeg telefonisch geen contact tot medio middag. Toen werd er pas opgenomen. Bij aanbevelen hieronder zou ik neutraal stemmen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Zoals altijd uitstekend

Vriendelijk en terzake kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
9

Positief

Ik was bij Wensink i.v.m. een terugroepactie van de Ford Kuga, het was een prettig bezoek,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
8

prima

de storingsmeldingen zijn weggenomen en de olie is vervangen. Tevens een extra veiligheids hamer geplaatst zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Vriendelijke geholpen

Vriendelijke personeel, reageert snel. Krijgt de tijd voor een proefrit. Je kunt ze ook nog bellen voor hulp na aanschaf van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
9

Top

Top personeel en heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
9

Supergarage, uitstekende onderhoudsbeurt voor mijn Mercedes.

In de Mercedesvakgarage wordt een beurt aan je Mercedes natuurlijk uitstekend uitgevoerd. Niet goedkoop, maar correct en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Helemaal tevreden

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
8

Staan altiijd klaar met

Staan altijd klaar met raad en daad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Werkzaamheden prima uitgevoerd

Alles uitgevoerd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
8

Goede service!

Ik heb mijn auto daar gekocht. Helaas was er een terugroepactie. Maar inmiddels is hij weer gemaakt. Tevens heb ik mijn auto laten polijsten. Hij ziet er weer prachtig uit. Personeel is vriendelijk en vakbekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Goed geholpen

Ik werd erg goed geholpen bij het ophalen van mij nieuwe Kia Picanto. Fijne uitleg en nog een extra wasbeurt zodat ik met een stralende nieuwe auto kon wegrijden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
10

Zeer behulpzame medewerker

Kon er nog net even tussendoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Assen
9

Vriendelijke mensen

Update gehad van mijn Ford Kuga deze was in 45 minuten klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
10

men is zeer accuraat en deskundig. Je wordt altijd goed geholpen

Je wordt altijd uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Deventer

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.