Zeer netjes geholpen door aardige dame bij de receptie.
Tankklep auto ging niet meer open. alleen motortje vervangen. Niet naar storing gekeken. Heeft het deels opgelost, nu ging tankklep na 1,5 minut open, maar tanken benzine lukte niet. Pas 4 weken later tijd om erna te kijken. Ook wil ik verlengde garantie verlengen, omdat die nu afloopt. Werd door Robin gezegd dat er eerst onderhoudsbeurt moest worden gedaan Maar dit hoeft pas volgende maand. Ook terwijl er altijd bij een erkende dealer onderhoud heeft plaatsgevonden. Al met al een zeer slechte ervaring met Wensink Mercedes
Goedemorgen Emiel Dix, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. De tankklep werkte bij aankomst niet, waarop wij direct de defecte slotmotor hebben vervangen. Toen u later aangaf problemen te ervaren bij het tanken, hebben wij u verzocht de auto de volgende ochtend neer te zetten. Anders was een vervolgafspraak is mogelijk vanaf 7 juli. Voor het verlengen van de garantie is een inspectierapport vereist. Hiervoor is een onderhoudsbeurt nodig, wat wij graag voor u verzorgen. We begrijpen dat de situatie frustrerend was en nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Prima service Bride achterbanden vervangen
Correcte en vlotte afhandeling van de reparatie
Zeer goed ontvangen
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo goed bent ontvangen! Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Wij zijn goed geholpen met de aflevering van onze Kia Niro , de verkoper nam alle tijd voor ons en heeft alles goed uitgelegd over de auto .inmiddels 600 km gereden met de auto ,nog nooit zo fijne en comfortabele auto gehad echt helemaal super .
Goedemorgen Robert, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat de Kia Niro zo goed bevalt en dat u prettig bent geholpen bij de aflevering. We wensen u nog vele fijne en comfortabele kilometers toe! Gefeliciteerd en nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Tevreden
Goedemorgen Otten, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en dat het keurig is verlopen Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Goede werkplaats specialisten en verkoop teams. fijne vestiging om te komen.
Goedemorgen Maarten, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en collega’s in de werkplaats en verkoop. We verwelkomen u graag weer! Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Jammer dat niet alles in één keer kon Ik moest de auto voor een tweede keer een dag daar brengen De eerste keer hebben ze niet alles gedaan Omdat ze iets niet hadden Terwijl ik drie weken van te voren een afspraak had gemaakt Verder was alles goed,dus tevreden op dat na.
Goedemorgen John, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat niet alles in één keer is uitgevoerd, zeker gezien de vroege planning. We waarderen uw begrip en zijn blij dat u verder tevreden bent. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Na 1 jaar rijden met Kia Niro overgestapt op EV6plus. Dit omdat de laadsnelheid nu opgelost is . Eerste kilometers geweldige auto.
Kon er op wachten en de koffie stond klaar.
Niels nam alle tijd om al onze vragen te beantwoorden.
Goedemorgen René, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u bij de aankoop goed bent geholpen en dat onze collega alle tijd nam om uw vragen te beantwoorden. We geven het compliment graag aan hem door. Gefeliciteerd en een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Op de dag voor onze vakantie kreeg ik plotseling de melding dat mijn rechter dimlicht het niet deed. Een blik onder de motorkap maakte mij duidelijk dat dit zelf voor mijn beide rechter handen een niet oplosbaar probleem zou worden. Dus's morgens vroeg naar de garage in de hoop dat men het daar snel zou kunnen oplossen. En dat konden ze gelukkig. Nog geen half uur later was ik weer op weg naar huis. Jammer genoeg dus een dagje korter vakantie, maar wel heel blij met de geleverde service
Goedemorgen Oene, Bedankt voor uw beoordeling en het mooie cijfer. Fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen, juist op een belangrijk moment. We wensen u alsnog een heerlijke en veilige vakantie toe. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Ze helpen altijd netjes, sturen filmpje van de mankementen.
Goedemorgen Richard Wassink, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als prettig ervaart en de videotoelichting op de werkzaamheden waardeert. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Alles is keurig naar wens verlopen
Goedemorgen Bennie, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles keurig naar wens is verlopen. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Snel en goed geholpen en het kon/mocht er snel even tussendoor
Goedemorgen Leo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat we u snel en goed hebben kunnen helpen, en dat er ruimte was om het even tussendoor op te lossen. Een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Enige minpunt was dat ik er na het eerste contact lastig opnieuw contact te leggen was. Verder prima: afspraken werden nagekomen en de uitleg bij de uitgifte van de auto was super.
Goedemiddag Joeri, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de afspraken zijn nagekomen en dat de uitleg bij de aflevering naar wens was. We begrijpen dat het lastig kunnen bereiken na het eerste contact als minder prettig is ervaren. Uw feedback is wordt intern gedeeld met de betreffende vestiging en opgepakt. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
De gemaakte onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd.
Goedemiddag Onno, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u de service bij het onderhoud als goed heeft ervaren en alles correct is uitgevoerd. Tot de volgende keer bij Wensink! Shirley van Wensink
Vriendelijk personeel. Er is een fijne wachtruimte waar je gebruik kan maken van alle faciliteiten. Netjes geholpen voor het onderhoud van mijn auto.
Goedemiddag Brian, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat u netjes bent geholpen en tevreden bent over zowel de service als de wachtruimte en faciliteiten. Graag tot een volgende keer bij Wensink! :) Shirley van Wensink
Zo was niet bekend dat ik zou blijven wachten en werd mijn verzoek om de rekening naar mijn bedrijf te sturen niet gehonoreerd. De update van de navigatie is ook niet overtuigend, nog steeds achterhaalde informatie.
Goedemiddag Andreas, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat uw ervaring dit keer iets minder was dan u van ons gewend bent. We hadden u graag beter geïnformeerd over het verloop van de afspraak en uw verzoek rondom de facturatie correct verwerkt. Ook begrijpen we dat actuele informatie belangrijk is en nemen uw signaal hierover mee. We waarderen uw terugkoppeling en hopen u bij een volgend bezoek weer volledig naar tevredenheid van dienst te zijn. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
klachten zijn niet opgelost. ik zou gebeld worden wanneer een onderdeel binnen zou zijn. inmiddels bijna 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord.
Goedemiddag Jorn, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u nog steeds wacht op een terugkoppeling en dat het onderdeel nog niet is gemeld of gemonteerd. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij willen bieden. Onze excuses voor het uitblijven van contact. We nemen dit direct intern op zodat u zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt. Met aangename groet, Shirley van Wensink
2 x langs geweest voor het zelfde probleem en nog niet opgelost. En de balie medewerker zei nou we hebben er al 6 uur inzitten. Terwijl het probleem niet is opgelost. Moet nu voor de 3 keer heen. En toen ik de auto in december kocht had die een beurt gehad dan vind ik in mei al een grote beurt met zoveel kosten wel erg vreemd. Ben totaal niet te Vreden. Ben wel dankbaar dat Ramon het wel goed oppakt.
Goedemiddag Merel Bos, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u tot nu toe meerdere keren langs bent geweest zonder dat het probleem verholpen is. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker in combinatie met onverwachte onderhoudskosten kort na aankoop. Fijn dat u de inzet van onze collega wel als positief ervaart. We nemen uw ervaring serieus en doen ons best om bij uw volgende bezoek tot een passende en blijvende oplossing te komen. Excuses voor het ongemak! Shirley van Wensink
Perfecte service tot in de puntjes goed geregeld.
Goedemorgen IJje Stokroos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles tot in de puntjes goed geregeld was en u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.
Goedemiddag Geert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden was over het ontvangst en de servicegerichtheid van onze medewerkers. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat u nog problemen ervaart. We willen dit graag serieus oppakken en nodigen u uit om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat samen kunnen zoeken naar een passende oplossing. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.
Goedemorgen Erwin, Bedankt voor uw beoordeling en uw begrip rondom het uitstel van de aflevering. Fijn om te horen dat, ondanks het eerdere softwareprobleem, de uiteindelijke aflevering goed is verlopen en er ruim de tijd is genomen om alles toe te lichten. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.