Het onderhoud en klantvriendelijkheid is niets mis mee, maar klacht oplossing en een stapje extra zetten bij een klacht is niet naar tevredenheid. Aangegeven dat de rijhulpsystemen bij Ford niet goed werken. Zo zou de auto in staat moeten zijn om de auto zelfrijdend een bocht door te kunnen sturen volgens de verkoper, maar dat is zeker niet het geval. De auto verliest ook op een rechte weg heel vaak de lijnen en stuurt gewoon over de lijn heen. Ik ben mij bewust dat het een hulpsysteem is, maar de technologie reageert vaak onverwacht en niet te vertrouwen. De auto heeft ook onverwachte stuurbewegingen wanneer er geen aanleiding voor is. Elke dag op een rit van 40 minuten gaat het Driver Alert wel 3 of 4 keer af. Om gek van te worden. De pre collision gaat ook vaak onterecht af bij lantarenpalen, wegversmalling, voorlangs kruisende auto's. Onterecht schrikken en remmen van het voertuig. Graag wil ik het standaard op uit hebben omdat het voor mij niet funtioneerd. Ik weet dat deze rijhulpsystemen verplicht zijn vanaf 2022 en dat ze vanaf juli 2024 ook verplicht aan moeten staan bij het starten van de auto, maar mijn auto is mei 2024 geleverd en valt niet onder deze regeling en wil het uit hebben. Medewerkers van de garage geven aan dat ze het zelf ook ervaren en dat hun Ford en zelfs nog erger reageert dan mijn Ford, maar dat is niet wat je als klant van Ford wil horen. Wat je ook niet wilt horen is dat je naar alternatieve garages moet voor dit soort dingen om zij wel het systeem kunnen aanpassen. Verder heb ik de medewerkers gevraagd om het met Ford op te nemen, maar dat had geen zin omdat Ford niet naar haar dealers luistert. Ik kon beter zelf Ford aanschrijven, want dat zou veel krachtiger zijn om een klacht vanuit de consument aan te geven. Ik heb dat niet gedaan. Ik ben van mening dat de dealer mijn aanspreekpunt is naar Ford. De auto zelf is goed, maar de technologie is slecht. Medewerkers zijn vriendelijk, maar voel mij teleurgesteld bij de klacht.
Goedemorgen Paul, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u zich niet serieus genomen voelt in de afhandeling van uw klacht. We begrijpen uw frustratie, zeker als het gaat om veiligheidssystemen waar u dagelijks op moet kunnen vertrouwen. Uw feedback nemen we serieus en we zullen dit intern bespreken met de betrokken vestiging. We nemen daarom graag contact met u op om dit samen op te pakken en te kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Zou u uw kenteken en contact gegevens kunnen toesturen naar [email protected]. Onze excuses voor de teleurstelling die u heeft ervaren! Shirley van Wensink
De service bij de locatie in Emmen is altijd goed
Goedemorgen Barry, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u telkens weer tevreden bent over onze service in Emmen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Vriendelijke ontvangst en een goede service, ook de reparatie puntjes waren goed opgelost.
Goedemorgen Johan, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u professioneel en vriendelijk bent geholpen en dat de service naar wens was. Mooi dat ook de reparatiepuntjes netjes zijn opgelost. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Goed
Goedemorgen Ron, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Prima. Foutmelding is direct verholpen
Goedemorgen Arie, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u direct geholpen bent en de foutmelding snel is verholpen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Nette ontvangst, prima prijs
Uitgebreid uitleg gekregen met heel veel geduld Heel prettig geholpen in het traject om de juiste keuze te maken
Ik heb de werkplaats gebeld, met de melding van de auto waar op het dashboard een oranje figuurtje zichtbaar was, Ik kon direct komen met de auto en is tot volle tevredenheid gemaakt. kapot was de inlaatwervelregelklep luchttoevoer moter.
Een Kuga gekocht via Wensink Doetinchem waarbij het enthousiasme en inzet door Ivo voor een snelle levering met de verlangde specificaties door ons op prijs is gesteld. Wij zullen deze vestiging zeker aanbevelen.
De auto is helaas een week te laat opgeleverd, wij gaan de auto straks halen.
Altijd goed geholpen door het team van Wensink in Leeuwarden.
Ben netes behandeld
Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u netjes bent behandeld. We zijn benieuwd wat we nog kunnen verbeteren om uw ervaring van ‘goed’ naar ‘uitstekend’ te brengen. Al u deze feedback wilt delen kan dat via [email protected] Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
ik was binnen een uur weer op weg en kan daarna dus weer laden.
Goedemiddag Sjef Meuwissen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de software-update aan uw Ford Kuga snel en naar tevredenheid is uitgevoerd. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Nadat er in januari j.l een nieuwe warmtewisselaar gemonteerd werd in het ventilatie/ frisse lucht systeem van mijn auto was deze al snel weer kapot. Bij melding kon ik reeds een dag later op een door mij te bepalen tijdstip langs komen om deze te vervangen. Aldus geschiedde. De behandelende receptionist kweet zich uitstekend en vriendelijk van zijn taak !
Goedemiddag J. R, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat we het probleem snel voor u konden oplossen en dat u zo tevreden bent over de geboden service. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ik heb mijn occasion die overigens nog onder de uitgebreide Ford garantie viel bij Wensink gebracht voor onderhoud en een niet werkende airco. Ik moest allereerst een maand wachten voordat ik überhaupt terecht kon, niet echt prettig met de zomerse temperaturen. Kosten voor onderhoud kwamen op €927 nog zonder reparatie van airco €800 en vervangen remschijven wat nodig zou zijn ad €500. Beide zaken waren niet voorradig en daar zou ik dus weer voor terug moeten komen. Deze kosten voor een dealer onderhouden occasion van krap 5 jaar oud vind ik substantieel. Verder blijkt uit controle bij een andere dealer ook dat de remschijven best nog een beurt kunnen wachten met mijn rijgedrag. De airco was lek door steenslag en valt daarmee volgens Wensink niet onder de garantie, wat ik bijzonder vind aangezien het de tweede keer binnen een jaar is dat de airco lekt, die laat ik wel elders repareren. Ik heb overigens in het geheel spijt van de aanschaf van een Ford, enkel pech met deze auto die toen de airco stuk ging nog viel binnen de 12 maanden Bovag garantie en ook nog onder uitgebreide Ford garantie zou vallen. Volgende keer een andere keuze.
Goedemiddag Paul, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen goed dat de wachttijd en de hoogte van de kosten teleurstellend voor u zijn, zeker in combinatie met het warme weer en eerdere problemen met de airco. Mocht u behoefte hebben aan een toelichting of een gesprek over de situatie, dan staan we daar altijd voor open. We vinden het jammer dat u spijt heeft van uw keuze en hopen desondanks dat u in de toekomst weer vertrouwen kunt krijgen in ons of onze merken. Excuses voor het ervaren ongemak! Shirley van Wensink
Goed geholpen door jonge man achter de balie. Goede informatie op vriendelijke en vakkundige manier.
Goedemiddag Liesbeth, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen door onze collega aan de balie. We geven het compliment graag aan hem door! Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Snelle service wordt goed geholpen denken met je mee
Goedemiddag Herman Meeuwissen, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw bezoek aan onze vestiging in Arnhem. Fijn om te horen dat u snel en goed geholpen bent en dat ons team met u meedacht. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Correct, vriendelijk en zakelijk.
Zijn heel correct geholpen
de beurt is altijd al redelijk duur echter kwam er voor 900 euro een ollie wissel automatenbak bij wat op zich goed was, echter vroeg ik om 1 banden sensor te vervangen deze gaf niets meer aan. dit bleek niet te kunnen enkel 4 stuks en kosten € 200 per stuk. dit wou ik niet en gaf aan dan maar niets meer te doen na dat ik gegoogeld had wat deze sensor echt kost. ik heb dit nu bij een andere garage laten doen kosten €100 voor 1 sensor inclusief plaatsen en inlezen nu heb ik zelfs temp van de band had ik voorheen niet. ik hoop dat u snapt dat dit ook de laatste keer was dat mijn Mercedes bij u komt heb nu het gevoel dat ik elke keer belazerd ben. groet klaas sijbesma
Goedemorgen K. Sijbesma, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u deze ervaring zo heeft beleefd. We willen graag toelichten dat de prijs van onderdelen bij ons wordt bepaald door de fabrikant. Wij werken met originele Mercedes-Benz onderdelen en mogen deze niet via andere kanalen inkopen, ook niet bij goedkopere aanbieders. Dat verschilt inderdaad van wat sommige universele garages aanbieden. We begrijpen dat de kosten hoger liggen en vinden het jammer dat dit uw vertrouwen heeft aangetast. Uw feedback nemen we mee in onze communicatie richting klanten. Mocht u hier nog verder over in gesprek willen, dan staan we daar uiteraard voor open. Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink
Het probleem werd gelijk verholpen
Ze hebben ruim de tijd genomen. En het was geen probleem toen ik achteraf iets wou wijzigen.
Keurig ontvangen en er was alle tijd voor een uitleg.
Goedemiddag Hennie, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het ontvangst en de uitleg. We nemen graag de tijd voor onze klanten. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Auto gebracht voor regulier onderhoud. Geen klachten over de auto. Opgehaald na onderhoud en rammelend geluid gehoord van onderzijde auto. Terug geweest en niets gevonden. Klacht nog steeds aanwezig. Nu zelf onder de auto gekeken en los zittende bodem afscherming gevonden. Manco kon misschien volgende dag worden opgelost. Op dit moment hangt plaat nog steeds los.
Goedemiddag Roel, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw ervaring met de onderhoudsbeurt niet naar wens is verlopen. We begrijpen uw teleurstelling en bieden hiervoor onze excuses aan. We lossen dit graag alsnog goed voor u op. Onze serviceafdeling neemt nog contact met u op om dit netjes af te handelen. Nog een aangename dag toegewenst. Shirley van Wensink
Prettig contact en Wensink denkt mee bij keuze leenauto
Goedemiddag Maurice, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het contact prettig verliep en dat onze collega’s flexibel met u hebben meegedacht over een passende leenauto. Nog een aangename dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Shirley van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.