Tijdens vakantie storing in de auto gekregen. Na de vakantie gelijk naar Wensink Deventer gegaan. Er werd gelijk actie ondernomen ivm verdere vakantie. Na 2 dagen alles weer klaar. TOP geregeld en auto weer gereed :].
Goedemorgen Richard, Bedankt voor uw enthousiaste review! Wat fijn dat we u direct konden helpen na uw vakantie en dat alles snel en goed is opgelost. Mooi om te horen dat u weer zorgeloos op pad kon, precies zoals het hoort! Een prettige dag gewenst! Rianne van Wensink
Ik vond het erg prettig! Eerlijke monteurs, en echt het gevoel dat de auto weer goed en veilig de weg op kan!
Goedemorgen Roel, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u het als prettig heeft ervaren en vertrouwen heeft in ons team. Eerlijke service en veiligheid staan bij ons voorop! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Professioneel en prettig geholpen waarvoor dank.
Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u professioneel en prettig bent geholpen. Graag gedaan, we staan de volgende keer weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
prima bedrijf
Goedemorgen Harry, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u Wensink als een prima bedrijf ervaart. We helpen u graag weer bij een volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Alles precies volgens afspraak.
Goedemorgen Betty, Bedankt voor uw review! Geweldig om te horen dat alles perfect en volgens afspraak is verlopen. Daar streven we elke dag naar. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik ben uitstekend geholpen door Erik Movsesian van Wensink Kia Leeuwarden zowel bij het aanvragen als bij het ophalen van de nieuwe Kia Picanto.
Goedemorgen Simone, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat Erik u zo goed heeft geholpen bij zowel de aanvraag als het ophalen van uw nieuwe Kia Picanto. We wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Auto gebracht vanwege problemen met Sync, ging om een Fiesta uit 2015. Uit eigen onderzoek heeft deze nog de eerste generatie sync. Garage heeft geprobeerd de sync te resetten en een update uit te voeren. Dit lukte niet, monteur kwam tot de conclusie: APIM module is stuk, moet besteld worden en gaat €1163 kosten. Bij ophalen vroeg ik nog, kan het niet de Bluetooth zijn, nee dat was het echt niet. Omdat auto nog geen 2 maanden geleden gekocht is bij andere dealer, daarheen gegaan voor garantie. Deze wilden graag werkbon zien en zijn naar Ford garage in de buurt gegaan. Na 1 dag gebeld, het is wel de Bluetooth. Een APIM module zit niet eens in mijn Fiesta, uit zelf Google te gebruiken zag ik ook alleen hits komen vanaf Sync 2. Conclusie: ik mag dus wel 100 euro betalen voor een totaal verkeerde conclusie. Zou fijn zijn als ik hierover teruggebeld kan worden.
Afspraak gemaakt. Gevraagd om electrische fiets. Daar staat ie. Geen uitleg. Kettingkast ontbrak. Remmen deden het heel slecht en de accu was na 2 km leeg. In de middag de auto weer opgehaald. Niets gerepareerd. Benzineslang was poreus. Hadden ze niet op voorraad. Moest besteld worden. Raamrubber sloot niet goed. Daar hebben ze naar gekeken, moest vervangen worden. Het raamrubber zit vast aan de ruit. Er moet een nieuwe ruit besteld worden. Ook niet op voorraad. Windvanger achter gaat scheef naar binnen en geeft daarom storing met het sluiten van de kap. Hadden ze geprobeerd af te stellen maar dat lukte niet. Offerte 1930,-. De volgende dag naar een plaatselijke garage gebracht. Rubber ingevet doet het weer prima. Beide benzine slangen vervangen. Waren niet poreus. Benzinelucht komt uit de carterontluchting. Windvanger is niet af te stellen of te repareren leerde navraag bij andere Mercedesdealer. Mijn achterbanden bleken gevaarlijk schuin afgesleten dat hadden ze bij Wensink en ook niet bij de Mercedesdealer in Spanje niet opgemerkt. De auto heeft een onderhoudsabbonnement. Ongelooflijk. Laat uw auto bij de dealer onderhouden dat is belangerijk. Ik voel me opgelicht. Gelukkig heb ik nog niets betaald.
Met mijn Ford C-Max weer veilig op weg
Goedemorgen L. Brienesse, Bedankt voor uw fijne review! Mooi om te horen dat u na de onderhoudsbeurt met een goed gevoel en een veilige Ford C-Max de zomer tegemoet gaat. Precies zoals het hoort! Een prettige dag gewenst! Rianne van Wensink
Alles prima geregeld en probleem opgelost
Goedemorgen Jan, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles netjes is geregeld en het probleem goed is opgelost. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Goede afhandeling. Vriendelijk personeel. Goede locatie.
Goedemorgen G. Jansen, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling, onze collega’s en de locatie. We staan de volgende keer graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik waardeer de persoonlijke benadering en heb goede contacten met de meeste mensen die er werken. Ik kom al 45 jaar bij deze vestiging, al was het vroeger nog geen Wensink, maar sommige monteurs ken ik al heel lang.
Goedemorgen Gerrit, Wat bijzonder om te lezen dat u al zo lang bij onze vestiging komt, 45 jaar is echt iets om trots op te zijn. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en de mooie woorden over onze persoonlijke benadering en collega’s. We waarderen deze langdurige samenwerking enorm. Graag tot een volgend bezoek! Rianne van Wensink
Vriendelijk personeel. Snel en volgens afspraak geholpen.
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw fijne review. Goed om te horen dat u netjes en volgens afspraak bent geholpen door ons vriendelijke team. Daar doen we het voor! Een prettige dag gewenst! Rianne van Wensink
Vriendelijk en meedenkend en goed advice.
Goedemorgen Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u onze service als vriendelijk en meedenkend heeft ervaren. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
app gaf aan dat auto een beurt nodig heeft, anders verloopt de mobilo. maak afspraak, blijkt dat de auto nog geen beurt nodig heeft. en ik had een vraag over de dashcam, mocht de garage mij niet mee helpen, moest ik bellen met mercedes, half uur in de wacht gestaan, toen maar opgehangen. zeer slecht! Personeel wensink wel aardig
bij mijn nacalculatie van de 50.000 km beurt kom ik op een uurtarief van ongeveer 230 euro. voor twee uur heb ik dus ongeveer 160 euro te veel betaald.
Goedemiddag Ron, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de afspraak goed is gegaan. Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft te veel te hebben betaald door uw nacalculatie, heeft u contact opgenomen met onze vestiging voor een uitleg over het tarief? Bij onderhoud werken wij namelijk niet met een uur tarief maar met Ford onderhoudspakket prijzen. U mag altijd contact opnemen voor verder toelichting op uw factuur! Een aangenaam weekend toegewenst, Shirley van Wensink
Verkoop en aankoop proces goed Leaseproces serviceabonnement minder C1 L-973-DX de inruil auto had een servicecontract wat nog liep De KIA picanto GBK-20-J ook weer voorzien van een service contract Had verwacht dat het oude servicecontract direct zou ophouden zonder financiele kosten helaas werd voor het oude contract met negatief een bedrag van 428,16 afgeschreven
Goedemiddag Hans Hagen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat het verkoop- en aankoopproces naar tevredenheid is verlopen, Gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Uw ervaring nemen met het oude service contract nemen we mee om onze communicatie hierover richting klanten te verbeteren. Als u dit nog verder met ons wilt bespreken, nemen we daar graag de tijd voor. Een aangenaam weekend toegewenst, Shirley van Wensink
Klantvriendelijk en goede services En zeer vriendelijke verkopers.
Goedemiddag Pieter, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat heel goed geholpen bent door onze vriendelijke verkopers. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Top
Goedemiddag Bert van der Velde, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als snel, goed en eerlijk heeft ervaren. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Prettige omgang medewerkers
Goedemiddag Henk, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u de omgang met onze medewerkers als prettig heeft ervaren. Een aangenaam weekend toegewenst! Shirley van Wensink
Marc Ilario heeft het prima begeleid
Goedemiddag Johan, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat onze verkoper u goed heeft begeleid bij de aankoop. We geven uw compliment graag aan hem door. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Allereerst heeft mijn auto buitensporig lang bij de dealer gestaan. Geen communicatie waarom en heb echt serieus veel moeten bellen. Vervolgens zie ik op de tracker dat er meer dan 230km mee gereden is en als ik de auto ophaal staat mijn benzine peil in het rood. Erg slecht vind ik dat... Ik was zeer te spreken over jullie service de vorige keer maar deze keer was het echt niet goed...
Goedemiddag Guido Smallenbroek, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat wij u deze keer hebben moeten teleurstellen tijden uw laatste werkplaats bezoek aan ons. Dat u weinig tot geen communicatie heeft ontvangen over de lange doorlooptijd is niet zoals het hoort. Ook het hoge aantal gereden kilometers en het vrijwel lege brandstofpeil bij het ophalen zijn begrijpelijk frustrerend. Dit had netjes moeten worden teruggekoppeld en verklaard. Wij zullen uw beoordeling doorsturen naar servicemanager op locatie en dit intern bespreken. We nemen graag contact met u op om dit met u te bespreken en het waar mogelijk recht te zetten. Onze excuses voor het ongemak! Shirley van Wensink
Het cijfer 10 zegt al genoeg
Goedemiddag J.L. Muller, Bedankt voor uw 10 als beoordeling daar zijn we erg blij mij, fijn dat uw bezoek aangenaam is geweest. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ondanks de drukte door de populariteit van de nieuwe Kia modellen genoeg aandacht voor ons als nieuwe klant. Prettige communicatie en een aflevering waarvoor de tijd werd genomen (moet ook wel met al die uitgebreide instellingsmogelijkheden op de nieuwe generaties auto's).
Goedemiddag Siebren, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u zich ondanks de drukte welkom en goed geholpen voelde. Fijn dat er prettig communicatie was en dat er tijd genomen is om de uitgebreide instellingsmogelijkheden te bespreken. Gefeliciteerd en nog veel aangename kilometers toegewenst! Shirley van Wensink
Er was wat fout gegaan met het totale bedrag correct gecorrigeerd aardige meewerkend personeelslid helaas geen naam meer
Goedemiddag Bill, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het bedrag netjes is gecorrigeerd en dat u goed bent geholpen, we geven het compliment graag door aan het team. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.