Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.
Goedemiddag Geert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden was over het ontvangst en de servicegerichtheid van onze medewerkers. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat u nog problemen ervaart. We willen dit graag serieus oppakken en nodigen u uit om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat samen kunnen zoeken naar een passende oplossing. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.
Goedemorgen Erwin, Bedankt voor uw beoordeling en uw begrip rondom het uitstel van de aflevering. Fijn om te horen dat, ondanks het eerdere softwareprobleem, de uiteindelijke aflevering goed is verlopen en er ruim de tijd is genomen om alles toe te lichten. Veel rijplezier gewenst met uw nieuwe auto en graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Duidelijke uitleg e.d. gehad
Goedemorgen Ronald van Duppen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u duidelijke uitleg heeft gekregen, helderheid en vertrouwen staan bij ons centraal. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
prima service en ook altijd mooi schoon gewassen weer terug gekregen
Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en uw auto altijd weer schoon en fris terugkrijgt, dat extra stukje aandacht geven we graag! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Mijn auto heb ik onlangs, aan het begin van de dag, naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK. 's Middags om 16.00 werd ik gebeld dat mijn auto afgekeurd was en de medewerker somde een aantal termen op die ik niet allemaal kende. Ik mocht er in ieder geval niet meer mee rijden. Er mankeerde van alles aan, met name was de auto aan de onderkant doorgeroest. Dat moet een jaar daarvoor toch ook al wel duidelijk geweest zijn, was mijn reactie en toen heb ik niets niets te horen gekregen over roestvorming. Op mij vraag hoe dat zo snel kan, zei de telefonist: "Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest". Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg eigenlijk geen handvaten aangereikt waar ik mee verder kon. Een zeer onprofessionele houding, mijns inziens. De volgende dag ben ik zelf gaan kijken. De auto werd op de brug gezet en ik kon zien dat er forse gaten zaten in de bodemplaat. Hij was technisch total loss. Reparatie zou naar schatting 8.000 euro kosten voor een auto van 20 jaar oud. Einde oefening dus Enige empathie heb ik van niemand van het personeel kunnen bespeuren. Jammer. Het gaat wel over een persoonlijk bezit waar de meest mensen een band mee hebben, althans ik wel. Een dergelijke klant onvriendelijke houding heb ik de laatste paar jaar helaas vaker kunnen bespeuren. Maar deze actie deed voor mij de deuren dicht. Na ruim 40 jaar, voor mij geen Wensink meer. Ik wens u desalniettemin een vruchtbare voortzetting van uw bedrijf. Vriendelijke groet. Elly Verheggen
Goedemiddag Elly, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring. We vinden het oprecht spijtig dat u deze situatie als onpersoonlijk en klantonvriendelijk heeft ervaren zeker na zo’n lange relatie van ruim 40 jaar. Uw teleurstelling begrijpen we goed, en we bieden onze excuses aan voor het gebrek aan duidelijke uitleg en betrokkenheid dat u heeft ervaren. We nemen uw terugkoppeling serieus en bespreken dit intern om te kijken waar we onze communicatie en klantgerichtheid kunnen verbeteren. Hoewel het spijtig is dat onze wegen hier lijken te scheiden, willen we u bedanken voor het jarenlang vertrouwen in Wensink. Shirley van Wensink
İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs
Goedemiddag Miralem Pamukovic, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door ons team. We zien dat u ons een 3 heeft gegeven en begrijpen dat de prijs van het onderdeel daarin een rol speelt, onze onderdelen zijn originele onderdelen volgens de richtlijnen van de fabrikant. Dat kan in prijs verschillen met universele onderdelen of online aanbieders. Tegelijk vragen we ons af of dit cijfer volledig gebaseerd is op de kosten, of dat er nog andere punten zijn geweest die niet naar wens verliepen. We horen het graag, zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Originele beoordeling
İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs
Goedemiddag Miralem Pamukovic, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door ons team. We zien dat u ons een 3 heeft gegeven en begrijpen dat de prijs van het onderdeel daarin een rol speelt, onze onderdelen zijn originele onderdelen volgens de richtlijnen van de fabrikant. Dat kan in prijs verschillen met universele onderdelen of online aanbieders. Tegelijk vragen we ons af of dit cijfer volledig gebaseerd is op de kosten, of dat er nog andere punten zijn geweest die niet naar wens verliepen. We horen het graag, zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Mijn Ford Kuga werd voor de derde keer teruggeroepen door Ford vanwege problemen met de accu's. Toen ik navraag deed naar wat er nu was aangepast en toen ik daarbij opmerkte dat ik niet erg blij was met deze situatie kreeg ik geen reactie van de staf. Ik heb gezegd dat ik het vertrouwen in mijn auto nu wel zo'n beetje ben kwijtgeraakt. Ook daarop geen reactie. Dat ik met mijn auto naar de werkplaats kon gaan voor de software update heb ik op TV (Radar) gehoord. De importeur en de dealer hebben mij hierover niet telefonisch of via de mail bericht. Toen ik daar een opmerking over maakte dat ik dat vreemd vond werd men boos op mij!! Alsof het allemaal mijn schuld is.
Goedemorgen Wout, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat uw ervaring rondom de terugroepactie van uw Ford Kuga als onprettig is ervaren. De software-update is inderdaad onderdeel van een terugroepactie vanuit de fabrikant. In principe worden klanten hierover geïnformeerd door Ford Nederland. Dat u dit via een tv-programma moest vernemen, is uiteraard niet hoe het zou moeten verlopen. Onze excuses dat u zich niet gehoord voelde bij het uiten van uw zorgen. We nemen uw feedback mee om onze communicatie en klantgerichtheid te verbeteren, juist in situaties waar onzekerheid speelt. Excuses voor het ongemak! Shirley van Wensink
Bij onze auto raakte de motor kapot en moest er een andere in. Ze hebben meegeholpen een andere te zoeken, uiteindelijk hadden we zelf er één gevonden met 48.000 kilometers. Deze motor is in Leeuwarden in onze auto geplaats waarbij de afgesproken prijs is gerealiseerd. Inclusief het plaatsen en met garantie. Allemaal top.
Goedemorgen Kees, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zich zo goed geholpen en ondersteund voelde tijdens een vervelende situatie met de motor. Mooi dat er proactief is meegedacht en dat alles volgens afspraak én met garantie is gerealiseerd. We waarderen uw vertrouwen en helpen u ook in de toekomst graag weer verder. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ben goed en corect geholpen.
Goedemorgen Gert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en u correct bent geholpen, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Goede afhandeling van het jaarlijks onderhoud Auto was goed gekeurd en ik kreeg een advies voor de banden. Verder geen bijzonderheden waardoor ik geen verder oordeel kan geven dan goede afhandeling.
Goedemorgen Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als goed heeft ervaren. We zien dat u ons een 6 heeft gegeven mochten er nog aandachtspunten zijn waardoor we dit naar een 10 kunnen brengen, dan horen we dat natuurlijk graag. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Originele beoordeling
Goede afhandeling van het jaarlijks onderhoud
Goedemorgen Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service als goed heeft ervaren. We zien dat u ons een 6 heeft gegeven mochten er nog aandachtspunten zijn waardoor we dit naar een 10 kunnen brengen, dan horen we dat natuurlijk graag. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink
Snel en goed geregeld en oude storing opgelost
Goedemorgen Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat alles snel en goed is geregeld en dat de storing naar tevredenheid is opgelost, precies zoals u mag verwachten! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Nog nooit een auto afgekeurd teruggekregen. Elke garage die ik heb bezocht geeft, wanneer er iets niet goed is voor de apk, dit mondeling aan. Dit gebeurde bij wensink niet. Ik zie dit als een manier om je te dwingen de auto bij hun te laten repareren. Dit aangezien je niet met een afgekeurde apk de openbare weg op mag.
Goedemorgen Alex, Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat een afkeuring zonder voorafgaand overleg vervelend is. Bij een Apk-keuring zijn wij wettelijk verplicht te registreren zodra een voertuig wordt afgekeurd, u mag dan nog wel naar een andere garage rijden voor het herstel hiervan. Dat er geen overleg is geweest over de afkeuring en eventuele vervolg stappen hiervan is uiteraard niet de bedoeling. We nemen uw feedback mee om dit proces op onze locatie in Nijmegen te verbeteren. Excuses voor het ervaren ongemak! Shirley van Wensink
prima service
Goedemorgen Andre Wanders, Dank u wel voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u tevreden bent over onze service! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Deskundigheid en heel attent zijn medewerkers Dankjewel voor jullie goede inzet
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze medewerkers als deskundig en attent heeft ervaren, dat is precies waar we voor staan. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Altijd een prettige ervaring met Ford Wensink. Ik kom hier elk jaar voor mn apk en ze zijn vriendelijk en snel. Precies wat ik wil.
Goedemorgen Dayenne, Dank u wel voor uw fijne beoordeling en uw vertrouwen in ons team. Mooi om te horen dat u elk jaar tevreden bent over de snelle en vriendelijke service, precies zoals u het mag verwachten! Graag tot volgend jaar bij uw APK! Rianne van Wensink
Bij evt aanpassing betreffende apk beurt werd ik door medewerker goed op de hoogte gebracht mbt kostenplaatje. Wel en dit staat los van de service, zijn de prijzen voor 20.000 beurt de pan uit gerezen Hier toedient meer inzage worden geboden. Kostenplaatje apk en beurt kwamen op €900 Heb geen Mercedes, maar een goed functionerende ford fiesta ,in middels 9 jaar oud. Zo wordt een klant reeds 40 jaar tot genoodzaakt tot heroverwegen, blijfik bij ford wensink .Graag uw reactie op bovenstaande. Hgr Klaas de Vries
Goedemorgen Klaas de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw eerlijke terugkoppeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier waarop onze medewerker u heeft geïnformeerd rondom de APK en de onderhoudsbeurt, duidelijke communicatie vinden we belangrijk. We begrijpen heel goed dat de hoogte van het totaalbedrag vragen oproept, zeker bij een betrouwbare auto als uw Ford Fiesta. De kosten van een grote onderhoudsbeurt kunnen inderdaad flink oplopen, onder andere door gestegen onderdelenprijzen en loonkosten. Dat neemt niet weg dat het belangrijk is om vooraf goed inzicht te geven in wat u kunt verwachten, en daarin willen we graag transparant zijn. We nemen uw feedback daarom serieus en zorgen ervoor dat dit intern wordt besproken. Mocht u hierover graag persoonlijk verder willen praten of wilt u een specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden en kosten, dan staan we uiteraard voor u klaar. Nogmaals dank voor uw loyaliteit in de afgelopen 40 jaar. We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Auto om 8 gebracht en wilde er eerst op wachten maar had besloten om nog even naar huis te lopen en rond 11 uur terug te komen, maar na een telefoontje kreeg ik te horen dat het pas tegen 5 uur gereed zou zijn omdat ze er niet gelijk aan waren begonnen, dus mijn dag was behoorlijk verpest!
Snel en vakkundig
Goedemorgen Angelique, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u snel en vakkundig bent geholpen, precies zoals u mag verwachten! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Onderhoud Goed geregeld volgens afspraak.
Goedemorgen Marco, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het onderhoud netjes en volgens afspraak is uitgevoerd, dat is precies waar we voor staan. Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Wordt op de hoogte gebracht/gehouden wat er aan de auto gedaan wordt.
Goedemorgen R. van den Broek, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mooi om te horen dat u onze aanpak waardeert en goed op de hoogte bent gehouden tijdens het onderhoud. Afspraak is afspraak, daar kunt u bij ons op rekenen. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Met mijn Mercedes/Hymer 616. Heb in 1 jaar door omstandigheden maar 290 km gereden, maar omdat het alweer een jaar geleden was wilde ik de Mercedes een onderhoudsbeurt geven , de receptie adviseerde mij dat niet te mede gezien door de weinig gereden km in 1 jaar
Goedemorgen Johannes, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat onze collega’s met u meedenken en eerlijk advies geven, afgestemd op uw situatie. Dat vinden we vanzelfsprekend, uw belang staat altijd voorop. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Dankjewel!
Goedemorgen Ilhama, Wat een prachtig compliment, een 10 én topservice, dank u wel! Daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
Heel klantvriendelijk
Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze klantvriendelijkheid zo waardeert! Graag tot de volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Alles volgens plan.
Goedemorgen George Vink, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de onderhoudsbeurt soepel en volgens plan is verlopen, precies zoals het hoort! Graag tot ziens bij Wensink! Rianne van Wensink
goed geholpen en goed advies
Goedemorgen Heine Horst, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat mooi om te horen dat u 100 procent tevreden bent en goed bent geholpen met passend advies. Graag tot een volgende keer bij Wensink! Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.