Filters

7

Prima ontvangst en organisatorische afwikkeling. Mee-denkend Service gericht.

Resultaat: zwaar onvoldoende. Problemen met olie-management door mijn auto zijn allerminst verholpen. Een berg oprijden (op snelweg) met cruisecontrol op gematigde snelheid (90 km/u) is al teveel van het goede. Vandaag viel bij een langere klim (plm 10 km) het vermogen vrijwel weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
9

Prima aflvering van mijn nieuwe auto

Ondanks dat de aflevering een week ervoor niet door kon gaan door een software probleem (de auto bleef in de transportmodus staan) verliep de aflevering prima. Er werd uitgebreid tijd genomen om de auto toe te lichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Zeer goed

Duidelijke uitleg e.d. gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
8

prima service

prima service en ook altijd mooi schoon gewassen weer terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
1

zeer klant onvriendelijk

Mijn auto heb ik onlangs, aan het begin van de dag, naar de garage gebracht voor de jaarlijkse APK. 's Middags om 16.00 werd ik gebeld dat mijn auto afgekeurd was en de medewerker somde een aantal termen op die ik niet allemaal kende. Ik mocht er in ieder geval niet meer mee rijden. Er mankeerde van alles aan, met name was de auto aan de onderkant doorgeroest. Dat moet een jaar daarvoor toch ook al wel duidelijk geweest zijn, was mijn reactie en toen heb ik niets niets te horen gekregen over roestvorming. Op mij vraag hoe dat zo snel kan, zei de telefonist: "Dat weet ik niet, daar ben ik niet bij geweest". Om een lang verhaal kort te maken, ik kreeg eigenlijk geen handvaten aangereikt waar ik mee verder kon. Een zeer onprofessionele houding, mijns inziens. De volgende dag ben ik zelf gaan kijken. De auto werd op de brug gezet en ik kon zien dat er forse gaten zaten in de bodemplaat. Hij was technisch total loss. Reparatie zou naar schatting 8.000 euro kosten voor een auto van 20 jaar oud. Einde oefening dus Enige empathie heb ik van niemand van het personeel kunnen bespeuren. Jammer. Het gaat wel over een persoonlijk bezit waar de meest mensen een band mee hebben, althans ik wel. Een dergelijke klant onvriendelijke houding heb ik de laatste paar jaar helaas vaker kunnen bespeuren. Maar deze actie deed voor mij de deuren dicht. Na ruim 40 jaar, voor mij geen Wensink meer. Ik wens u desalniettemin een vruchtbare voortzetting van uw bedrijf. Vriendelijke groet. Elly Verheggen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
6

Onderdel is 3 keer duurder dan normal prijs

İk ben wel goed heholpen maar prijs van onderdelen is drie keer duurder dan normaal prijs

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
3

Klanttevredenheid staat op een laag pitje

Mijn Ford Kuga werd voor de derde keer teruggeroepen door Ford vanwege problemen met de accu's. Toen ik navraag deed naar wat er nu was aangepast en toen ik daarbij opmerkte dat ik niet erg blij was met deze situatie kreeg ik geen reactie van de staf. Ik heb gezegd dat ik het vertrouwen in mijn auto nu wel zo'n beetje ben kwijtgeraakt. Ook daarop geen reactie. Dat ik met mijn auto naar de werkplaats kon gaan voor de software update heb ik op TV (Radar) gehoord. De importeur en de dealer hebben mij hierover niet telefonisch of via de mail bericht. Toen ik daar een opmerking over maakte dat ik dat vreemd vond werd men boos op mij!! Alsof het allemaal mijn schuld is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
8

Echt klantgericht, proactief meedenkend.

Bij onze auto raakte de motor kapot en moest er een andere in. Ze hebben meegeholpen een andere te zoeken, uiteindelijk hadden we zelf er één gevonden met 48.000 kilometers. Deze motor is in Leeuwarden in onze auto geplaats waarbij de afgesproken prijs is gerealiseerd. Inclusief het plaatsen en met garantie. Allemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
7

Zeer goed verlopen

Ben goed en corect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
6

Goede service.

Goede afhandeling van het jaarlijks onderhoud Auto was goed gekeurd en ik kreeg een advies voor de banden. Verder geen bijzonderheden waardoor ik geen verder oordeel kan geven dan goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Snel en goed geregeld en oude storing opgelost

Snel en goed geregeld en oude storing opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
4

Apk afkeur

Nog nooit een auto afgekeurd teruggekregen. Elke garage die ik heb bezocht geeft, wanneer er iets niet goed is voor de apk, dit mondeling aan. Dit gebeurde bij wensink niet. Ik zie dit als een manier om je te dwingen de auto bij hun te laten repareren. Dit aangezien je niet met een afgekeurde apk de openbare weg op mag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
7

prima

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
8

Deskundigheid en aangenaam personeel

Deskundigheid en heel attent zijn medewerkers Dankjewel voor jullie goede inzet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
10

Snel, vriendelijk

Altijd een prettige ervaring met Ford Wensink. Ik kom hier elk jaar voor mn apk en ze zijn vriendelijk en snel. Precies wat ik wil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
9

Adequate service

Bij evt aanpassing betreffende apk beurt werd ik door medewerker goed op de hoogte gebracht mbt kostenplaatje. Wel en dit staat los van de service, zijn de prijzen voor 20.000 beurt de pan uit gerezen Hier toedient meer inzage worden geboden. Kostenplaatje apk en beurt kwamen op €900 Heb geen Mercedes, maar een goed functionerende ford fiesta ,in middels 9 jaar oud. Zo wordt een klant reeds 40 jaar tot genoodzaakt tot heroverwegen, blijfik bij ford wensink .Graag uw reactie op bovenstaande. Hgr Klaas de Vries

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
6

Niet best

Auto om 8 gebracht en wilde er eerst op wachten maar had besloten om nog even naar huis te lopen en rond 11 uur terug te komen, maar na een telefoontje kreeg ik te horen dat het pas tegen 5 uur gereed zou zijn omdat ze er niet gelijk aan waren begonnen, dus mijn dag was behoorlijk verpest!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
10

Geweldig

Snel en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Goed geregeld volgens afspraak

Onderhoud Goed geregeld volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
9

Zeer goed, afspraak is afspraak.

Wordt op de hoogte gebracht/gehouden wat er aan de auto gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Mee denken met de klant

Met mijn Mercedes/Hymer 616. Heb in 1 jaar door omstandigheden maar 290 km gereden, maar omdat het alweer een jaar geleden was wilde ik de Mercedes een onderhoudsbeurt geven , de receptie adviseerde mij dat niet te mede gezien door de weinig gereden km in 1 jaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
10

Top service!

Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
10

Geweldig

Heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
8

Soepele afhandeling onderhoudsbeurt

Alles volgens plan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
10

was 100 procent

goed geholpen en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Fuso Heerenveen

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.