Filters

10

Al jarenlang mijn vaste garage

Wederom weer netjes geholpen voor jaarlijks onderhoud en een paar kleine reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
8

Gewoon goed

Dit was voor een APK, die helaas uitdraaide op 4 nwe banden. Dit terwijl 2 van de 4 er pas 3 jaar op zaten. Vreemd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
4

Vriendelijk, maar niet serieus bij een klacht.

Het onderhoud en klantvriendelijkheid is niets mis mee, maar klacht oplossing en een stapje extra zetten bij een klacht is niet naar tevredenheid. Aangegeven dat de rijhulpsystemen bij Ford niet goed werken. Zo zou de auto in staat moeten zijn om de auto zelfrijdend een bocht door te kunnen sturen volgens de verkoper, maar dat is zeker niet het geval. De auto verliest ook op een rechte weg heel vaak de lijnen en stuurt gewoon over de lijn heen. Ik ben mij bewust dat het een hulpsysteem is, maar de technologie reageert vaak onverwacht en niet te vertrouwen. De auto heeft ook onverwachte stuurbewegingen wanneer er geen aanleiding voor is. Elke dag op een rit van 40 minuten gaat het Driver Alert wel 3 of 4 keer af. Om gek van te worden. De pre collision gaat ook vaak onterecht af bij lantarenpalen, wegversmalling, voorlangs kruisende auto's. Onterecht schrikken en remmen van het voertuig. Graag wil ik het standaard op uit hebben omdat het voor mij niet funtioneerd. Ik weet dat deze rijhulpsystemen verplicht zijn vanaf 2022 en dat ze vanaf juli 2024 ook verplicht aan moeten staan bij het starten van de auto, maar mijn auto is mei 2024 geleverd en valt niet onder deze regeling en wil het uit hebben. Medewerkers van de garage geven aan dat ze het zelf ook ervaren en dat hun Ford en zelfs nog erger reageert dan mijn Ford, maar dat is niet wat je als klant van Ford wil horen. Wat je ook niet wilt horen is dat je naar alternatieve garages moet voor dit soort dingen om zij wel het systeem kunnen aanpassen. Verder heb ik de medewerkers gevraagd om het met Ford op te nemen, maar dat had geen zin omdat Ford niet naar haar dealers luistert. Ik kon beter zelf Ford aanschrijven, want dat zou veel krachtiger zijn om een klacht vanuit de consument aan te geven. Ik heb dat niet gedaan. Ik ben van mening dat de dealer mijn aanspreekpunt is naar Ford. De auto zelf is goed, maar de technologie is slecht. Medewerkers zijn vriendelijk, maar voel mij teleurgesteld bij de klacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Altijd goede service in Emmen

De service bij de locatie in Emmen is altijd goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
8

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst en een goede service, ook de reparatie puntjes waren goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Cars en Vans Deventer
8

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Prima, direct geholpen

Prima. Foutmelding is direct verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
7

Nette ontvangst, duidelijke afspraken

Nette ontvangst, prima prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Occasions Assen
10

Uitstekende begeleiding en mooie onthulling van de nieuwe Mercedes

Uitgebreid uitleg gekregen met heel veel geduld Heel prettig geholpen in het traject om de juiste keuze te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
8

maandag 16 mei j.l. netjes geholpen en alles ging prima.

Ik heb de werkplaats gebeld, met de melding van de auto waar op het dashboard een oranje figuurtje zichtbaar was, Ik kon direct komen met de auto en is tot volle tevredenheid gemaakt. kapot was de inlaatwervelregelklep luchttoevoer moter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
9

Top.

Een Kuga gekocht via Wensink Doetinchem waarbij het enthousiasme en inzet door Ivo voor een snelle levering met de verlangde specificaties door ons op prijs is gesteld. Wij zullen deze vestiging zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
6

Wij hebben de auto nog niet.

De auto is helaas een week te laat opgeleverd, wij gaan de auto straks halen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? N.v.t.
10

Prettig en snel

Altijd goed geholpen door het team van Wensink in Leeuwarden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
7

Goed

Ben netes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
8

update software Ford Kuga snel gedaan.

ik was binnen een uur weer op weg en kan daarna dus weer laden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Service, zoals service behoort te zijn !

Nadat er in januari j.l een nieuwe warmtewisselaar gemonteerd werd in het ventilatie/ frisse lucht systeem van mijn auto was deze al snel weer kapot. Bij melding kon ik reeds een dag later op een door mij te bepalen tijdstip langs komen om deze te vervangen. Aldus geschiedde. De behandelende receptionist kweet zich uitstekend en vriendelijk van zijn taak !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
4

Hoge standaard onderhoudskosten en weinig behulpzaam

Ik heb mijn occasion die overigens nog onder de uitgebreide Ford garantie viel bij Wensink gebracht voor onderhoud en een niet werkende airco. Ik moest allereerst een maand wachten voordat ik überhaupt terecht kon, niet echt prettig met de zomerse temperaturen. Kosten voor onderhoud kwamen op €927 nog zonder reparatie van airco €800 en vervangen remschijven wat nodig zou zijn ad €500. Beide zaken waren niet voorradig en daar zou ik dus weer voor terug moeten komen. Deze kosten voor een dealer onderhouden occasion van krap 5 jaar oud vind ik substantieel. Verder blijkt uit controle bij een andere dealer ook dat de remschijven best nog een beurt kunnen wachten met mijn rijgedrag. De airco was lek door steenslag en valt daarmee volgens Wensink niet onder de garantie, wat ik bijzonder vind aangezien het de tweede keer binnen een jaar is dat de airco lekt, die laat ik wel elders repareren. Ik heb overigens in het geheel spijt van de aanschaf van een Ford, enkel pech met deze auto die toen de airco stuk ging nog viel binnen de 12 maanden Bovag garantie en ook nog onder uitgebreide Ford garantie zou vallen. Volgende keer een andere keuze.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Top geholpen!

Goed geholpen door jonge man achter de balie. Goede informatie op vriendelijke en vakkundige manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
10

Zeer goede service

Snelle service wordt goed geholpen denken met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
9

Correct, vriendelijk en zakelijk.

Correct, vriendelijk en zakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
9

fantastisch

Zijn heel correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
2

had het idee opgelicht te worden

de beurt is altijd al redelijk duur echter kwam er voor 900 euro een ollie wissel automatenbak bij wat op zich goed was, echter vroeg ik om 1 banden sensor te vervangen deze gaf niets meer aan. dit bleek niet te kunnen enkel 4 stuks en kosten € 200 per stuk. dit wou ik niet en gaf aan dan maar niets meer te doen na dat ik gegoogeld had wat deze sensor echt kost. ik heb dit nu bij een andere garage laten doen kosten €100 voor 1 sensor inclusief plaatsen en inlezen nu heb ik zelfs temp van de band had ik voorheen niet. ik hoop dat u snapt dat dit ook de laatste keer was dat mijn Mercedes bij u komt heb nu het gevoel dat ik elke keer belazerd ben. groet klaas sijbesma

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
10

Goed

Het probleem werd gelijk verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Ik ben goed en kundig geholpen door Stijn

Ze hebben ruim de tijd genomen. En het was geen probleem toen ik achteraf iets wou wijzigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
9

Helemaal top.

Keurig ontvangen en er was alle tijd voor een uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.