Filters

10

Excellent

Ik heb vanaf het eerste contact een fijne ervaring gehad met de verkoopmedewerker. Hij is aardig en heeft de tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren en mijn vragen te beantwoorden. Door zijn uitleg en deskundigheid heeft hij mij geholpen om snel een keus te maken. Tussen het eerste contact en het afhalen van mijn auto was de verkoopmedewerker altijd beschikbaar als ik vragen had. Ik ben heel erg blij met mijn auto. Hij voldoet aan meer dan mijn wensen. Hij is comfortabel en mooi van binnen en buiten. Het rijden voelt ontspannen en het allerbelangrijkste is dat ik mij veilig op de weg voel door de technische snufjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Almere
6

het kan beter

Ik had een afspraak om 08.00 uur, voor een APK + 1e "onderhoud" / "controle", na 1e 30.000 km en was ruim van tevoren aanwezig. 10.00 uur, APK + onderhoud klaar, geen bijzonderheden, ik tevreden. Maar: Binnen de genoemde 2 uren, ik wachtte terplaatse, geen contact met de monteur over de stand van zaken en de verwachte "werktijd", hoewel ik vrijwel zeker als 1e klant aanwezig was en de "ingreep" gevoelsmatig kort ( 1 uur? ) zou zijn. Dit is geen verwijt, maar het contact met een monteur kan klantvriendelijker!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
8

correcte service en vriendelijke medewerker

Bij de periodieke beurt van mijn Ford Kuga is alles correct verlopen. Versleten onderdelen zijn vervangen en alle punten zijn gecontroleerd. Ook een inspectierapport is gedeeld. Ben tevreden Wensink- klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Goede ontvangst in een ontspannen sfeer

Jasper heeft ons goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Heerenveen
10

Je wordt als klant gezien!

De ontvangst bij de balie is hartelijk (dit was ik niet gewend) Top! Geeft een gevoel van gezien worden en er toe doen. Overleg over het onderhoud en tussentijd geinformeerd worden over de voortgang (extra reparatie/vervanging van de remschijven/blokken). Goede koffie, lekkere leestafel, verlekkert rond kijken in de showroom maken het een beleving. Iedere medewerker die mij groet en dat doen ze allemaal vind ik prettig en belangrijk. De werkplaats ziet er keurig overzichtelijk uit, schoon en opgeruimd! Kortom onze EQC blijf in onderhoud bij Wensink. Houd vol Wensink Apeldoorn!! Keep up the good work! Aangenaam!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
9

Uitstekende ervaring

Medewerker Mauro, erg behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Mvg Brigitta

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Snelle service!

Super snel geholpen! Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

geweldig

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
10

Fijne medewerkers en goede service

Goed geregeld met wegbrengen/ophalen, goede service, vakkundige en prettige medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
1

Unnecessary change and huge bill

I did a service last year on 11-07-2024 when the car was at 56915km . This service including the APK costed me €648 . After one year , I wanted to do a regular check and may be change oil . This service happened on 26-08-2025 at 62538KM. So after almost 5000 km, you did a service which costed me €867. When I look at the split of the bill, I see that all the things you changed last year has been changed again. I do not believe that such a replacement of parts was not required after just 5000km. I'm not happy with this kind of treatment.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
5

Was wel aardig goed

Jammer dat er geen leuke sleutelhanger bij zat, omdat ze op waren. En bij voorgaande garages kreeg ik altijd een leuk mapje voor kentekenbewijs, ook dit was blijkbaar teveel gevraagd. Zijn kleine dingetjes, maar toch

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Kia Service Emmeloord
10

Gewoon Goed

Vriendelijk personeel, auto weer terug met snorrende motor. Een kleine extra wens kon ook nog gedaan worden. Geen wonder dat met deze service en het personeel, het soms iets langer wachten is voor een afspraak. Was het waard. Tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmeloord
10

Uitstekend

Communicatie is goed en komen de afspraken na en de offerte is helder

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zevenaar
8

Zoals je van een Mercedes dealer mag verwachten

Klantgerichte en kordate aanpak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
9

Zeer goede hulp bij APK

APK wordt super goed geregeld. Prima medewerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
8

goede service en voorlichting?overleg wat te doen

online afspraak maken was goed te doen, ik had een APK en na een uurtje bij de koffie automaat kwam de receptionist vertellen wat er gedaan moest worden om de APK te krijgen (lampje, ruitenwisserblad, dus dat was klein werk). daarnaast waren er aandachtspunten voor de volgende beurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford service Lochem
8

Volledige dienst die snel klaar was

Auto kwam rond 8h in voor een service A en vervanging van N-Ox sensor, was net na 12 klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Snelle en nette afhandeling!

Gebeld en kon direct terecht, unicum in deze tiid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
8

Tevreden

Ik ben wel tevreden. Maar wat mij tegen viel is, dat de auto niet gewassen was. Wat een eerdere keer wel gebeurt was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Goede afhandeling van de klacht

Mijn klacht is snel en adequaat opgelost binnen de garantie periode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Deskundig en adequaat

A3 onderhoudsbeurt en remschijven/remblokken voor vernieuwd en V snaar vervangen. Keurig melding gemaakt van de extra werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Nijmegen
9

Zwer tevreden.

Goed en vriendelijk geholpen bij receptie en werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Leeuwarden
8

Wij zijn prima geholpen met het uitzoeken van de nieuwe auto

Wij zijn zijn al jaren klant bij de firma Wensink in Doetinchem. Dit zegt volgens ons al genoeg. Heel prettig bedrijf, komen afspraken na en het onderhoud is er prima. En zeer zeker vakkundige monteurs in de werkplaats. Je kunt er ook altijd terecht, als er al iets is. Je wordt dan ook indien mogelijk direct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
8

Telefonisch matig, locatie goed

Mijn auto wilde op maandag niet en is weggesleept naar de garage "Ford personenauto's in Apeldoorn" Ik hoorde maar niets en heb op woendag gebeld 055- (Apeldoorns nummer). Ik kreeg een computer aan de telefoon die vroeg waarvoor ik belde. "service". Welke merk? "Ford" bedrijfswaren of personenwagens "personenwagens". Toen kreeg ik een man aan de telefoon. die me dezelfde vragen weer stelde en enigszins geïrriteerd over kwam, toen ik zei maar dat heb ik toch al ingesproken. Toen ik dus mijn vraag stelde van "Weet u wat de staat van mijn auto is" kreeg ik weer een gepikeerd antwoord "Er zijn maar een beperkt aantal monteurs die aan electrische voertuigen mogen werken en het is vakantie periode, dus misschien is er wel niemand dus uw auto moet ingepland worden." Conclusie: als je dan een centrale organisatie opricht zorg dan dat medewerkers iets kunnen weten. gebruik je een computer vooraf, zorg dan dat de medewerken die gegevens krijgt. Ik neem de persoon in kwestie niets kwalijk, zijn frustratie zit ook in het systeem waarmee hij werkt (mijn conclusie) Over de locatie niets dan lof. Ik had met Dirk gesprekken. Vrolijk, joviaal, inhoudelijk goed onderbouwd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.