Filters

10

Uitstekend

Prima is toch goed

  • Aanbevelen? Ja
8

probleem opgelost!

Vervanging van de ABS-sensoren bij de voorwielen uitgevoerd. Diagnose snel gesteld, enige tijd moeten wachten op de uitvoering.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik wil deze verplichting niet

en deze ook niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Communicatief, flexibel, vakkundig

Goede informatie bij de ontvangstbewijs Kon zonder problemen op zeer korte termijn een afspraak wijzigen Vakkundige werknemers

  • Aanbevelen? Ja
9

Probleem oplossen

Mischien Deskundige mensen maar probleem oplossen zıjn ze zwak zeer zwak

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Erik, de verkoper heeft mij zeer goed geholpen! Klant contact is uitmuntend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Prima geholpen, ik had een opmerking over de factuur, daar werd meteen iets aan gedaan. Fijne medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
1

een grote teleurstelling

Door de ANWB was de diagnose gesteld: brandstofpomp vervangen. verwachte aantal werkuren: 2. Eerste diagnose garage: motor vervangen. Diagnose vastgesteld op basis van jaren geleden was er een Fiesta geweest met soort gelijke problemen en daar was een nieuwe motor in gekomen. Klant niet akkoord, toch maar brandstofpomp vervangen. Reactie van garage : ja, dat scheelt een beetje he? geen 6500 euro maar 1052 euro. Klant zou een bedrag van 5000 euro toch echt geen beetje willen noemen. Prijsopgave 1052 euro. 3x Met Wensink Assen gebeld, 3x Wensink Zwolle aan de lijn, de collega's in Assen zijn niet bereikbaar. Auto zou na 9 dagen klaar zijn. Zelf maar gebeld op de dag dat de auto klaar zou staan: hoe laat staat de auto klaar? Antwoord: staat helemaal niet klaar, onderdeel zou niet leverbaar zijn. Ook niet bekend wanneer het onderdeel wel leverbaar zou zijn. Auto uiteindelijk na 2 weken toch klaar. Niet gespecificeerde nota ontvangen, daarover gebeld. Blijkt dat er voor 6 uur aan werk gerekend is . Kortom dramatische service en dus nooit weer naar Wensink.

  • Aanbevelen? Nee
7

Vriendelijk

Ik kom al 16jaar hier met de zelfde Mercedes en veel monteurs me gemaakt wel vaak de zelfde monteur dat is prettig

  • Aanbevelen? Ja
5

straag

4 x op grote afstand bij Wensink geweest voor het opgelost was

  • Aanbevelen? Ja
5

Een bedrijf dat omkomt in zijn complexiteit

Vorige ford dealer in Groningen wist dat ik een man ben en schreef mij dan ook aan met " mijnheer Nollen " Bij wensink krijg ik correspondentie met de aanhef " mevrouw Nollen " Bandenhotel en werkplaats werken langs elkaar heen. De een weet niet wat de ander doet. Ik moest 4 nwe zomerbanden, waarvan de oude in opslag zijn. Wordt ik gebeld (er was afgesproken dat sevice beurt, apk en bandenwissel gelijk zouden plaatsvinden) dat de winterbanden ook slecht waren en of die ook vervangen moesten worden. Anders werden ze zo achterin de auto gelegd!! Bij ophalen van de auto werd mij medegedeeld dat er achterstanden zijn en de rekening per email zou worden toegezonden. Op de vraag wat het bedrag was werd er zonder blikken of blozen een bedrag genoemd inclusief onderhoudsbeurt. Dat klopte niet ik heb een servicecontract!! Verder was er de mededeling dat men zich vergist had en de apk pas volgend jaar hoeft plaats t.e vinden. Je ziet servicecontract, bandenmaten en werkplaats weten van elkaar niet wat er geregeld is. Het is een log orgaan. Maar wordt wel door een persoon naar klant gecommuniceerd!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed en kundig geholpen.

Toen de verkopen van de KIA nog druk met een andere klant was heeft de verkopen van Citroen mij goed geholpen. Met hem hebben we ook de hele verkoop afgehandeld. Goede adviezen gekregen en ze waren niet zuinig bij de onderhandeling. Keurig afgeleverd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Was helemaal niks op aan te merken.

Een goede en vlotte ontvangst en toen ik vroeg hoe lang ik moest wachten was het antwoord 20 minuten . Ik heb een wandeling gemaakt en bij terug komst stond de auto klaar. dank hier voor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een woord: uitstekend.

Zeer snel afgewikkelde APK. Ondertussen prima koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Was goed

Voor een vraag was ik gegaan medewerkers gaven antwoord opdevragen

  • Aanbevelen? Ja
10

Aangenaam

Soepel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima reparatie verricht

Helaas is filiaal niet rechtstreeks te bereiken. Centrale nr kost veel tijd. Gehele verhaal meeerdere keren herhalen. Herinnering gekregen van een afspraak die was verzet. Receptie Hoogeveen vriendelijk en komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede forddealer

Goed geholpen. Deskundig advies. Levering aanzienlijk eerder dan gepland.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima sevice

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen. Leen fiets was prima en zelfs een vervangende smart door vertraging in geleverde onderdelen was prima. Koffie was lekker :)

  • Aanbevelen? Ja
6

Heel verwarrend.

Onderhoudsbeurt om 9.00 uur brengen na 12.00 ophalen. Rond 11 uur ben ik gebeld of batterijen afstandsbediening moesten worden vervangen en of ik een apparaatje om steenmarters te verjagen wilde laten plaatsen. Beiden niet nodig. Om 12.15 uur heb ik mij gemeld om auto op te halen. Tot 13.00 uur zitten wachten niets gehoord daarna gemeld aan de balie of mijn auto bijna klaar was. Daar kreeg ik een onsamenhangend verhaal te horen dat er iets met de accu was. Daarna is verteld dat van fabriekswege een verkeerde accu in de auto was geplaatst (60 ampere ipv. 70 ampere). Daardoor was de accubak in de auto aangepast aan de 60 ampere accuu. In deze accubak past echter geen 70 ampere accu. Dit zou beteken dat er waarschijnlijk geen 70 ampere accu kon worden geplaatst terwijl dit wel noodzakelijk is gezien de extra pakketten die op de auto van fabriekswege zitten. Hierdoor werkten een aantal opties op de auto ook niet, dit had ik voor de onderhoudsbeurt ook aangegeven. Uiteindelijk is, volgens de balie-medewerker, er toch een 70 ampere accu in de auto geplaatst. Hoe precies weet ik niet. Na drie uur wachten kon ik de auto weer meenemen. Dus het geheel heeft geduurd van 9.00 uur tot ruim na 15.00 uur. Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik precies weet wat er nu aan de hand is geweest en hoe het kan dat bij de eerdere onderhoudsbeurt(en), ook bij Wensink, dit niet is geconstateerd. Groet Gerrit Janssen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Afspraak, brengen, schoon en klaar halen en weer rijden.

Prima verlopen, afspraak met goede intake, afleveren, belletje over update en akkoord en zelfde dag weer kunnen rijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Zoal bijna altijd 100 procent tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen, en de service zijn uitstekend

Je word altijd correct behandeld ,niks mis mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Bekend personeel is vertrouwd

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd aandacht voor mij als klant.

Nu mijn bandenwissel gehad werd weer netjes op tijd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.