Filters

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf .

Ik had een mercedes op het oog om aan te kopen bij een bedrijf uit stadskanaal , met de voorwaarde dat hij bij wensink ( mercedesdealer ) in emmen op de brug gezet zou worden voor een aankoopkeuring, ze hebben de tijd genomen om hem helemaal te checken en er is veel achterstallig onderhoud geconstateerd . Het zou zoveel gaan kosten om de auto weer in goede staat te krijgen dat we van de koop hebben afgezien, bij deze wil ik dan ook mercedesdealer wensink uit emmen bedanken voor de goede service , dat ik geen kat in de zak heb gekocht. Ze hebben goede service en personeel en zijn eerlijk .en stefan de monteur die de auto heeft nageken bedankt . Tot slot als ik in emmen zou wonen en mercedes zou rijden dan zou wensink mijn garagebedrijf zijn. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne vlotte service

Goed ontvangen. Vervanging volgens afspraak uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Top service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Goede service wel weer prijzig!!

  • Aanbevelen? Ja
8

problemen niet opgelost

De auto had gecompliceerde problemen. Dit is verder goed gecommuniceerd. Maar aan het eind van het liedje had ik een forse rekening en de auto was nog steeds kapot. Jammer dat het principe van "no cure, no pay" in de autobranche niet gebezigd. Als een boer rotte aardappelen aan AH wil afleveren, zegt deze ook: Eet ze lekker zelf op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Flexibel en prima

  • Aanbevelen? Ja
7

niet van toepassing

niet van toepassing

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct geholpen

Direct geholpen, ook al was ik geen klant

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en vakkundig geholpen

snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Voldoet geheel aan de verwachtingen

Van ontvangst tot aflevering zeer tevreden. Uiteraard ook de verrichtte werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte communicatie (o.a. de algemene afdelingen) en duur

Het was al lastig om duidelijk te krijgen wat er nu precies ging gebeuren tijdens de beurt B7. Achteraf bleek dat ook de versnellingsbakolie vervangen zou worden, maar hoeveel liter was niet duidelijk. Gelukkig bleek een telefoontje naar de werkplaats (of eigenlijk de vaste contactpersoon) de oplossing. Bij een normele afdeling van Mercedes Benz is deze standaard informatie niet of gedeeltelijk maar te krijgen, dat is eigenlijk nog het grootste minpunt. Hoe moeilijk is het om alle beurten voor alle auto's overzichtelijk ergens te presenteren met de prijs erbij ? Ik vond de prijs vrij fors, maar ja daar valt nog eens over heen te stappen. De auto werd thuis opgehaald en gebracht. Dat was dan wel weer luxe. Vervolgens werd ik gebeld dat er toch nog een en ander vervangen moest worden en werd er een hoge, weinig onderbouwde verklaring gegeven. Een draagarm, twee banden en remblokken achter voor een bedrag van � 1900 vond ik te duur en heb dus geen toestemming gegeven. De onderdelen tezamen zouden tussen de 500-600 Euro moeten kosten, betaal ik dan � 1300 aan arbeidsloon ? Na een tweede overleg na het eerste review bleek er (gedeeltelijk) sprake te zijn van miscommunicatie, maar de afspraak met een andere garage was al ingepland. Een gemiste kans lijkt mij en bron van (veel) ergernis. Ik heb met de auto (uit 2017 - 100.000 km) al gedoe gehad bij de aflevering (winterbanden in juli ?), veel mis met AdBlue (o.a. nieuwe sensor die overigens wel onder coulance viel) en nu is bij 100.000 al een draagarm kapot ? Mijn vertrouwen in MB heeft wel en knauw gehad en dat terwijl de gehele familie (nog) in een MB van Wensink rijdt.....De Lexus uit 2013 met 250.000 km rijdt voorlopig beter. Ook wat betreft de navigatie die me al meerdere malen het bos heeft ingestuurd. Is er een gratis update mogelijk ?

  • Aanbevelen? Nee
8

Nieuwe eSoul

Aflevering is prima verlopen. Auto ziet er netjes uit en is conform afspraak gebracht. Kabel bleek 1 fase te zijn ipv 3 maar na contact zal deze worden omgeruild.

  • Aanbevelen? Ja
8

Dikke prima

P

  • Aanbevelen? Ja
7

Mag wel iets vriendelijker

Digitale communicatie en de faciliteiten zijn prima. Vriendelijkheid van zowel parts en service balie kan wat mij betreft wel wat vriendelijker. Ze lijken niet blij met een klant. Algemeen niet iets waar over ik zou klagen maar als het toch wordt gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veilig-rijden-gevoel na prima service APK en grote beurt.

Gelukkig konden APK en grote beurt nog tijdig worden gerealiseerd. Na telef. info inzake noodzakelijk en gewenst onderhoud zijn de werkzaamheden prima verricht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en adequaat geholpen en vriendelijke medewerkers.

Snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Een B1 service beurt, alles perfect: keurig vooraf gebeld wat er gedaan moest worden etc, Ik begrijp niet waarom brandstof leiding doodspuiten geen onderdeel is van het onderhoudscontract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat je verwacht van een Meercedes dealer

Het maken van een afspraak en de kennis van de medewerker is groot. Ondanks mijn soms vage aanduiding wordt meteen begrepen dat het om een grote servicebeurt gaat. Het is fijn om van te voren de tips en prijs te krijgen van het onderhoud aan de auto. Bovendien is duidelijk uitgelegd waarom de tip wordt gegeven. Zeer professioneel. De rekening is duidelijk en conform de afspraak. Mijn auto kon niet gewassen worden omdat er een fietsenrek op stond maar zelfs dat werd netjes opgelost. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles goed geregeld

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals verwacht.

Alles mooi op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben zeer tevreden

Ben tot nu toe zeer tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja
6

redelijk tevreden

Ondanks mijn verzoek mij te bellen, als de auto klaar was, moest ik zelf bellen aan het einde van de dag, jammer, zeker als het een bedrijfsauto is. ook jammer, dat er geen leenauto beschikbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed geholpen door de wensink medewerkers super gedaan

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijk advies met oog voor detail

Prettig contact met de verkoper. Oog voor onze wensen. Meedenken naar de toekomst.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.