Filters

10

Prima en vriendelijk geholpen.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
8

Super mooie Auto en rijd top

heb hem afgelopen dinsdag opgehaald en was er nagenoeg gelijk aan gewend.. stoel even goed gezet en al veilige kilometers gemaakt. Heb de app gedownload maar kan het registratienummer niet vinden.....

  • Aanbevelen? Ja
9

Bij pech beter je eigen dealer inschakelen dan Mobilio.

Na een zeer zeer zeer slechte ervaring met Mercedes Benz Nederland Mobilio werd ik goed opgevangen door mijn Mercedes Benz dealer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen door Luuk van Buuren

Prima bedrijf en service. Dit is een eerste ervaring van mij met Wensink in Arnhem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel goed en probleem opgelost!

Snel goed en probleem opgelost! Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
8

Toen er eenmaal contact was werd ik snel en vriendelijk geholpen.

Het duurde even voordat ik een afspraak kon maken. Werd na drie keer bellen uiteindelijk terug gebeld. Toen had ik de moed wel al bijna opgegeven. Daarna geen op of aanmerkingen. Prima geholpen. Wensen werden begrepen. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

ben tevreden

APK keuring en de B2 onderhoudsbeurt. Er is mij meegedeeld wat bij de volgende onderhoudsbeurt vervangen moet worden. Komt dan niet als verrassing. erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima verkoper die aanvoelt wat de bedoeling is en met het juiste advies kwam

Het was een prima ervaring. Wat was beloofd is precies nagekomen. Kan niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijke ontvangst

Na een afspraak gemaakt te hebben volgt het bezoek en ontvangst door jonge dame is goed. Jammer dat ik terug moet komen voor een update voor een gemelde storing. Dit had als men, n.m.m, direct aan de auto was begonnen in een keer kunnen doen. Scheelt mij niet alleen tijd maar ook weer kosten vervangt vervoer. Na enkele minuten rijden krijg ik weer de melding dat de olie vervangen moet worden. Dit had natuurlijk na de beurt in het systeem gewist moeten worden, niet erg maar wel zeer storende en telkens terugkerende melding. TIP: bespreek de uitgevoerde acties, ook als verder alles goed is.

  • Aanbevelen? Ja
4

komen afspraak gedeeltelijk na

auto komt voor een garantie klus ( 3 zaken) en een eigen opdracht. Auto wordt klaar gemeld en ik rij voor niets naar hun want er blijken maar 2 zaken te zijn opgelost. ! laat maar ,maar mijn eigen opdracht zeer belangrijk wordt als nog de volgende dag uitgevoerd. En dit is niet de eerste keer dat werk niet goed uitgevoerd wordt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Prettige gesprekken, leuke overdracht van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte en vriendelijke behandeling

Vervanging airbag

  • Aanbevelen? Ja
9

Transparante en servicegerichte hulp bij aankoop/ inruil auto

Ik heb een prettige ervaring gehad bij Wensink Ford omtrent de aanschaf (icm inruil) van mijn auto. Hoewel er vanwege de reisafstand weinig fysieke contactmomenten zijn geweest, werd er vlot en transparant gecommuniceerd via mail en telefoon, en was de achtergrond en onderhoud van de betreffende auto makkelijk op te vragen en te bespreken. Het geeft mij een fijn gevoel te weten dat deze auto uit jullie eigen beheer komt. Complimenten voor jullie breng- service; auto wordt voor de deur afgezet en de inruilauto wordt direct meegenomen. Hierin was wat miscommunicatie ontstaan over de precieze tijd maar ook hier was Wensink zeer flexibel. Overige randzaken zoals vrijwaring en tenaamstelling worden geregeld, erg prettig. Punt van aandacht; schoonmaak van de auto (interieur) was niet goed nagelopen; zo vond ik nog een gebruikt mondkapje in de auto. Daarnaast twijfel ik over de werking van de airconditioning, daar ga ik na overleg nog even goed voor zitten (instellingen nalopen), en zo nodig neem ik daar nog contact over op.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige contacten met receptie

Ik erger mij telkens weer wanneer ik telefonisch contact met een van de Wensink bedrijven wil hebben. Veel te lange wacht tijden voordat je contact krijgt. Moet er niet aan denken wanneer ik met pech langs de kant van de weg sta. Met een andere dealer betere ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
7

Lange wachttijd alvorens aan de auto begonnen werd.

Op tijd voor de afspraak gemeld (10 minuten voor afspraak tijd). Toch duurde het nog 45 minuten voordat de wagen de werkplaats in werd gereden! Resterende tijd prima en alles, plus een extra alarm rapport, perfect uitgevoerd. Prima en zeer correcte monteur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Vriendelijk, duidelijk en deskundig. Afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
2

Airconditioning stinkt nog

Gevraagd om een airconditioning reiniging compleet omdat hij gigantisch stinkt. Alleen wat gereinigd met airco reiniging ! Stinkt nog gigantisch!!! Heeft dus niks geholpen! Wensink als jullie dat niet kunnen zeg het dan en mij niet onnodig laten betalen voor iets wat niet goed is uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke en snelle service

Ik had pech met mijn vrij nieuwe Kia picanto en werd direct geholpen om te kijken wat er defect was. Binnen twee dagen de defecte bobine gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Er wordt mij gevraagd of ik een vervangende auto wil hebben waarop ik met ja hebt bevestigd.Krijg ik via e-mail een bevestiging van een huurauto dat was niet afgesproken dus bellen en een discussie waar ik niet blij mee ben uiteindelijk toch een leen auto gekregen. Ik was bij Citroen Dijkstra al meer dan 30 jaar klant en altijd een leen auto gehad zonder kosten. Ik zelf ben ondernemer geweest en heb dit als een klant mij naar een leen koelkast oid vroeg altijd zonder kosten gedaan. ( misschien ben ik niet meer van deze tijd )

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Auto opgehaald en gebracht goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

kleine beurt gewoon voldoende uitgevoerd

kleine beurt gewoon voldoende uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
6

Beetje teleurgesteld.Dan is een oliebeurt van over de 200Euro wel erg duur.

Geen navigatie update gedaan.Loopt nu al 2jaar achter..Dit zit toch bij een jaarlijkse beurt in?

  • Aanbevelen? Nee
7

Afspraak niet volgens wens auto service prima

Afspraak gemaakt via de website, geen bevestiging hiervan ontvangen en bij het telefonisch verifieren van de afspraak was het niet mogelijk om contact te krijgen. Dan maar gewoon de auto weggebracht, werkplaats receptie kon de afspraak ook niet vinden maar heeft het ter opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Auto voor Apk gebracht, wat punten besproken. Niet alles kon worden opgelost maar er werden geen kosten doorberekend. Prima afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.