Filters

10

Ik ben een tevreden klant.

Klant en service gerichte dienstverlening gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Kom er al heel wat jaartjes Heel erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Pro actieve instelling medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben zeer tevreden

volgens afspraak goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en klantvriendelijke hulp

er werd goed geluisterd en hulpvaardige inzet

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!

Goede service, nemen de tijd voor je en voor jouw auto.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zonder probleem gekomen, met probleem vertrokken

Er was geen probleem met de batterij van de sleutel. Deze is toch vervangentijdens werkplaatsbezoek voor A beurt op maandag 23 mei j.l. Daarna melding: batterij sleutel vervangen. Gebeld maar wegens drukte een terugbel verzoek gedaan. Pas na 8 dagen teruggebeld. Intussen zelf maar weer naar garage met deze melding. Nieuwe batterij in de sleuten, maar tot nu toe nog steeds dezelfde melding. Daar we vakantie hadden besproken toch maar vertrokken.We zitten nu in Finland. Dus nog geen actie verder, Wel nog steeds de melding: batterij sleutel vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig verlopen

vlotte bediening

  • Aanbevelen? Ja
9

Wederom prima!!

Ik had gekozen om te wachten. Was gepland 2 uur, was ook ca. 2 uur. Top ! Kon fijn even een fiets lenen voor een boodschap en daarbuiten fijn een babbeltje kunnen doen met balie en monteur. Even lachen ook altijd leuk. Heldere prijzen(tuurlijk kan altijd goedkoper :-) ) goed uitgelegd en begrijpelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Service beurt zou een uur duren maar was uiteindelijk bijna 2 uur

Als we dit geweten hadden waren we met bv een Leenfiets weg gegaan, bij onze vorige Mercedes garage ( Stern) waren we gewend dat bij een service beurt de auto gewassen werd

  • Aanbevelen? Ja
8

Reparatie prima. Advies onderhoudscontract redelijk

Reparatie verliep keurig en vlot. Ik heb een premium onderhoudsabonnement, daar was onduidelijkhied over. Advies van de dealer was om zelf dit te regelen met "Wensink occasions" blijkbaar aparte tak. Dit bleek contractbeheer te moeten zijn. Dus rekening betaald en contractbeheer gemaild. Nog geen antwoord maar gelukkig krijg ik het betaalde bedrag gecrediteerd. Advies: samenwerking tussen de dealer / contractbeheer verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Vooraf goed overleg, tijdens reparatie/ onderhoud duidelijk overleg en prima afwikkeling in de werkplaats. Wat we als extra / optie gevraagd hadden te monteren is netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service, zoals altijd!

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende ervaring!

Uitstekend, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen.

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Weinig informatie

Helaas hebben we de citroen verkoper nog niet gezien We werden door de KIA verkoper op zijn beste manier geholpen maar hij had niet echt verstand van de citroen Omdat we nog nooit hybride en ook nog nooit met een automaat hebben gereden is er nog al wat uit te leggen die uitleg hebben we gemist en moesten het zelf maar uitvinden Daarbij kwam ook nog dat er geen instructie boekje bij zat dus we moesten alles op internet opzoeken En dat boekje zou opgestuurd worden maar daar hebben we tot nog toe niets van gezien Ik heb nog gebeld met garage Lelystad en zou terug gebeld worden is nog niet gebeurd Dus of ik tevreden ben kan je zien uit bovenstaande

  • Aanbevelen? Nee
9

tevreden

tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed.

Goede en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk en op tijd geholpen. tijdige terugkoppeling

overleg op moment dat werkzaamheden meer werden dan afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
5

Gelukkig is het personeel (klant)vriendelijk.

De identiteit van de Ford garage zoals ik deze kende is nagenoeg weg. Bijvoorbeeld is het bekend dat de matjes bij de bestuurder het hardst slijten en aan vervanging toe zijn. Bij Ford Martens kon ik een matje voor de bestuurder los kopen à raison van max �15,--. Nu krijg ik een aanbod van �56,-- voor 4 matjes, waar ik niet om vraag. Ik wil nl. maar 1 matje voor de bestuurder! Ik weiger 4 matjes te kopen terwijl ik er slechts 1 nodig heb, omdat de andere matjes niet versleten zijn! Dit is in mijn ogen geen klantgerichte service! Hiermee toont u, naar mijn mening, aan dat u als Ford Wensink, de kleine ondernemer met een Ford-hart gedwongen wordt naar "de grote broer" moet luisteren, omdat er (zo kijk ik er tegenaan) een uniforme werkwijze gehanteerd dient te worden. Dit is Wenselijk voor uw bedrijfsvoering, niet Wenselijk voor uw klanten. Ik hoop dat u voor de toekomst bij het bepalen van uw beleid, uw oor te luister legt bij de klanten van de kleinere ondernemers binnen uw Ford imperium! Bovenstaande is voor mij een reden om de hieronder gevraagde punten niet te beoordelen omdat dit een objectieve beoordeling zou gaan worden, maar eerder een beoordeling op basis van de door Wensink opgestelde protocollen. Kortom: ik mis de identiteit van Ford-Martens! Mijn "nee" bij aanbevelen is bedoeld voor het bovenstaande dat ik de klantgerichtheid mis en dus niet voldoet aan uw klanttevredenheid.

  • Aanbevelen? Nee
9

Keurig geholpen

Keurig geholpen, prettige medewerker

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk kreeg koffie aangebracht terwijl ik er op kon wachten tot hij klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en heel vriendelijk personeel

Terugroepactie voor mijn airback aan de bestuurderskant. Gebeld met wensink , vriendelijke dame aan de telefoon, doorverbonden om een afspraak te maken, duidelijk en correct zodat je weet waar je aan toe bent. Bij wensink Harderwijk ook snel en vriendelijk geholpen. Wij komen al heel lang bij wensink Harderwijk en niet voor niets. Ik rij een oudere auto en dat maakt voor hun service niet uit. Kortom een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Wensink Elst is een kleine vestiging, hierdoor ontstaat nog steeds het oude gevoel van de klant is koning. Ik bezoek deze vestiging als vanaf 2008 eenogige steeds tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.