Filters

10

Prima service

Correcte afhandeling service beurt

  • Aanbevelen? Nee
2

opvolging van afspraak is niet gedaan

beurt was goed voor auto. alles ging ok Echter onder garantie zou deur strip vervangen worden in december. tot juni niets van gehoord. aangegeven dat dit met de beurt vervangen kon worden. moest nog besteld worden. Wacht nu al 2 weken op telefoon dat ik langs kan komen met de auto

  • Aanbevelen? Nee
9

Professioneel, vlot, voorspelbaar

Voor onderhoud heengegaan. Goed geholpen en geen vervelende verassingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect uitgevoerde autoreparatie

Ondanks de enigszins hoog uitgevallen factuur ben ik zeer te spreken over uitgevoerde werkzaamheden bij Wensink Hoogeveen. De auto rijdt weer als bijna-nieuw. Het ongevraagde stofzuigen van het interieur en de wasstraat behandeling maakt veel goed van mijn tweede zeer negatieve ervaring van mijn bezoek aan Wensink Assen vlak hiervoor. Vriendelijke en bekwame medewerkers in Hoogeveen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vriendelijke medewerker en service volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, keurig personeel.

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang

  • Aanbevelen? Ja
2

Onvriendelijk, slechte service, geen vertrouwen

Werd onvriendelijk ontvangen toen ik de auto kwam brengen. Ik zou om een leenfiets hebben gevraagd maar die was er niet. Gelukkig had ik er niet om gevraagd!! Auto zou om 15.00 klaar zijn maar telefonisch bij het maken van de afspraak was mij 14.00 uur gezegd. De man achter de balie begon te zuchten en geirriteerd het een en ander door te strepen op de bon. Voelde me behandeld als 1 of andere zeur terwijl ik daar bijna 500 euro kom afrekenen!!! Weer een slechte ervaring met Wensink en mijn volgende auto zal dan ook geen Ford meer zijn, want ik vind het een waardeloze dealer. Klaar mee.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer prettig en goed geholpen

Prettig en meedenkenkend

  • Aanbevelen? Ja
1

Onnodig kostbare en te lange reparatietijd.

Geachte heer/mevrouw, Op advies van de ANWB is mijn auto afgesleept en bij uw vestiging in Harderwijk aangeleverd. Het oordeel was een defect aan de regeleenheid ELV, welke alleen door de dealer vervangen kan worden. Het vervangen van deze regeleenheid bleek erg kostbaar waarbij er ook nog een wachttijd bij kwam van 3 tot vijf werkdagen voor de werkplaatssleutel ELV. Na enig onderzoek ben ik erachter gekomen dat het hier een, vaker voorkomende, slijtage van het motortje in de regeleenheid ELV betreft. Dit motortje blijkt zeer eenvoudig vervangen te kunnen worden. Bij vervanging van alleen het motortje in de ELV module zijn de kosten significant lager en de reparatietijd aanmerkelijk korter. Het verbaasd mij dan ook dat uw werkplaats deze simpele manier van reparatie niet wilde uitvoeren, omdat zij dit niet zouden mogen!!! Tevens werden er enkele drogredenen opgegeven waarom het beter was om het motortje in de ELV module niet te vervangen. Aangezien de auto met het geblokkeerde stuurslot lastig te verplaatsen was, ben ik met tegenzin akkoord gegaan met de door uw werkplaats voorgestelde dure reparatie. Wat ik ook bedenkelijk vindt is het feit dat de vervangen ELV module onder statiegeld terug naar Mercedes wordt gestuurd. Het waarom geeft te denken. Omdat ik vermoed dat boven genoemde situatie ontstaat door opgelegd beleid, neem ik het uw medewerkers persoonlijk niet kwalijk. Echter qua organisatie spreek ik u wel aan! Het betreft hier namelijk niet een verschil van tientallen euro's maar honderden euro's die u uw klant onnodig in rekening moet brengen. Te weten een werkplaatssleutel a � 170,00 ex en een regeleenheid ELV a � 331.81 ex. Versus een nieuw motortje a � 35,00 ex!!! Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Rob Borsboom

  • Aanbevelen? Nee
2

2x voor niks

Eerst hadden we een afspraak gemaakt voor een proefrit, toen we(ruim op tijd) kwamen reed er net een ander stel met de auto weg. Er werd gezegd, had u hem dinsdag maar meteen moeten kopen ( mijn man wilde hem eerst aan mij laten zien, koopplan was er) we konden wachten hoe de afloop was van proefrit en afhandeling daarvan. Tegelijkertijd gaf verkoper zo'n ****** lage inruilprijs op mijn nog gave Picanto dat we weggelopen zijn. Vandaag had ik afspraak voor reparatie van ruitenwissersproeier. Na 5 minuten stond auto weer buiten, pompje was stuk en die moest besteld worden , worden we (hopelijk) over gebeld. Jarenlang tevreden klant geweest bij Van Kouwen in Amsterdam, na overname Vaneman teleurgesteld daar weg gegaan, helaas deze dus ook teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
4

Rommelig

De eerste afspraak kon pas 3 weken na bellen gemaakt worden, deze werd de dag ervoor afgebeld wegens het gebrek aan juiste materiaal. Vervolgens een nieuwe datum ingepland 2 weken daarna, kwam ik aan en werd er lacherig/minachtig gedaan dat ik vroeg waarvoor de groene kaart nodig was als ze het polisnummer al hebben..en bleek ik er volgens hen, wat zij mij telefonisch melden wanneer de dag bijna om is, een dag te vroeg te staan terwijl ik echt de woensdag had afgesproken vanwege het feit dat ik die dag de auto niet nodig ben.. dat ze het niet gingen redden en ik de auto dus nog een dag langer kwijt zou zijn. Al met al rommelig en niet klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
2

De prijs van de onderhoudskosten beurt werd onnodig opgedreven.

Slecht omdat mijn vertrouwen in Wensink niet terecht blijkt.

  • Aanbevelen? Nee
5

Rare ontvangst bij balie in deventer

Erg amicale man die probeert grappig te zijn maar dat niet is.En mij gaat bellen als ik er niet 12.30 ben maar 12.43 met de vraag of we elkaar goed begrepen hadden? Er stond niemand op de leenfiets te wachten. Rare gang van zaken ook omdat we mail kregen dat auto onderhoud moest maar dit toch niet hoefde bleek achteraf . Ik plan nooit meer digitaal afspraak binnen heb ik geleerd.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet Mercedes waardig.

- gevraagd Mercedes-me aan te melden: niets van gehoord of dit is gedaan. - faktuur per email maar zonder specificatie. Is de navigatie geupdate, welke versie, eat waren de kosten daardoor? - faktuur vermeld geen bankrekening nr. Hoe verwachten jullie dat ik ga betalen? - Op de faktuur staat mijn oude adres dat ik nooit bij jullie heb afgegeven. Ik woon daar al 16 jaar niet meer. - ik heb gevraagd of de voorstoelhoofdsteun meer dan alleen verticaal verstelbaar is. Dit zou uitgezocht worden. Hier geen enkele reactie op gehad. Nogal wat puntjes dus die niet professioneel zijn.

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig, zeer matig!

Ben met de A klasse van mijn bejaarde buurvrouw in uw vestiging Arnhem geweest voor het vervangen van de airbag! Bij aankomst was de receptie onbemand! Duurde erg lang voor er iemand verscheen. heb de behandeling aan de balie als koel, kil en zakelijk ervaren. Moest 1,5 uur wachten. Een kopje koffie kon niet niet af! Dan maar auto's bekijken, maar het verkooppersoneel neemt geen enkele notitie van je! en dit terwijl ik op zoek ben naar een andere auto. Bekende clienten vliegen ze op af! Toen de auto gereed was bleek men ongevraagd een APK keuring te hebben uitgevoerd......??!! Ben zelf 17 jaar lang dealer manager geweest bij een premium merk dus ik denk dat ik enig recht van spreken heb in deze! Mvg J.A. Boonstra

  • Aanbevelen? Nee
2

Afspraak gemaakt, u staat niet geboekt.

Op 27-05-2022 afspraak gemaakt bij Wensink Apeldoorn aan de balie, voor 07-06-2022 13:00uur. Kom op afspraak en ik stond niet geboekt, maar ik werd wel ingepland, na een uur komt balie medewerker dat de kosten rond de � 1000 waren, terwijl ik een onderhoud contract heb. kwartier later komt hij het kost rond de � 200 (ruitenwissers, airco, koelvloeistof en zo) ik zeg doe alleen de beurt. Toen kwam een andere medewerker en die vroeg of ik soms zelf de afspraak had afgezegd, ik zeg en dan denk dat ik hier dan toch kom. Ik zit aan de tafel te wachten met meerdere klanten dus ik voel mij daar niet fijn bij. Dit is echt een Mercedes onwaardige behandeling en hoop voor U dat dit een uitzondering is.

  • Aanbevelen? Ja
4

matig/onvoldoende

Matige ervaring geen specialist gesproken de vragen die ik had zijn niet opgelost en moet waarschijnlijk nog eens terug omdat er teveel olie op zit

  • Aanbevelen? Nee
5

planning loopt in de middag behoorlijk uit

afspraak 15.30 band verwisselen 16.40 afgerekend en in de Apeldoornse verkeersdrukte

  • Aanbevelen? Nee
5

slecht

In een woord onaangenaam en een hoop mooi ge***

  • Aanbevelen? Nee
3

slecht

na 3 uur te wachten is het probleem nog niet opgelost nog steeds de zelfde problemen dan spreken over veiligheid maar wel moeten betalen terwijl het terugroepactie was !

  • Aanbevelen? Nee
3

Auto is prima en de service matig

De auto is prima, de service vooraf was matig en afspraken zijn niet nagekomen. Afgelopen week heb ik meerdere keren aangegeven ivm drukte om tijdig aan te geven wanneer ik de voorloopauto kon inleveren en de nieuwe kon afhalen. Daarbij de vraag of deze is Assen (Wensink) afgeleverd kon worden. Het laatste werd erg moeilijk over gedaan en verder was de persoon in questie vergeten alles door te geven aan mij en zijn collega's te Zwolle. Afgelopen zaterdag wist men in Zwolle niet dat wij een auto kwamen afhalen en het was erg druk. De aanwezige jongeman heeft zijn uiterste best gedaan om de aflevering (zeer snelle versie) te regelen. Kortom, het allemaal zeer rommelig verlopen.

  • Aanbevelen? Nee
5

verwarrend

Uiteindelijk is de storing verholpen. Helaas wat onduidelijkheden bij de prijsopgave vooraf en de mededeling welke bijkomende kosten zouden kunnen ontstaan. Zo ontstond een aangekondigde reparatie van �175,= die uiteindelijke (onder opgave van reden vooraf/ informatie vooraf) uitkwam op � 385,=. Enige uitleg en overleg met een collega leverde uiteindelijk duidelijkheid op en werd het bedrag gemiddeld. Al met al na twee bezoeken aan de werkplaats en een wachttijd van opgeteld ruim 4 uur. Beide dagen ca 2 uur (dat terwijl de reparatietijd was aangegeven met ca 40 eenheden/ minuten). Dit was niet de allerbeste ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ongeorganiseerd.

Op 08/05/2022 heb ik een afspraak gemaakt voor 03/06/2022. Betreft een onderhoudsbeurt en, met name, vanwege de terugroepactie inzake TAKATA (airbagproblematiek) Bij het ophalen van de auto werd mij verteld dat de airbagproblematiek niet opgelost was omdat de benodigde onderdelen besteld moeten worden. Dit betekent dus dat ik hiervoor een nieuwe afspraak moet maken. Het was prettiger (voor mij) en praktischer geweest om in de periode tussen het maken van de afspraak voor onderhoud (08/05) en de daadwerlijke dag van onderhoud (03/06) de benodigde onderdelen te bestellen zodat alles in 1 keer geregeld kon worden op 03/06. Mvr Dominique Vanthillo

  • Aanbevelen? Nee
8

prima service

correcte afspraak, controle APK, ect. goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Onverwachte probleem snel opgelost

Nood gevallen goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.