Filters

4

Naar behoren uitgevoerd

Vind de facturen ondermaats, geen prijs van materiaal en arbeidsuren apart (overigens helemaal geen vermelding van arbeidsuren of garageuren), nog nooit bij een garage meegemaakt. Wel opsomming van potje vet en moeren etc. Zou wel graag wat meer duidelijk hebben qua kosten. Hieronder staat aanbevelen, ik zeg ja als er meer duidelijkheid over de kosten komen, anders nee. Evenals bovenstaande vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Groningen
10

Klant vriendelijke

Voel me welkom, service is super

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Doetinchem
10

Goed en eerlijk geholpen

Ik kwam binnen met mijn ideaal beeld, maar in gesprek met de verkoper ben ik goed geholpen en is er goed gekeken naar zowel de financiële kant als de praktische kant. Op deze manier kan ik blijven dromen van de auto waar ik in wil rijden maar heb ik nu ook een uitermate goede auto voor nu!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Zwolle
10

Top service

Mijn bedrijfsbus is voor een grote beurt geweest, de service was top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Een aangename zakelijke aankoop.

Het contact via Ivo Rabelink verliep voor de aanschaf van een Ford transit custom op een aangename wijze. Alles duidelijk en rustig uitgelegd, bestelproces en levering geheel volgens verwachting. Waarbij er een uniek exemplaar afgeleverd is. Bedankt Ivo !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Doetinchem
10

Je voelt je er thuis

Er staan altijd ervan specialisten voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
4

Empatieloos en geneigd te zeggen (bijna) ********ij

3 jaar geleden een nieuwe Ford Kuga hybride gekocht met een service abonnement. Na 15.000 km gaf de auto aan "olie verversen".(zou volgens het boekje nog geen tijd zijn voor een serv.beurt)De auto heeft een beurt gekregen, bij ongeveer 30.000 km gaf de auto weer aan olie verversen.(tijd volgens het boekje voor een ser.beurt) De auto weer een beurt gekregen. Bij ong. 54.000km gaf de auto weer aan olie verversen. Ik een afspraak gemaakt om ook meteen een terugroepactie uit te laten voeren. Bij ophalen kreeg ik te horen dat de beurt niet is uit gevoerd omdat deze niet meer uit het ser.ab. kon komen. (dat klopt 2 beurten uit het ser.ab) Kosten zouden ruim € 900 zijn (incl.ruitenwissers en het opnieuw plakken van de regensensor.) Waarom (bijna)********ij.(Er van uitgaand dat de 30 en 60.000 km beurten de beurten zijn die in het abonnement vallen en meer inhouden dan olie verversen) Bij 30.000 km heb ik al twee OH-beurten gehad waarvan de 2de eigenlijk bij ong. 60.000 zou moeten zijn uitgevoerd. Echter tussendoor blijkt dat de auto door zijn olie te gaan. (volgens Wensink uitzonderlijk bij navraag andere Ford garages standaard) mijn vraag waarom dit dan niet standaard in het abonnement zit (tegen iets meer kosten dat begrijp ik) nooit een antwoord op gekregen. En ook niet op de vraag waarom bij 30.000 km de auto al bij zijn 60.00 km service beurt zit. Kort om teleurgesteld in Wensink en dus 2 sterren. (eigenlijk een ster te veel maar de mensen bij de balie zijn wel meegaand geweest)

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Almere
10

Prima

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Hoogeveen
10

Goede duidelijke service

Duidelijke uitleg wat de verwachtingen zijn. Goede en vlotte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Elst
8

De ervaring is goed

Alles op tijd geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
8

Eén woord is al voldoende: goed

De standaard APK-keuring is goed uitgevoerd. De extra herstelwerkzaamheden zijn ook goed uitgelegd, met verklaring van de noodzaak daarvan. Verder een vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Apeldoorn
10

Snelle en deskundige hulp

Bij storingen en reparaties kan je altijd vrijwel direct bij wensink terecht. Iets wat tegenwoordig bij andere Mercedes dealers geen prioriteit meer lijkt te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
9

Goed.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
10

Snel en deskundig

Alles binnen een dag geregeld (banden en onderdelen), bij veel andere garages zou dat niet meer lukken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
8

Prima

Ik heb er op gewacht maar heb 2 uur gewacht eea was onduidelijk in was in de veronderstelling dat de jaarlijkse beurt gedaan werd dit had ik ook aangevraagd mijn inziens. Maar APK en software update. Nu weer terug volgende week vrijdag 26 september.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Arnhem
8

Prima!

Prima! Wat een kinderachtig gedoe met die sterretjes. Hoe goed men zijn best ook doet er valt altijd wel iets te verbeteren. Uiteraard sta ik er niet bij als men in de garage aan het werk is. Ik kan de efficiency daarvan dan ook niet beoordelen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Was prima

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
8

Goed en op tijd geregeld

Gelukkig nu , na een paar mislukte pogingen, wel gelukt om de software te updaten. Netjes en op tijd geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
10

Prima

Correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Emmen
10

Snel en goed geholpen volgens afspraak

3 sensoren bandenspanning van nieuws batterij voorzien. We hadden achteraf beter toen er een problemen gaf alle vier kunnen laten doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
1

Slecht

Volstrekt duidelijke afspraak niet nagekomen, waardoor ik zelf in de problemen kwam. Hier zijn wel excuses voor aangeboden, maar het kwaad was al geschied.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Service Deventer
8

Prima

Als je online een afspraak regelt mis je een aantal (belangrijke) zaken. Bijv. hoelang de onderhoudsbeurt ongeveer duurt en een prijsopgave. Op internet staat te lezen dat de B1 beurt ca €250 kost. Maar bij zo'n beurt heb je altijd wel kosten voor filters e.d. Handig zou zijn als de prijs die genoemd wordt ri hing de €400 bijgesteld zou worden. Ik moest uiteindelijk €560 betalen. Ik mocht wachten. Gelukkig was de koffie prima, maar 2,5 uur duurt de beurt wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
10

Alles voor elkaar

Dankjewel en ik hoop dat jullie hebben genoten van het bedankje

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Ford Arnhem
8

Pikobello

Prima geinformeerd en alles goed afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle
10

Zeer tevreden

Heb mijn zakelijke lease auto na heel fijn en kundig advies besteld via Wensink

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Wensink Mercedes-Benz Zwolle

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.