Vind de facturen ondermaats, geen prijs van materiaal en arbeidsuren apart (overigens helemaal geen vermelding van arbeidsuren of garageuren), nog nooit bij een garage meegemaakt. Wel opsomming van potje vet en moeren etc. Zou wel graag wat meer duidelijk hebben qua kosten. Hieronder staat aanbevelen, ik zeg ja als er meer duidelijkheid over de kosten komen, anders nee. Evenals bovenstaande vraag
Voel me welkom, service is super
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zich welkom voelt en onze service als super ervaart. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik kwam binnen met mijn ideaal beeld, maar in gesprek met de verkoper ben ik goed geholpen en is er goed gekeken naar zowel de financiële kant als de praktische kant. Op deze manier kan ik blijven dromen van de auto waar ik in wil rijden maar heb ik nu ook een uitermate goede auto voor nu!
Goedemiddag Jasper, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! Wat fijn om te lezen dat u eerlijk en goed geholpen bent en dat er zowel naar de financiële als praktische kant is gekeken. Het is mooi om te horen dat u nu een uitstekende auto heeft én kunt blijven dromen van uw ideale auto voor de toekomst. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe auto en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Mijn bedrijfsbus is voor een grote beurt geweest, de service was top!
Goedemiddag Sander, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service bij de grote beurt van uw bedrijfsbus. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Het contact via Ivo Rabelink verliep voor de aanschaf van een Ford transit custom op een aangename wijze. Alles duidelijk en rustig uitgelegd, bestelproces en levering geheel volgens verwachting. Waarbij er een uniek exemplaar afgeleverd is. Bedankt Ivo !
Goedemiddag Ronald, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat uw zakelijke aankoop van de Ford Transit Custom zo aangenaam is verlopen en dat alles duidelijk en volgens verwachting is verlopen. We geven uw compliment zeker door aan Ivo, dat zal hij zeer waarderen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe voertuig en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Er staan altijd ervan specialisten voor je klaar.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zich bij ons thuis voelt en dat onze specialisten altijd voor u klaarstaan. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
3 jaar geleden een nieuwe Ford Kuga hybride gekocht met een service abonnement. Na 15.000 km gaf de auto aan "olie verversen".(zou volgens het boekje nog geen tijd zijn voor een serv.beurt)De auto heeft een beurt gekregen, bij ongeveer 30.000 km gaf de auto weer aan olie verversen.(tijd volgens het boekje voor een ser.beurt) De auto weer een beurt gekregen. Bij ong. 54.000km gaf de auto weer aan olie verversen. Ik een afspraak gemaakt om ook meteen een terugroepactie uit te laten voeren. Bij ophalen kreeg ik te horen dat de beurt niet is uit gevoerd omdat deze niet meer uit het ser.ab. kon komen. (dat klopt 2 beurten uit het ser.ab) Kosten zouden ruim € 900 zijn (incl.ruitenwissers en het opnieuw plakken van de regensensor.) Waarom (bijna)********ij.(Er van uitgaand dat de 30 en 60.000 km beurten de beurten zijn die in het abonnement vallen en meer inhouden dan olie verversen) Bij 30.000 km heb ik al twee OH-beurten gehad waarvan de 2de eigenlijk bij ong. 60.000 zou moeten zijn uitgevoerd. Echter tussendoor blijkt dat de auto door zijn olie te gaan. (volgens Wensink uitzonderlijk bij navraag andere Ford garages standaard) mijn vraag waarom dit dan niet standaard in het abonnement zit (tegen iets meer kosten dat begrijp ik) nooit een antwoord op gekregen. En ook niet op de vraag waarom bij 30.000 km de auto al bij zijn 60.00 km service beurt zit. Kort om teleurgesteld in Wensink en dus 2 sterren. (eigenlijk een ster te veel maar de mensen bij de balie zijn wel meegaand geweest)
Goedemiddag Rob, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring zo uitgebreid te delen. Jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent in de service rondom uw Ford Kuga en het serviceabonnement. Wij begrijpen dat dit verwarrend en vervelend voor u is geweest. Wij nemen uw opmerkingen over de onderhoudsbeurten, het oliegebruik en de dekking van het serviceabonnement serieus. Uw feedback bespreken wij intern om onze communicatie en uitleg hierover te verbeteren. Wij begrijpen dat er nog vragen niet beantwoord zijn graag doen wij ons best om deze nog op te volgen, zou u uw gegevens en kenteken willen toesturen naar [email protected] wellicht kunnen wij nog voor opheldering zorgen. Wel fijn om te horen dat u onze baliemedewerkers wel als meegaand heeft ervaren. Excuses voor het ervaren ongemak! Shirley van Wensink
Netjes geholpen
Goedemiddag Harmjan, Dank u wel voor uw korte en positieve review! Wat fijn om te horen dat u netjes geholpen bent en alles naar wens is verlopen. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Duidelijke uitleg wat de verwachtingen zijn. Goede en vlotte service.
Goedemiddag Linda, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u onze service duidelijk, goed en vlot heeft ervaren en dat de uitleg naar wens was. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Alles op tijd geregeld
Goedemiddag Gabe, Dank u wel voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat uw ervaring goed was en alles op tijd geregeld is. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
De standaard APK-keuring is goed uitgevoerd. De extra herstelwerkzaamheden zijn ook goed uitgelegd, met verklaring van de noodzaak daarvan. Verder een vriendelijke service.
Goedemiddag Kees, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat zowel de APK-keuring als de extra herstelwerkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd en duidelijk zijn uitgelegd. Ook blij dat u onze vriendelijke service waardeert. Wij wensen u een fijne dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Bij storingen en reparaties kan je altijd vrijwel direct bij wensink terecht. Iets wat tegenwoordig bij andere Mercedes dealers geen prioriteit meer lijkt te krijgen.
Goedemiddag Robbert, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u onze snelle en deskundige hulp bij storingen en reparaties zo waardeert. We vinden het belangrijk dat onze klanten altijd snel geholpen worden, dus het is geweldig om te lezen dat dit bij u zo positief ervaren wordt. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Prima service.
Goedemiddag Atje, Dank u wel voor uw korte maar positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u een fijne dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Alles binnen een dag geregeld (banden en onderdelen), bij veel andere garages zou dat niet meer lukken.
Goedemiddag Han, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat alles snel en deskundig binnen één dag geregeld kon worden. We vinden het belangrijk dat onze klanten efficiënt en vakkundig geholpen worden, dus mooi om te lezen dat dit bij u zo ervaren is. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Ik heb er op gewacht maar heb 2 uur gewacht eea was onduidelijk in was in de veronderstelling dat de jaarlijkse beurt gedaan werd dit had ik ook aangevraagd mijn inziens. Maar APK en software update. Nu weer terug volgende week vrijdag 26 september.
Goedemiddag Wout, Dank u wel voor uw feedback. Fijn dat u bij ons terecht kon, maar we begrijpen dat het wachten en de onduidelijkheid over de werkzaamheden vervelend waren. We nemen uw opmerkingen mee om de communicatie over afspraken en werkzaamheden duidelijker te maken, zodat dit in de toekomst beter verloopt. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Prima! Wat een kinderachtig gedoe met die sterretjes. Hoe goed men zijn best ook doet er valt altijd wel iets te verbeteren. Uiteraard sta ik er niet bij als men in de garage aan het werk is. Ik kan de efficiency daarvan dan ook niet beoordelen,
Goedemiddag Theodorus, Dank u wel voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We begrijpen uw punt over de sterretjes en waarderen uw openheid, er is altijd ruimte voor verbetering, maar we doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij wensen u een fijne dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Alles was goed geregeld
Goedemiddag W. Dijkstra, Dank u wel voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat alles goed geregeld was en u tevreden bent. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Gelukkig nu , na een paar mislukte pogingen, wel gelukt om de software te updaten. Netjes en op tijd geregeld
Goedemiddag Jos, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is om de software te updaten en dat alles netjes en op tijd is geregeld. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Correct behandeld
Goedemiddag Johannes, Dank u wel voor uw korte en positieve review! Wat fijn om te horen dat u correct behandeld bent en alles naar wens is verlopen. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
3 sensoren bandenspanning van nieuws batterij voorzien. We hadden achteraf beter toen er een problemen gaf alle vier kunnen laten doen!
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u snel en goed volgens afspraak bent geholpen. We begrijpen uw opmerking over de sensoren en nemen dit mee voor de toekomst, zodat dit soort situaties nog beter voorkomen kunnen worden. Wij wensen u een fijne dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Volstrekt duidelijke afspraak niet nagekomen, waardoor ik zelf in de problemen kwam. Hier zijn wel excuses voor aangeboden, maar het kwaad was al geschied.
Als je online een afspraak regelt mis je een aantal (belangrijke) zaken. Bijv. hoelang de onderhoudsbeurt ongeveer duurt en een prijsopgave. Op internet staat te lezen dat de B1 beurt ca €250 kost. Maar bij zo'n beurt heb je altijd wel kosten voor filters e.d. Handig zou zijn als de prijs die genoemd wordt ri hing de €400 bijgesteld zou worden. Ik moest uiteindelijk €560 betalen. Ik mocht wachten. Gelukkig was de koffie prima, maar 2,5 uur duurt de beurt wel.
Goedemiddag Johan, Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Fijn dat u vriendelijk ontvangen bent en van de koffie heeft kunnen genieten terwijl u wachtte. Tegelijkertijd begrijpen we uw opmerkingen over de online afspraak en de prijsindicatie volledig. We nemen uw suggesties serieus en kijken hoe we de informatie over de kosten van een onderhoudsbeurt duidelijker kunnen communiceren, zodat dit voor toekomstige klanten transparanter is. Wij wensen u een aangename dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Dankjewel en ik hoop dat jullie hebben genoten van het bedankje
Goedemiddag Kees, Hartelijk dank voor uw leuke bericht! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Het bedankje werd zeker gewaardeerd, dat doet altijd goed! Wij wensen u een fijne dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Prima geinformeerd en alles goed afgewerkt
Goedemiddag Gerrit, Dank u wel voor uw enthousiaste reactie! Wat fijn om te horen dat u goed geïnformeerd bent en dat alles naar wens is afgewerkt. Wij wensen u een prettige dag en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Heb mijn zakelijke lease auto na heel fijn en kundig advies besteld via Wensink
Goedemiddag Jelle, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het advies en het bestelproces van uw zakelijke leaseauto. Dat het hele traject prettig en kundig is verlopen, doen wij natuurlijk graag. Wij wensen u veel rijplezier met uw auto en graag tot de volgende keer bij Wensink! Met vriendelijke groet, Rianne van Wensink
Lippestraat 2
8028 PS Zwolle
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.