Filters

2

Waardeloos

Probleem dat zich kort na de aanschaf van mijn auto heeft voorgedaan is tot de dag van vandaag niet netjes opgelost. Uitgebreid over gesproken, "wil het graag met u oplossen", maar dat gebeurt niet. In gesprek kom ik niet verder terwijl het overduidelijk een gebrek is dat nooit zo vroeg had mogen optreden. Voordeel van de twijfel willen geven, aangegeven mijn auto na de vakantie in te willen ruilen en wellicht te gaan leasen, niks meer op terug gehoord. Ik ben ben er klaar mee. Na mijn vakantie verkoop ik deze auto en ga ik een nieuwe garage en beter passende oplossing zoeken die voldoet aan mijn enige wens: geen gezeik! Overigens niks ten nadelen van de beste man die mij te woord heeft gestaan. Heeft hij netjes gedaan, het ontbreekt hem alleen aan de daadkracht om netjes op te lossen wat zijn voorganger heeft verprutst. Had het gelijk destijds netjes in orde gemaakt, dan was er nu niks aan de hand geweest.

  • Aanbevelen? Nee
9

top

super geholpen, niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ervaaring

het ging prima en ben uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima snelle service !

Afspraak op korte termijn en goed geholpen met de beurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel en vriendelijk geholpen. Ook de gratis leenfiets was erg handig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Voertuig naar alle tevredenheid gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima ontvangen.

Snel afgehandeld en een uitstekende wachtruimte.

  • Aanbevelen? Ja
6

Schaf het callcenter af.

Bezoek aan de werkplaats was prima maar de communicatie vooraf slecht en onpersoonlijk.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zie onder

Vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
5

Het was allemaal wel weer lastig....

Op Zaterdag morgen constateerde ik olie onder mijn auto. De monteur aanwezig hielp mij vervolgens uitstekend en vakkundig. Zijn advies was niet verder te rijden en eerst een reparatie doen. Zover prima. Vervangend vervoer was wat lastig. Er was nog wel een Caddy die ik dan wel mocht gebruiken, op voorwaarde dat deze direct na het weekeind terug gebracht zou worden. Prima mee geholpen, zeker in het weekeind. In de veronderstelling dat ik na het weekeind verder geholpen worden voor een vervangede auto en reparatie, melde ik mij Maandag vol goede moed aan bali. Daar was het al snel een al onmogelijkheid. Geen leen auto beschikbaar, maar erger, er werd ook geen oplossing gezocht.... Ik kon een verhuur bedrijf bellen misschien(?!) Kortom, het was mijn probleem. Idem met reparatie. Diagnose kwam pas laat in de middag(!), ondereel was op voorraad, maar de planning liet reparatie niet eerder toe dan 2 dagen later(!). Als reden hiervoor werd herhaaldelijk gemeld dat het te druk was. Uw capaciteit probleem is niet mijn zaak! Ik koop een merk auto die ik vervolgens bij een merk dealer in onderhoud hou. Daar betaal ik meer voor en verwacht ik op zn minst een persoonlijke benadering en een stukje commitment voor terug. Het gevoel dat er een stapje extra gedaan wordt zeg maar. Dat er naar oplosingen gezocht wordt voor mijn accute mobiliteits probleem. Dit heb ik niet ervaren. In tegendeel, ik had de indruk dat het maar lastig was dat mijn auto zomaar kapot ging. Dat kwam in de planning van huur auto's en werkplaatst helemaal niet uit(!) Ik ben wel een beetje klaar met Wensink Meppel om eerlijk te zijn. Ik ben hier een nummer en mijn auto is er voor Wensink ipv andersom. Dat is niet wat ik zoek in garage. Van een (dure!) merk garage verwacht wel ik iets meer. Hierbij mijn ervaring, doe er uw voordeel mee.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

goede service en advies

  • Aanbevelen? Ja
10

oke!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk

Redelijk lang gewacht, en geen krant om even in te zien

  • Aanbevelen? Ja
4

Leveren niet alles wat is afgesproken

Op de orderbevestiging staat dat wij zomerbanden bij de auto hebben (hij is in de winter geleverd op winterbanden) maar deze zijn nog altijd niet geleverd. Vanaf april zijn wij al bezig om de winterbanden om te wisselen naar zomerbanden met Wensink maar tot op heden nog altijd niet gelukt (het is nu juni, bijna juli). Ondanks meerdere telefoontjes en mail.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

We konden op korte termijn een afspraak maken keurig op de hoogte gebracht van de reparatie Vlotte afhandeling Enthousiaste mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed bereikbaar en vriendelijk

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en snel

Was de eerste keer dat we hier zijn geweest. Service was goed en de mensen vriendelijk. Had een kras aan de zijkant, die ze gratis hebben weg gepoetst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en goede serves

Vriendelijke medewerker en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Er moest heel veel gerepareerd worden aan onze auto. Kon de volgende dag al. Thuisgebracht en weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte nakoming van afspraken

Service ansich was in orde. Nota voor grote beurt zou in de loop van de volgende week komen. 4 weken later ontvangen we de nota. Wij hebben een service abonnement genomen, juist vanwege de goede service. Verbaasd ons dat de kosten die onder het service abonnement vallen nu wel op de nota staan. Direct een mail terug gestuurd (2 weken geleden inmiddels) en tot op heden nog altijd niets vernomen. Geen goede start voor een 5 jaar durende service abonnement...

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed geholpen

Gastvrij ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Storing direct opgelost! Heel fijn..

  • Aanbevelen? Ja
8

Garage prima, afspraken iets minder

Had een afspraak gemaakt via de website die een paar dagen van te voren werd afgezegd door interne fout en daardoor had ik zelf een probleem met vrije dag en planning op vakantie gaan. Daarnaast betaald bij ophalen auto, de volgende dag zag ik op de meegekregen factuur een verkeerd adres staan, daar heb ik via de mail 01-06-2022 gevraagd om de factuur met de juiste adressering te sturen, was ook ingevuld op de website afspraak, maar tot op heden geen reactie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Correcte afhandeling service beurt

  • Aanbevelen? Nee
2

opvolging van afspraak is niet gedaan

beurt was goed voor auto. alles ging ok Echter onder garantie zou deur strip vervangen worden in december. tot juni niets van gehoord. aangegeven dat dit met de beurt vervangen kon worden. moest nog besteld worden. Wacht nu al 2 weken op telefoon dat ik langs kan komen met de auto

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.