Filters

6

Teleurstellend

Online aangemeld voor onderhoud en apk voor mijn camper.. Geraamde kosten+/- �274. Werd later gebeld met het gaat ruim 400euro kosten. Dus olie verversen geschrapt. Nu ook geen pechgarantie? Al met al is deze beurt ( in tegenstelling tot andere jaren) niet bevredigend zeg maar rustig zeer teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden

De 5e ster ontbreekt vanwege het feit dat ik een uur moest wachten op de keurmeester van de rdw, Maar ik realiseer me dat Wensink daar niets aan kan doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk ontvangst

Prima service, vriendelijk ontvangst. Het enige wat een beetje raar is dat er zonder overleg ruitensproeiervloeistof is bijgevuld als onderdeel van een servicebeurt, terwijl dit redelijk recent nog door mijzelf is gedaan. Meeste mensen kunnen/doen dit toch zelf neem ik aan ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede professionele dealer

Van advies bij pakketkeuze tot aflevering prima contact en service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig/Voldoende

Airco defect. 1e afspraak onderdeel niet op voorraad. 2e afspraak airco gemaakt Airco bleek het echter nog steeds niet te doen. Na belletje (en review?) kon ik direct terecht en is de airco kosteloos gemaakt. Gelukkig (en opmerkelijk) dat het onderdeel nu wel direct op voorraad was.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer enthousiast en vriendelijk

Toegankelijk, komen afspraken na. Extra service auto wassen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Afspraak online plannen is erg eenvoudig. Aandachtspunten worden bij binnenkomst netjes doorgenomen en bij ophalen keurige uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden, om vervolgens weg te rijden in een schone en uitgezogen auto. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en vakkundig

Gewoon goed zoals je mag verwachten vannen Mercedes Dealer

  • Aanbevelen? Ja
1

Belachelijk slecht

Afspraak gemaakt voor een service B Zonder overlegt te hebben had ik ineens erg veel extra kosten voor onder andere bougies , remvloeistof , en nog veel meer dingen die bij de service B in horen te zitten. Daar mocht ik dus allemaal los en apart voor gaan betalen, deze verkoper dacht dat ik rijk en dom tegelijk ben. Kortom de auto heeft 3 dagen in Apeldoorn gestaan en op dag 3 heb ik hem opgehaald omdat mij zoveel leugens verteld werden. Die gozer weet niets over auto s of over onderdelen kun je horen aan z n gestotter en onzekerheid. Uiteindelijk tegen hem gezegt dat hij het hele verhaal aan de chef mag vertellen eens zien wat hij hier van vind, uit eindelijk 1 werkuur betaald voor 10 minuutjes uitlezen! En nog doen alsof ze me tegemoet komen. Want diagnose stellen is volgens hem 3 uur werk.. Pfff zoveelste leugen. Ik wil iedereen aanraden nooit hier heen te gaan! Ieder personeelslid die je aan de telefoon krijgt die constateren zomaar dingen aan je auto zonder te weten hoe of wat. Ze hopen maar een ding dat is dat je er in trapt en zegt vervang maar;)

  • Aanbevelen? Nee
3

Service en snelheid dik in orde

Tijdens mijn verblijf werd ik luidkeels geconfronteerd met een jonge verkoper die zeer luid bellend en brallend in de showroom rondliep. Het hele gesprek was te volgen van grote afstand. Zeer irritant gedrag. Als ik geinteresseerd zou zijn in de aankoop van een auto zou ik om die reden al zijn weggegaan en nooit meer zijn teruggekomen. De service en snelheid van de reparatie van mijn auto heb ik erg op prijs gesteld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en goed geholpen

Zonder afspraak en de dag voor autovakantie snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Voelt vertrouwd en deskundig

.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima.

Negatieve ervaring bij het maken van de afspraak.( niet via Heijen) 20minuten in de wacht gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Lampje rechts achter vernieuwd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Aardig en top

  • Aanbevelen? Ja
4

Probleem wordt niet opgelost

Als ik er met een probleem heen ben gegaan en dat ook nog eens heel duidelijk heb toegelicht en na het ophalen er achter ben gekomen dat het probleem nog steeds bestaat en niet is opgelost dan heb ik geen vertrouwen meer in de garage en dat als (voormalige) nieuwe klant. Ik verwacht een oplossing van het probleem en van mijn klacht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle actie/prima service

Zonder afspraak werd er toch meteen actie ondernomen om het probleem te verhelpen zodat ik probleemloos verder kon. Professionele en klantgerichte service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct, netjes en áltijd meedenkend...

Ieder bezoek bij Wensink is een feestje. Vooral deskundigheid stel ik erg op prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook nu weer netjes geholpen.

Fijne en nette afhandeling van de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot, vriendelijk en vakkundig.

Ik had wat kleine defecten aan de auto en mocht zonder afspraak even langs rijden. Ik werd vriendelijk ontvangen en er liep gelijk iemand met me mee om te kijken wat het probleem was. Vervolgens werd me een kopje koffie aangeboden en mocht ik even wachten aan een keurig schone en opgeruimde tafel. Nog voor ik de koffie op had was de auto al weer netjes in orde en kon ik weer veilig op weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Klantvriendelijk in Groningen en communicatief

  • Aanbevelen? Ja
8

Weten waar ze het over hebben

Ik heb diverse malen contact gehad met de heren bij Wensink Almere . Heren weten waar ze het over hebben als het gaat om techniek, service en klantvriendelijkheid. Ik ben uiterst tevreden over de proactieve houding van hen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service en vriendelijke receptie!! Duidelijke uitleg. Hier kan wensink arnhem van leren!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Voldeed aan verwachting

Ik heb geen verstand van wat onder de motorkap zit, dus ik vertrouw dat het goed is. Ook was de auto mooi schoon; scheelt me toch weer een zaterdags karweitje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prettige haal breng service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.