Filters

9

prima

xxds

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik ben altijd goed geholpen bij wensink Het is een fijne auto

  • Aanbevelen? Ja
1

Met twee problemen heengegaan, met drie weer vertrokken

De twee storingen waar ik voor kwam, zijn niet opgelost en de auto had bij vertrek problemen met het gas geven. Dat was vooraf niet het geval.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Heb helemaal niets gehoord van Wensink.

1. Kom op mijn afspraak voor een jaarlijkse beurt. Is de zaak Wensink niet aanwezig. Moest naar de overkant. Daar hoorde ik van een van de invalkrachten dat de zaak Wensink is verhuisd??????? Waarom weet ik zoiets niet? Ben al 20 jaar vaste klant.?????????? Ook hoorde dat Ford niet meer Assen blijft. 2. Ik kan plotseling niet meer inloggen. User unknown.. Met weet bij de balie niet hoe dit op te lossen is.............

  • Aanbevelen? Nee
9

Gedaan wat gevraagd is.

Indien mogelijk gerepareerd, anders de nodige onderdelen deskundig vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ben prima en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

Snel geholpen, vriendelijke medewerker bij receptie.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

altijd snel,eerlijk en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos & onwaardig voor een z.g. premium automerk

Het heeft mij ruim een week en meerdere telefoontjes gekost een prijs en afspraak te krijgen voor een navigatie update voor mij C350e. Het is niet te bevatten, dat zowel de dealer als het kantoor in Zwolle niet op de hoogte zijn van via de mail gepubliceerde acties. Dat zou je toch aan de hand van "Handboek marketing voor Dummy's" beter moeten organiseren. Vervolgens werden meerdere keren beloftes tot terugbellen niet nagekomen. Tenslotte werd aan de hand van een mail aan Zwolle een werkplaats afspraak gemaakt, die vervolgens weer verzet moet worden, omdat men kennelijk niet op de hoogte was van de tijdsduur die het update proces zou duren. Een schoolvoorbeeld van hoe het allemaal niet moet. Mijn lokale dorpsgarage doet het dan een stuk beter!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
6

Extra omzet maken!

Er is duidelijk geprobeerd extra omzet te maken. Vervangen van blokken en schijven terwijl de indicatoren nog niet oplichten. De vorige keer dat dit aan de orde was en de vervanging is uitgesteld totdat de indicatoren oplichten heeft nog ca. 8.500 km geduurd... Idem voorbanden. Met wat slijtage aan de wangen maar een profieldiepte van 4,5 mm (!) lijkt vervanging nog niet van toepassing. Jammer!

  • Aanbevelen? Ja
10

tevreden

goed en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede service vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede ervaringen met de service afdeling alleen deze keer een minder resultaat

De software heeft een up-date gekregen en daardoor waren alle instellingen ( gekoppelde telefoons, addressen, radio voorkeuren, persoonlijke instellingen, auto instellingen) weg. Dus de auto stond weer op de fabriekinstellingen. Dit is wat mij betreft een fout in de software. In mijn vorige auto bleven deze instellingen bestaan bij een software up-date. Opnieuw invoeren kost veel tijd en daarom niet klant vriendelijk. Tevens werd het niet gemeld dat dit was gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
5

Vestiging Emmeloord is slecht bereikbaar

Omdat ik op weg naar huis langs Emmeloord reed, heb ik gebeld of mijn auto toevallig al klaar was zodat ik hem meteen op kon halen, dit scheelde mij tijd. De telefoniste kon Emmeloord niet bereiken en op het terugbelverzoek (met vermelding dat er haast bij was) is niet gereageerd. Ik ben er voor niks langs gereden. Ik heb 1x eerder met Emmeloord gebeld en had toen een zelfde ervaring, op het terugbel verzoek is niet gereageerd. Ik heb toen weer gebeld en (ietwat geagiteerd) gemeld dat er echt haast bij was, toen kreeg ik meteen iemand aan de telefoon. Het is maar goed dat ik een Mercedes heb en nooit pech.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Dit was de eerste x dat wij onze mercedes bij Wensink in onderhoud hebben. De eerste indruk is helemaal goed. Auto werd zelfs gewassen. Chaos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Super goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en correct geholpen

Prima en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, netjes en vriendelijk geholpen

Duidelijk en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Nog steeds prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig en ontzorgend

Wij zijn al jaren klant van Wensink (vh. Sietsma) en zijn zeer tevreden met de manier waarop zij communiceren, namelijk helder en transparant. Wanneer er een rimpeltje is wordt deze gladgestreken en dus opgelost. Er wordt altijd in oplossingen gedacht! Ook wordt je als klant 'ontzorgd'. Men denkt mee en komt met bruikbare voorstellen. Daar waar mogelijk worden zaken uit handen genomen en dat voelt erg prettig en comfortabel! Vooral positieve ervaringen!

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer grote teleurstelling

Mijn klacht over mijn laatste onderhoudsbeurt is reeds bij jullie bekend, maar jullie doen er helemaal niets mee en laten de klant voor de kosten opdraaien. Heb daarom contact gezocht met Mercedes Benz Nederland die de klacht in behandeling hebben genomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Het onderhoud is vakkundig uitgevoerd.

Goede communicatie en afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.