Filters

4

Redelijk

Als je ziet dat een auto weinig kilometer rijdt lijk mijn dat je overleg met persoon als het nodig is ondanks dat ford het voorsteld

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed, maar niet helemaal

Op basis van een terug roep actie tbv Mach-E een afspraak gemaakt tbv een extra contactsleutel�. (Ik gebruik eigenlijk altijd de Ford pass app) Op zich prima verlopen, kon er op wachten. En de 2e sleutel werkt. (buiten het kunnen bedienen van de frunk ( dit is nog steeds een gemis dat deze niet middels de app (of fysieke sleutels te ontgrendelen valt. ) Echter, nadien bleek de Ford pass app niet meer te werken. ( door de extra sleutel aanmelding) Behoorlijk zoet geweest om het proberen te herstellen. Uiteindelijk teruggegaan voor hulp. Verkoper kon geen soulaas bieden buiten alle reeds door mij meermaals gedane acties. Voor werkplaatshulp alleen mogelijk om een afspraak te gaan plannen. Door verwezen naar Ford NL. Allerhande telefoontjes/e-mailberichten heen en weer en na veel vijven en zessen het uiteindelijk weer werkend gekregen. Wat een bevalling!

  • Aanbevelen? Ja
8

Wensink doet wat ze beloven

Correcte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super garage

Ben al ruim 25 jaar een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
9

perfecte service en klantgericht

we werden heel goed geholpen er werd met ons meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk

Mijn ervaring is redelijk goed maar ik wil op twee belangrijke aandachtspunten punten meegeven. - De vestiging Nijmegen (de werkplaats) is telefonisch heel slecht of nauwelijks bereikbaar. Als je iets met spoed wil bespreken of overleggen lukt het niet. Dat is ervaring die niet op incidenten baseert maar een structurele probleem is daar. - Ten tweede moeten de bali medewerkers bij de werkplaats iets beter communiceren over de reparatie en duur van de reparatie over de auto want ik hoorde pas bij het leveren van mij auto dat ik het 1,5 mijn auto kwijt bent terwijl dat ik in veronderstelling was maximaal 2 dagen zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Snel Deskundig Behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen door Michael Harderwijk

Alles zo als afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en slagvaardig, prima service

Vriendelijk personeel, snel en slagvaardig en uitstekende aftersales. Auto was zelfs door de wasstraat gehaald en zag er weer als nieuw uit. Complimenten daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed!

Om een plekje te bemachtigen voor de werkplaats bij wensink zwolle heb je een beetje geduld nodig. Eenmaal daar was het probleem waar al meerdere garages ter vergeefs naar hebben gekeken in enkele minuten gevonden en opgelost. Vriendelijk en en vakkundig personeel waarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk

Op de momenten dat ik, gedurende die 8 maanden levertijd, belde, kreeg ik de verkoper niet of nauwelijks aan de lijn. De laatste paar dagen voor de aflevering was het helemaal een drama. Zeker 3x via centrale receptie doorverbonden, na elke keer 10 min. aan de lijn te hebben gewacht. Uiteindelijk tijdens die 3x bellen geen contact kunnen krijgen. Uiteindelijk, 40 min. voor sluitingstijd belde de verkoper terug. Let wel, de volgende ochtend kon ik de wagen ophalen, 137 km rijden. Ik had die hele week willen vragen wat het rek.nummer is, zodat ik tijdig geld kan overboeken met de pc. Het gaat wel om een kleine �60.000 - Bovendien wilde ik mijn kenteken alvast hebben voor de verzekering. De hele week heb ik dit geprobeerd te regelen, echter, zonder resultaat. Ik heb Steven Wilschut de avond voor het ophalen nog gezegd dat ik er vanuit ga dat er voor ons een behoorlijk presentje klaar zal liggen. Maar nee hoor, helemaal niets van dit alles. Ik heb al veel nieuwe auto's gekocht, en kreeg bij overhandiging altijd iets leuks!! Hier bij Wensink niet!! Reken erop dat dit geen goede reclame is!!! En bij het weggaan krijg ik een Kia charge kaartje mee met vier regels tekst. ZOEK HET MAAR UIT!!! Totaal geen uitleg over de werking van zo'n kaart en app gehad. Ik heb de afgelopen week bij een dealer in de buurt tekst en uitleg gevraagd, maar dat was niet voldoende. Toen Paypal gebeld, om te vragen hoe je een rekening opent en koppelt aan de Kia charge kaart. Toen Kia charge Utrecht gebeld. Na drie dagen had ik eindelijk alles voor elkaar. En let wel, in het begin van deze week Steven Wilschut weer gebeld, maar pakte wederom niet op. Toen de voicemail ingesproken met vragen over bovenstaande. Ook verzocht of hij mij wil terugbellen. OOK NIET GEDAAN!!! En dan te bedenken dat de auto aanvankrlijk in febr. geleverd zou worden en 30 juni uiteindelijk werd. Ik heb jullie een niet van nieuw te onderscheiden Mercedes A220 met alle optiepakketten erop ingeruild. Zonder een krasje.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service.

Prettige benadering en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Kreeg de service die ik ook had verwacht

Keurig geholpen, netjes volgens afspraak alles gedaan en een mooi schone auto weer terug ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
5

niet prettig

afspraak niet nagekomen door ford wensink. er zou een leen/huur auto geregeld worden wat niet is gebeurd dus heb ik anderhalf uur buiten op een bankje zitten wachten dat mijn auto klaar was. vind dit een kwalijke zaak en ben dat niet gewend van Wensink (altijd klant geweest bij mercedes wensink zonder problemen).

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

Goede en nette behandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

Kom al vele jaren in de garage, fijn dat je als je in de buurt bent even door de wasstraat kunt rijden.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

problemen opgelost goed overleg gehad met de servicebalie

  • Aanbevelen? Ja
10

Kort goed

Telefonisch kontakt krijgen duurt wel eens lang voor de rest goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Rommelig

Was rommelig was er heel druk en er was geen vervanged auto uit eindelijk wel gelukt

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto snel gerepareerd

Auto werd helaas pas op dinsdag gebracht door de berger, op woensdag is de diagnose al wel snel gemaakt (kapotte injector) en zijn de onderdelen besteld. De auto was ook woensdag einde van de dag al klaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende ervaring

De beurt is goed uitgevoerd en ze zijn erg meedenkend en klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk

Correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend service en contact

.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

038 425 57 55

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.